quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?
Heeft ie misschien zelf gedaan, of remlof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef slindenau het volgende:
Welke grafjosti heeft Paultjuh (ofzo) trouwens in de OP gezet...hij is welgeteld 1 topic ff komen kijken![]()
Kan paultjuh zelf wel zijn geweest toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef slindenau het volgende:
Welke grafjosti heeft Paultjuh (ofzo) trouwens in de OP gezet...hij is welgeteld 1 topic ff komen kijken![]()
Fc Ossquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn club, Mijn ideaal...
Al heb ik wel uit zeer betrouwbare bron vernomen dat een Russische Miljardair en eigenaar van een Russische voetbalclub misschien voor Korting op zijn nieuwe Heeschen Bootje, spelers gaat stallen bij Top/Fc.quote:
In Weekblad regio Oss de woensdag editiequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
In Weekblad regio Oss de woensdag editie
Bedrijfskleding zegt al FC Oss![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Al heb ik wel uit zeer betrouwbare bron vernomen dat een Russische Miljardair en eigenaar van een Russische voetbalclub misschien voor Korting op zijn nieuwe Heeschen Bootje, spelers gaat stallen bij Top/Fc.
Al zit dat in de onderhandelingsfase.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef Dynd het volgende:
Wil gewoon dat progamma, ga echt niks posten ofzo.
Ja dan niet joh, met je kutclubquote:
was het dan serieusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dan niet joh, met je kutclub![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag klikte ik trouwens op school even de KLB-SC aan, kom ik in de OP terecht. Zitten er lui uit me klas mee te kijken. Als ik naar beneden scroll en langs Lianne komt zei de helft opeens: Hee, die ken ik !!.. Ik maar meteen zeggen dat ik er niks vanaf wist enzo
lianne?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag klikte ik trouwens op school even de KLB-SC aan, kom ik in de OP terecht. Zitten er lui uit me klas mee te kijken. Als ik naar beneden scroll en langs Lianne komt zei de helft opeens: Hee, die ken ik !!.. Ik maar meteen zeggen dat ik er niks vanaf wist enzo
Ja menquote:
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op isquote:
is het raar als ik je niet geloofquote:
Met die zaadvragende oogjes?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op is
msn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op is
Dat mag, ik heb het ook alleen gehoord. Maar de man van wie ik het heb is wel betrouwbaar en echte Top(FCquote:
oke maar het klinkt zo stomquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb het ook alleen gehoord. Maar de man van wie ik het heb is wel betrouwbaar en echte Top(FC) supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |