SIEG HERTZquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Triptamine het volgende:
Tevens Fipo Gemacht op Pagina Zwei JA!
Alsof er wijven hoi tegen hem zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
1136 is zo een internethero die verliefd word op elk meisje wat "hoi" tegen hem zegt![]()
Zijn moekequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alsof er wijven hoi tegen hem zeggen
1136 IS VERLIEFD OP ZIJN MOEDER AAAAAAAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Als je kijkt naar de laatste 15 gesloten topics kan je 3 dingen concluderen:
* De boswachter is een kutmod die elk topic dichtgooit
* De boswachter is de enige mod die echt in KLB komt overdag (waarvoor dan 5 mods)
* Beide bovenstaande
Je 3e conclusie is nogal mager en overbodigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Als je kijkt naar de laatste 15 gesloten topics kan je 3 dingen concluderen:
* De boswachter is een kutmod die elk topic dichtgooit
* De boswachter is de enige mod die echt in KLB komt overdag (waarvoor dan 5 mods)
* Beide bovenstaande
negerts moeten namelijk vaak rennen als de politie achter ze aan zit als ze weer bananen hebben gejatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef reetveter het volgende:
Check die negerts rennen op de OS zegTEURING!
Altijd die vooroordelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
negerts moeten namelijk vaak rennen als de politie achter ze aan zit als ze weer bananen hebben gejat
dus kunnen ze harder lopen
Het was toch Paaskonijn die er verliefd op was?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op is
Geen idee, maar ze kunnen katoen plukken als de beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef gers het volgende:
wat krijg je als je een negert kruist met een octopus ?
Oh damn, ik volg het niet meer. Kan iemand ff naaktpics van beide dames posten? Dan haal ik ze tenminste niet meer door elkaar.quote:
me garpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kunnen katoen plukken als de beste.
Acht armen enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Dynd het volgende:
Ik vat hem niet
Als je meer pics post, leg ik hem wel uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Dynd het volgende:
Ik vat hem niet
1893 belde; of ze hun grap terug mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef gers het volgende:
wat krijg je als je een negert kruist met een octopus ?
quote:
Chiquita belde, ze willen hun banaan terug.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1893 belde; of ze hun grap terug mogen
quote:
Toen hadden ze nog helegaar geen telefoons!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1686 schreef toen was het al een kutgrapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen die ava is al genoeg reden om hem in de OP te zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef McFearless het volgende:
JULLIE ZIJN VIEZE RACISTEN!!!!!!11:r:r:r
SIEG HERTZquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef McFearless het volgende:
JULLIE ZIJN VIEZE RACISTEN!!!!!!11:r:r:r
Fok belde; of ze hun emo.gif terug mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Faalhaasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog helegaar geen telefoons!
quote:Het eerste uitgewerkte voorstel voor telefonie is gedaan door Charles Bourseul in 1854.
De Duitse fysicus Philipp Reis kwam 1860 met het eerste concept voor het maken van een telefoonverbinding en is de ontdekker van het eerste telefoon, ook de naam "Telefon" is van Philip Reis.
Op 14 februari 1876 werd door Alexander Graham Bell een patent aangevraagd op de uitvinding voor ‘improvement of telegraphy’. Enkele jaren daarvoor was het Antonio Meucci al gelukt om een telefoonverbinding tot stand te brengen. Door geldgebrek kon hij echter een patentaanvraag niet betalen.
Later werd de telefoon elektrisch versterkt gemaakt in plaats van akoestisch waardoor de verstaanbaarheid beter was. Door een verbeterde kabeltechniek werd de reikwijdte vergroot.
Twee uur na Bell diende Elisha Gray een patentaanvraag in voor ‘instruments for transmitting vocal sounds telegraphically’. Het is vrij waarschijnlijk dat Gray en Meucci onafhankelijk van elkaar de telefoon uitgevonden hebben.
Op 1 juni 1881 opende de Nederlandsche Bell Telephoon Maatschappij op de hoek van de Kalverstraat en de Dam, in Amsterdam, het eerste Nederlandse openbare telefoonnetwerk met 49 vaste aansluitingen van abonnees. In midden van de jaren negentig van de twintigste eeuw waren er 7 miljoen vaste aansluitingen in Nederland.
Gaat er 1 ook helemaal een artikel opzoekenquote:
jaartallenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Dynd het volgende:
Wasup met al die nummers?
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Dynd het volgende:
Wasup met al die nummers?
Ja, als ik mijn post niet onderbouw, krijg je weer van die "Bron?" roeperts.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaat er 1 ook helemaal een artikel opzoeken
Dadelijk pwnt ie ons!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef McFearless het volgende:
Whehe, Jos word gepwnd!
truequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn post niet onderbouw, krijg je weer van die "Bron?" roeperts.
BRON !!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft die twee plakken worst of z'n voorhoofd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dadelijk pwnt ie ons!
[ afbeelding ]
GROEN!! BRON!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |