Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd doorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...
Ik heb keihard zitten janken in het ziekenhuis omdat ik thunderbirds wou zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd door
Geil, de gedachte alleen al dat we minimaal 4 jaar op dezelfde school hebben gezetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
Dat is ver van Raalte-cityquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is).
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ver van Raalte-cityJe vriendin moet afstanden afleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |