Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriėrs zijn uitgestorvenquote:
Daar dacht ik inderdaad ook aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriėrs zijn uitgestorven
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef McFearless het volgende:
Ik heb met een milf gezoend maandag, maar niet geneukt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Of Maisnon, gezellig ''Super Size Me'' kijken? Dan lik ik ondertussen de McDonalds saus van je lichaam
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Leuke titel... kan dat niet wat netter?
Wijf? ChiccA? Vrouwke? Wéfke? Sletje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OPquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.
Aniehoe, ik ga slapen.
Het was kermis de afgelopen drie dagen, maandag was er een milf die me schattig vond. Even gekust en ik dacht dat er wel meer in zat, maar ze vond me te jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggen
Ben je in de periode? Dan hoef je niet langs te komen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen overigens veel Ben & Jerrys ijs eten, over... eten likken gesproken
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Cypress_Hill het volgende:
Van wie is deze UI eigenlijk?
[ afbeelding ]
Houd toch je bek man, bedorven stuk fruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OP
Ik zie ook altijd deze bij jouquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, ananasJuup, je moet nr. 374 nog in de OP zetten.
Het nige recht van blabla aanrecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |