Dan pak je de volgende toch, dat duurt met het huidige tempo nog maar 2 tot 3 uurtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Nu gaat iedereen hem openen! en ik had nog wel een leuk thema voorbereid
Ja. Maisnon zou hem openen. Spelbrekers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Uurtje, hooguitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan pak je de volgende toch, dat duurt met het huidige tempo nog maar 2 tot 3 uurtjes.
Heidene!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Sackboy het volgende:
Wie is paultjuhhh?
We laten hier heul geen nieuwkomers toe. Anders wordt onze reeks opgedoekt zei relmof.
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Dat is best wel baasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Misschien was het toch een kutthema
Koekeloere was het thema geweest
[ afbeelding ]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch niet
Nee, die moet zichzelf eerst "bewijzen"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zet die van dat nieuwe meisje er ook meteen bij
Hehe, je had nog niet eerder verteld dat je verstandelijk gehandicapt bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch niet
"Misgaan" is trouwens een heel breed begrip, zie vorige nachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hooren je kan het altijd bewerken als het mis gaat.
die ken ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Goed thema, hopelijk vang ik er morgen ochtend nog een glimp van op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen er wel eens vaker wat, bij 4-5 pak ik ze meestal in 1 ruk er allemaal weer bij. Hihi, ik zei 'ruk'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie gaat de nummers in de OP updaten? missen er 2
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hooren je kan het altijd bewerken als het mis gaat.
Ga jij eens gifjes posten, pest ventjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, je had nog niet eerder verteld dat je verstandelijk gehandicapt bent
ALSOF JE DIE DELEN GAAT TERUGLEZENquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie gaat de nummers in de OP updaten? missen er 2
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er missen er wel eens vaker wat, bij 4-5 pak ik ze meestal in 1 ruk er allemaal weer bij. Hihi, ik zei 'ruk'
zou meki dit expres doem?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes, Rusland schort alle betrekkingen met NAVO op
WE ALL GONNA DIE!
quote:Dit is de begin van de gevaar waar ik voor vrees
SCHNELL, ONDER DE TAFELquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes, Rusland schort alle betrekkingen met NAVO op
WE ALL GONNA DIE!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ALSOF JE DIE DELEN GAAT TERUGLEZEN
Ja dat moest in capslockjes
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
zou meki dit expres doem?
[..]
Als ik slaap zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Boh geil, maar dat komt straks pas
Toevallig, dat is volgende week.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat als we bij nr. 1000 zijn, ik ook wel een poging waag
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Sackboy het volgende:
Wie is paultjuhhh?
We laten hier heul geen nieuwkomers toe. Anders wordt onze reeks opgedoekt zei relmof.
geloofd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhh
En als ze jou niet kennen is dat inderdaad behoorlijk schandalig
Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
welkom dus paultjuhhh
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De joduh gaan eraan ole ole
Daar geloof ik dus niet in. Ben wel benieuwd naar de onderzoeken maar dat wij dood gaan door micro zwarte gaten die sommige wetenschappers denken dat daar gaan ontstaan daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Binnenkort wordt de Large Hadron Collider toch aangezet en zijn we allemaal dood
Ja, als jij ze gaat toelaten heeft ons wegpesten ook niet veel zin.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhh
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openlietquote:
Hey, leuk een modrelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?
quote:
Me ouders zeurden al dat ik het te laat maak elke nachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als jij ze gaat toelaten heeft ons wegpesten ook niet veel zin.Spelbreker. We hoopten juist dat de SC daardoor ging sluiten want het gaat allemaal ten koste van onze nachtrust.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openliet
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Of volgens sommigen, de Large Hard-on Collider![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer is er weer een stairway meeting
Omdat ik van jullie houquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef slindenau het volgende:
WAAROM BLIJFT REMLOF HIER DE HELE TIJD TERUGKOMEN?
Het is net zoeen boomerang, je schopt em weg...komt ie 3 topics later weer terug
Ik maak hier gewoon een politiek correct statement!quote:
Slappe ajaciedjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Me ouders zeurden al dat ik het te laat maak elke nacht. Pfff ben toch bijna huis uit
.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik maak hier gewoon een politiek correct statement!
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhh![]()
Dat is zó achterhaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Binnenkort wordt de Large Hadron Collider toch aangezet en zijn we allemaal dood
Ik stond volledig in mijn rechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openliet
Ik lichtte ook alleen maar een wenkbrauw opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Reetveter was de laatste dus had de eer een nieuw topic te openen
Ja maar Juup... ach laat ook maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef BobbyB het volgende:
Maar is allemaal leuk en aardig dat Paultjuh hier komt, maar net als ieder ander dient ie gewoon z'n tieten te posten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is zó achterhaald
Toch vraag ik me wel af wát er gebeurt als een micro-zwart gat ontstaat die gewoon een hap uit de aarde neemt, waar we dan heen slingeren
Dat je ineens Juup© ofzo in de lucht ziet naderen
o/ Doemverhalen \o
Was het fel licht, of een beetje roodachtig? Beetje blauw misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lichtte ook alleen maar een wenkbrauw op
Massa verdwijnt niet opeens door een zwart gat ofzo hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is zó achterhaald
Toch vraag ik me wel af wát er gebeurt als een micro-zwart gat ontstaat die gewoon een hap uit de aarde neemt, waar we dan heen slingeren
Dat je ineens Jupiter ofzo in de lucht ziet naderen
o/ Doemverhalen \o
Het was paultjuhhhs eerste keer hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersMaar zoals ik het nu zie maakt het geen ruk uit, en worden nog steeds dubbele topics geopend.
Die regel had ik het niet over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersMaar zoals ik het nu zie maakt het geen ruk uit, en worden nog steeds dubbele topics geopend.
Hoho... er wordt OF geen topic gemaakt, OF 3.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hihi ja die was wel puickend was dat die waar yvonne ook was, ze ging mij toen knuffelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Wie waren er allemaal op die ene grootste Stairway meeting paultjuhhh
Waar juiced ook was, en poedeliewoepsie, guitarist.nl, fraubitch, ik heb toen een heleboel fotos bewerkt
Maar is allemaal leuk en aardig dat Paultjuh hier komt, maar net als ieder ander dient ie gewoon z'n tieten te posten.
Volgens mij issie vaker hier geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was paultjuhhhs eerste keer hier
Jahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hihi ja die was wel puickend was dat die waar yvonne ook was, ze ging mij toen knuffelen
Ik liep buiten met dribbel, en yvonne zo VOLGENS MIJ ZIJN JULLIE PAULTJUH EN DRIBBEL HE?
Wij :
Zij :![]()
En Snakey wou mij een keer schoppen maar schopte een verkeerde user
Dat dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoho... er wordt OF geen topic gemaakt, OF 3.Stelletje amateurs.
ohjaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat is wel van de legendarische frautjuhhh en paulbitch
Misschien he, moeten we die regel omtrent het openen van het volgende topic in de reeks, uit de "small" tag halen en er een wat groter font overheen gooienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoho... er wordt OF geen topic gemaakt, OF 3.Stelletje amateurs.
Maar is allemaal leuk en aardig dat Paultjuh hier komt, maar net als ieder ander dient ie gewoon de tieten van z'n zusje te posten.
Volgens mij was jij toen nog niet veel op fokquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jah
En ik was er niet bij natuurlijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hihi ja die was wel puickend was dat die waar yvonne ook was, ze ging mij toen knuffelen
Ik liep buiten met dribbel, en yvonne zo VOLGENS MIJ ZIJN JULLIE PAULTJUH EN DRIBBEL HE?
Wij :
Zij :![]()
En Snakey wou mij een keer schoppen maar schopte een verkeerde user
Dat is een foto van mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Was SiemeN toen ONZ mod? dan heb ik toen al die mods bij elkaar in Ninja Turtles versoept
Film was niet spannend?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:43 schreef Dynd het volgende:
En ben weer terug.
Yepquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Was SiemeN toen ONZ mod? dan heb ik toen al die mods bij elkaar in Ninja Turtles versoept
En Stofje zo vanquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:43 schreef Dynd het volgende:
Leuke film,
Mijn youtube account is verwijderd, dus je bierfilmpje van de fokmeet is ook weg nu, geluk voor jouquote:
Yes ik heb een naamtopic posttopic post-aanleidings-topic.. zoiets..quote:
EN TOEN EN TOEN EN TOEN?!?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En Stofje zo vanwaarom doe jij altijd zo kut op onzin KAP DAAR ES MEE
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien he, moeten we die regel omtrent het openen van het volgende topic in de reeks, uit de "small" tag halen en er een wat groter font overheen gooien?
welke film dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:43 schreef Dynd het volgende:
Leuke film,
Wou hij me in de gracht gooienquote:
w00t?quote:
ze mogen nergens anders baggeren dus komen ze hier heenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:47 schreef slindenau het volgende:
Wat doen al die modjes en admins en weet ik veel allemaal hier nog
Laat ons rustig baggeren
EN TOEN EN TOEN?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wou hij me in de gracht gooien
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:47 schreef slindenau het volgende:
Wat doen al die modjes en admins en weet ik veel allemaal hier nog
Laat ons rustig baggeren
Dan lees je er juist overheenquote:
Horror/mystery, beetje vreemd maar wel boeiend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik net gedownload. Wat voor film is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Langzaam word het duidelijk dat dit the topic to be isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ze mogen nergens anders baggeren dus komen ze hier heen
Oh, misschien moet Dynd dan toch wel haar tieten posten dan plaats ik de tekst daar wel overheen, valt het op.quote:
Ik steun dit initiatief.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, misschien moet Dynd dan toch wel haar tieten posten dan plaats ik de tekst daar wel overheen, valt het op.
Een beetje vreemd maar wel lekkerrrr!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Horror/mystery, beetje vreemd maar wel boeiend.
faalhaasquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
GOED TOPIC !!!!!!!!
http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?t=6
[ afbeelding ].
quote:
ok nu ben ik echt wegquote:
huh waar ligtiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef reetveter het volgende:
Ik ga ook maar op de beringzee vissen denk ik
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:52 schreef GasTurbine het volgende:
Jaja, nu zijn alle ONZers hiero.
Straks gaat ONZ weg, krijgen wij ons eigen bagger subforum met Ananas als modje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:52 schreef GasTurbine het volgende:
Jaja, nu zijn alle ONZers hiero.
Omdat Yvonne het hier begon 14.gif.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mocht dit nou niet in onzin zie het verschil niet
IK NIETquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef reetveter het volgende:
Ik ga ook maar op de beringzee vissen denk ik
Omdat wij de echte bazen zijn op FOKquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mocht dit nou niet in onzin zie het verschil niet
We hebben dit al gemeenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:55 schreef Dynd het volgende:
Met een geweer schieten op een vissersboot in de beringszee...
pr0n?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:56 schreef slindenau het volgende:
Pfff, ik kijk iets veel spannenders
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:56 schreef slindenau het volgende:
Pfff, ik kijk iets veel spannenders
Deadliest kets?quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:57 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gezellig, Deadliest Catch kijken is als slapen terwijl het regent.
Ik wachtte ook op miami inkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:57 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gezellig, Deadliest Catch kijken is als slapen terwijl het regent.
Loopt jou discovery voor ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:59 schreef Dynd het volgende:
Mafketels, gaat een gozer een tattoo zetten zodat hij z'n vader nooit zal vergeten. Verwacht hij dement te worden ofzo?
Dat was de vorige keer dat ik het keek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Loopt jou discovery voor ofzo
Ruig!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:59 schreef Dynd het volgende:
Mafketels, gaat een gozer een tattoo zetten zodat hij z'n vader nooit zal vergeten. Verwacht hij dement te worden ofzo?
Echtwaar? tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ruig!!!
De maan is trouwens rood door dat kankervulkaanstof van die vulkaan in alaska.
Krijgen we dan spicy foto's van jou te zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Zondag gebeurt het!
...the fuckquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ruig!!!
De maan is trouwens rood door dat kankervulkaanstof van die vulkaan in alaska.
Succes.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom zo naar jou goed?
Eerst ff wat spannends aantrekken
Ligt eraan wat ik uitvreetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Krijgen we dan spicy foto's van jou te zien?
Ik heb ff gekeken, maar ik zie niks bijzonders. Of moet ik mn lenzen in doen, zonder zie ik maar tot ongeveer een halve meter scherpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Ook eerst hier vragen en dan pas kijkenTering
Hoe laat Zondag, want overdag ben ik de hele dag crossen op de motorquote:
Ik sta 2 meter achter jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik zie niks bijzonders. Of moet ik mn lenzen in doen, zonder zie ik maar tot ongeveer een halve meter scherp
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe laat Zondag, want overdag ben ik de hele dag crossen op de motor.
Dan weet ik wanneer ik weer thuis moet zijn.
Psst, er is een subtiel verschil tussen "zien" en "scherp zien"quote:
Vanmiddag half 5 is die erquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?
Moet je hem ff bellen. Wat had je trouwens eerst aan je muren hangen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet op Fok te zitten dan. Of zou behangplakker vandaag wel langs komen?
Oh wacht, nu zie ik het, Zondag word je 22quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Spannendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef Dynd het volgende:
Ik ga even plasje doen en daarna denk ook slapen.
Hulp nodig?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef Dynd het volgende:
Ik ga even plasje doen en daarna denk ook slapen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef slindenau het volgende:
Bobby zit hier gewoon een beetje Duffy linkjes te lurken
quote:
quote:
Ohja, das waar zeg. Alweer op zwart Bobbyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE ENE MODERATOR
Ga je eens wassen dan..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef reetveter het volgende:
Zit er geen mug op mijn kamer, zit er een fucking vlieg
Ik ben benieuwd naar je excuus...quote:
Myyyyyyyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:19 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
That's it, Im going to sleep
Gister Onur Torko op mijn rug laten tattooeren, en ben bang dat die uitvlektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je excuus...
Ben jij niet die ene pizzabezorger?quote:
Zeg ben jij niet die ene?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene pizzabezorger?
Ja, ik bezorg turken op bestelling.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene pizzabezorger?
Eensch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:23 schreef reetveter het volgende:
Wat een kankerstreek dat ze uit het niets ineens de eerste aflevering van Miami ink laten zien
Woudenberg...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:25 schreef reetveter het volgende:
4EBE Waarom durf jij je woonplaats niet in je Fobo te zetten
Als je uit Woudenberg komt ben je voor V.V. Woudenberg, kankerlul!quote:
NUquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog wel bonusmateriaal uit mijn woonplaats.. maar dat is voor het volgende topiek
Raalte trekt anders ook geen volle zalen...quote:
Lesbische vriendinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zeg altijd tegen zo'n lesbische vriendin "Hey jij gebruikt zeker de shampoo van je vriendin" en dat vind ik vooral zelf dan erg grappig
Wij hebben anders een mongolenconcertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raalte trekt anders ook geen volle zalen...
Boh ja, dat heb je altijd...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ze is best knap! En d'r vriendin is wel aardig, maar die is wel echt vet mannelijk
Wij hebben de Poortzangers en HAANTJESDAG...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij hebben anders een mongolenconcertOp het plaatselijke hof
Daar zijn ze altijd perfectquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Boh ja, dat heb je altijd...
Behalve in porno natuurlijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben de Poortzangers en HAANTJESDAG...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bert, vertel vertel! Niet te snel, we schrijven mee!
Ey das in Raalte ofzo tochquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgende week hebben we het oogstfeest, stoppelhaene
Wij heben een kaasboerderij...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgende week hebben we het oogstfeest, stoppelhaene
Wij 3quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij heben een kaasboerderij...
Hoe heet die vriend dan ? 14.gifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Die ene vriendin waar ik morgen naartoe ga, die vriend van d'r komt uit Raalte. En dus kent ze daar mensen. En een andere vriendin van me kent van toen ze ooit op vakantie was veel mensen uit Raalte
Jazeker, altijd VIP-toegang, dus gratis bierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:38 schreef Maisnon het volgende:
In Raalte heb je toch ook Ribs & Blues
quote:
Repost= ook post.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die heeft die al 100 x gepost ofzo
Mijn vriendin zit bij iemand in de klas, en ik ouwehoer echt niet, die heet marihuanaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je komt uit Raalte, daar kan dat.
Ik heb 4 supermarkten op loopafstand, en ongeveer 10 ofzo op fietsafstand. Verdeeld over 5 winkelstraten en 3 winkelcentra.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Wij hebben 3 supermarkten. Aldi, Plus en Em-té, en dat voor een boerendorp.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Wij hebben 3 supermarkten. Aldi, Plus en Em-té, en dat voor een boerendorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |