Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
welkom dus paultjuhhh
En als ze jou niet kennen is dat inderdaad behoorlijk schandalig
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De joduh gaan eraan ole ole
Daar geloof ik dus niet in. Ben wel benieuwd naar de onderzoeken maar dat wij dood gaan door micro zwarte gaten die sommige wetenschappers denken dat daar gaan ontstaan daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Binnenkort wordt de Large Hadron Collider toch aangezet en zijn we allemaal dood
Ja, als jij ze gaat toelaten heeft ons wegpesten ook niet veel zin.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhh
En als ze jou niet kennen is dat inderdaad behoorlijk schandalig
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openlietquote:
Hey, leuk een modrelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen of iemand al dan niet spoort?
quote:
Me ouders zeurden al dat ik het te laat maak elke nachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als jij ze gaat toelaten heeft ons wegpesten ook niet veel zin.Spelbreker. We hoopten juist dat de SC daardoor ging sluiten want het gaat allemaal ten koste van onze nachtrust.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openliet
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Of volgens sommigen, de Large Hard-on Collider![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer is er weer een stairway meeting
Omdat ik van jullie houquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef slindenau het volgende:
WAAROM BLIJFT REMLOF HIER DE HELE TIJD TERUGKOMEN?
Het is net zoeen boomerang, je schopt em weg...komt ie 3 topics later weer terug
Ik maak hier gewoon een politiek correct statement!quote:
Slappe ajaciedjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Me ouders zeurden al dat ik het te laat maak elke nacht. Pfff ben toch bijna huis uit
.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik maak hier gewoon een politiek correct statement!
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhh![]()
Dat is zó achterhaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Binnenkort wordt de Large Hadron Collider toch aangezet en zijn we allemaal dood
Ik stond volledig in mijn rechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegene die een wenkbrauw oplichtte toen hij zag dat je het eerdere topic van paultjuhhh sloot en deze openliet
Ik lichtte ook alleen maar een wenkbrauw opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Reetveter was de laatste dus had de eer een nieuw topic te openen
Ja maar Juup... ach laat ook maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar Juup zei net dat die regel nu omgedraait is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef BobbyB het volgende:
Maar is allemaal leuk en aardig dat Paultjuh hier komt, maar net als ieder ander dient ie gewoon z'n tieten te posten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is zó achterhaald
Toch vraag ik me wel af wát er gebeurt als een micro-zwart gat ontstaat die gewoon een hap uit de aarde neemt, waar we dan heen slingeren
Dat je ineens Juup© ofzo in de lucht ziet naderen
o/ Doemverhalen \o
Was het fel licht, of een beetje roodachtig? Beetje blauw misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lichtte ook alleen maar een wenkbrauw op
Massa verdwijnt niet opeens door een zwart gat ofzo hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is zó achterhaald
Toch vraag ik me wel af wát er gebeurt als een micro-zwart gat ontstaat die gewoon een hap uit de aarde neemt, waar we dan heen slingeren
Dat je ineens Jupiter ofzo in de lucht ziet naderen
o/ Doemverhalen \o
Het was paultjuhhhs eerste keer hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersMaar zoals ik het nu zie maakt het geen ruk uit, en worden nog steeds dubbele topics geopend.
Die regel had ik het niet over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regel is vorige week afgeschaft vanwege de onduidelijkheid voor sommige usersMaar zoals ik het nu zie maakt het geen ruk uit, en worden nog steeds dubbele topics geopend.
Hoho... er wordt OF geen topic gemaakt, OF 3.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hihi ja die was wel puickend was dat die waar yvonne ook was, ze ging mij toen knuffelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Wie waren er allemaal op die ene grootste Stairway meeting paultjuhhh
Waar juiced ook was, en poedeliewoepsie, guitarist.nl, fraubitch, ik heb toen een heleboel fotos bewerkt
Maar is allemaal leuk en aardig dat Paultjuh hier komt, maar net als ieder ander dient ie gewoon z'n tieten te posten.
Volgens mij issie vaker hier geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was paultjuhhhs eerste keer hier
Jahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hihi ja die was wel puickend was dat die waar yvonne ook was, ze ging mij toen knuffelen
Ik liep buiten met dribbel, en yvonne zo VOLGENS MIJ ZIJN JULLIE PAULTJUH EN DRIBBEL HE?
Wij :
Zij :![]()
En Snakey wou mij een keer schoppen maar schopte een verkeerde user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |