Dan pak je de volgende toch, dat duurt met het huidige tempo nog maar 2 tot 3 uurtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Nu gaat iedereen hem openen! en ik had nog wel een leuk thema voorbereid
Ja. Maisnon zou hem openen. Spelbrekers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Uurtje, hooguitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan pak je de volgende toch, dat duurt met het huidige tempo nog maar 2 tot 3 uurtjes.
Heidene!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Sackboy het volgende:
Wie is paultjuhhh?
We laten hier heul geen nieuwkomers toe. Anders wordt onze reeks opgedoekt zei relmof.
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Dat is best wel baasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Misschien was het toch een kutthema
Koekeloere was het thema geweest
[ afbeelding ]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch niet
Nee, die moet zichzelf eerst "bewijzen"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zet die van dat nieuwe meisje er ook meteen bij
Hehe, je had nog niet eerder verteld dat je verstandelijk gehandicapt bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag je de volgende openen, ik kan het toch niet
"Misgaan" is trouwens een heel breed begrip, zie vorige nachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hooren je kan het altijd bewerken als het mis gaat.
die ken ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Goed thema, hopelijk vang ik er morgen ochtend nog een glimp van op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen er wel eens vaker wat, bij 4-5 pak ik ze meestal in 1 ruk er allemaal weer bij. Hihi, ik zei 'ruk'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie gaat de nummers in de OP updaten? missen er 2
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent hier al superlang! Zo moeilijk is het niet hooren je kan het altijd bewerken als het mis gaat.
Ga jij eens gifjes posten, pest ventjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, je had nog niet eerder verteld dat je verstandelijk gehandicapt bent
ALSOF JE DIE DELEN GAAT TERUGLEZENquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie gaat de nummers in de OP updaten? missen er 2
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er missen er wel eens vaker wat, bij 4-5 pak ik ze meestal in 1 ruk er allemaal weer bij. Hihi, ik zei 'ruk'
zou meki dit expres doem?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes, Rusland schort alle betrekkingen met NAVO op
WE ALL GONNA DIE!
quote:Dit is de begin van de gevaar waar ik voor vrees
SCHNELL, ONDER DE TAFELquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes, Rusland schort alle betrekkingen met NAVO op
WE ALL GONNA DIE!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ALSOF JE DIE DELEN GAAT TERUGLEZEN
Ja dat moest in capslockjes
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
zou meki dit expres doem?
[..]
Als ik slaap zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Boh geil, maar dat komt straks pas
Toevallig, dat is volgende week.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat als we bij nr. 1000 zijn, ik ook wel een poging waag
Het wordt opgedoekt als jullie ze niet toelaten, welkom dus paultjuhhhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Sackboy het volgende:
Wie is paultjuhhh?
We laten hier heul geen nieuwkomers toe. Anders wordt onze reeks opgedoekt zei relmof.
geloofd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
meki spoort niet dus ik denk dat hij het niet expres doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |