http://www.hln.be/hln/nl/(...)st-NAVO-banden.dhtmlquote:Rusland heeft Noorwegen gezegd dat het de militaire banden met de NAVO wil opschorten. Dat heeft het Noorse ministerie van Defensie laten weten. De Noorse ambassade in Rusland kreeg een telefoontje van het Russische ministerie van Defensie, waarin werd gezegd dat Moskou van plan is "de militaire samenwerking met de NAVO en haar bondgenoten te bevriezen". Een geschreven verklaring zou vlug volgen. Russische functionarissen waren niet direct bereikbaar om de berichten te bevestigen en de NAVO liet weten niets van een dergelijk plan te hebben vernomen.
Straf voor Georgië
De ministers van Buitenlandse Zaken van het bondgenootschap schortten de contacten met Rusland op om het land te straffen voor troepenzendingen naar Georgië. NAVO-secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer had gisteren na een spoedvergadering van de NAVO over Georgië laten verstaan dat hij niet ziet hoe de NAVO-Ruslandraad nog bijeengeroepen zou kunnen worden "zolang de Russische troepen een deel van een soeverein land bezet houden". De Russische zeemacht had van haar kant laten weten dat ze niet meer zal deelnemen aan de geplande manoeuvres in de Baltische Zee in het kader van het partnerschap met de NAVO
er is geen grens aan jouw domheid, of wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef Meki het volgende:
CIA-spion een president heeft gemaakt in Georgie.
Rusland was Ossetië al langer 'stil' aan het inlijven door het gehalte Russen te verhogen en die vervolgens herrie te laten schoppen over onafhankelijkheid e.d.; lees je in in de actualiteit voor je iets uitkraait.quote:die de, de provocatie opzocht met de Russen.
Rusland is na de Amerika de grootste lid. en de belangrijkstequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef beeer het volgende:
Lekker nietszeggend.
http://www.dag.nl/1094863(...)rken-met-Rusland.htm
Wat zijn uberhaupt de banden tussen Rusland en de Navo.
Rusland is geen lid.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Rusland is na de Amerika de grootste lid. en de belangrijkste
Rusland zal zijn eigen NAVO beginnen en die zal dan de kant gaan van China, Iran en de Arabische wereld
Rusland is nooit lid geweest van de navo...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Rusland zal zijn eigen NAVO beginnen en die zal dan de kant gaan van China, Iran en de Arabische wereld
Rightquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja hier bij de sportschool.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
oke , ze hebben een andere lidmaatschap dan
Rusland is altijd de ideologische vijand en sowieso de bestaansreden geweest van de navo, daarom vroeg ik ook wat de banden uberhaupt zijn tussen Rusland en de navo. Mijn gok is een aantal symbolische samenwerkingsverbanden met name militaire oefeningen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
Dat bestaat al, de Shanghai Trading Coorperation oid. Dat was een economisch, maar tegenwoordig ook militair verdrag tussen Rusland, China, Kazachstan, Kirgizië en al die andere non-landjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
grenzeloze domheid... alsof het een kind isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
Ze zijn lid van de GOS/GOES (gemenebest van onafhankelijke staten)als ik het me goed kan herrinneren. Dat zijn landen als Wit-Rusland/Belarus, Oekraïne en centraal-aziatische landen. Eigenlijk gewoon een symbolisch iets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
Is dat die dikke gozer?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hier bij de sportschool.![]()
Sorry Meki.
Straks ook zonder Oekraïnequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze zijn lid van de GOS/GOES (gemenebest van onafhankelijke staten)als ik het me goed kan herrinneren. Dat zijn landen als Wit-Rusland/Belarus, Oekraïne en centraal-aziatische landen. Eigenlijk gewoon een symbolisch iets.
God wat ben jij domquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom pik je die frase uit? Wat denk jij wat hij met die frase bedoeld?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Georgian President; "It's All About the New World Order..."
Hij bedoeld dan ook een soortgelijke instantie (denk ik) maar dan gevormd met een aantal oosterse landen, bv China etc. Zo bestaat er ook een vermoeden dat er een North American Union komt met de landen Mexico, de Verenigde staten en Canada.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
God wat ben jij domRusland en Navo
Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''. Ze vinden ons de mensen daar te dom voor schijnbaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom pik je die frase uit? Wat denk jij wat hij met die frase bedoeld?
Zou wel beter zijn dan kan er geen kernoorlog komen, ik heb er geen geloof in die onzinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef Billary het volgende:
[..]
Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''.
Kan wel, het is niet zo dat iedereen eraan gaat, zolang je het maar op een gecontroleerde manier doet, maar goed idd het is moeilijk te geloven dat ze dit ooit zullen doen. Ik zeg ook niet dat dit gaat gebeuren maar ik sluit het ook niet uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:26 schreef henkway het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn dan kan er geen kernoorlog komen, ik heb er geen geloof in die onzin
Ik was er al bang voor dat hier op aangestuurd zou worden. De term New World Order zoals hier gebruikt wordt betekent niet hetgeen de NWO samenzweringstheorie ervan wilt maken. Sowieso heb ik nog nooit een plausibele verklaring gehoord van de aanhangers van deze theorie waarom 'men' (wie is men?) zo brutaal in het openbaar refereert aan die zogenaamde NWO, terwijl tegelijkertijd deze NWO en haar agenda geheim zouden moeten blijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef Billary het volgende:
[..]
Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''. Ze vinden ons de mensen daar te dom voor schijnbaar?
Er zijn in elk geval wel een aantal presidenten geweest die dit woord hebben gebruikt; enkele voorbeelden:"
Deze presidenten zijn dan ook maar personen die een agenda volgen die niet van hunzelf zijn.
Kijk alleen al naar onze balkie? Waarom hebben wij de mensen hier in Nederland steeds meer het gevoel dat het vaak om andere belangrijke zaken gaat? Niet nederlandse belangen? Steeds vaker doen ze dingen die niet de mening van het volk zijn.
Ook al praten ze over een NWO, de meesten weten/wisten geen eens wat het is. Af en toe komt er een klein beetje waarheid naar buiten. Ook al hebben ze het erover, dan nog kan het zonder rare blikken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat hier op aangestuurd zou worden. De term New World Order zoals hier gebruikt wordt betekent niet hetgeen de NWO samenzweringstheorie ervan wilt maken. Sowieso heb ik nog nooit een plausibele verklaring gehoord van de aanhangers van deze theorie waarom 'men' (wie is men?) zo brutaal in het openbaar refereert aan die zogenaamde NWO, terwijl tegelijkertijd deze NWO en haar agenda geheim zouden moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |