abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60997350
quote:
Rusland heeft Noorwegen gezegd dat het de militaire banden met de NAVO wil opschorten. Dat heeft het Noorse ministerie van Defensie laten weten. De Noorse ambassade in Rusland kreeg een telefoontje van het Russische ministerie van Defensie, waarin werd gezegd dat Moskou van plan is "de militaire samenwerking met de NAVO en haar bondgenoten te bevriezen". Een geschreven verklaring zou vlug volgen. Russische functionarissen waren niet direct bereikbaar om de berichten te bevestigen en de NAVO liet weten niets van een dergelijk plan te hebben vernomen.

Straf voor Georgië
De ministers van Buitenlandse Zaken van het bondgenootschap schortten de contacten met Rusland op om het land te straffen voor troepenzendingen naar Georgië. NAVO-secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer had gisteren na een spoedvergadering van de NAVO over Georgië laten verstaan dat hij niet ziet hoe de NAVO-Ruslandraad nog bijeengeroepen zou kunnen worden "zolang de Russische troepen een deel van een soeverein land bezet houden". De Russische zeemacht had van haar kant laten weten dat ze niet meer zal deelnemen aan de geplande manoeuvres in de Baltische Zee in het kader van het partnerschap met de NAVO
http://www.hln.be/hln/nl/(...)st-NAVO-banden.dhtml

Dit is de begin van de gevaar waar ik voor vrees
de tweede koude oorlog is vandaag begonnen, begonnen door de Amerikanen die een CIA-spion een president heeft gemaakt in Georgie. die de, de provocatie opzocht met de Russen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_60997387
op-schort-sen

cool woord.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:27:02 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_60997530
Spellingsfout in TT verbeterd

Maar slechte zaak dit inderdaad, maar zat er aan te komen natuurlijk.
pi_60997552
Nou zal de volgende stap zijn dat Bush een oorlogsverklaring gaat sturen met de naam van Balkenende eronder vermoed ik.
Zo van, ik ga weg, maar Jan Peter neemt de zaken waar voor me, als leader in arms
Dat is toch zijn grote bruine arm haler
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:28:06 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60997561
De Russen zijn verantwoordelijk voor hun reactie op het conflict. De Georgiërs zijn verantwoordelijk voor hún actie/reactie.

Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

btw: Zelfs áls Saajkasjvili een ex-CIAspion zou zijn zou Amerika geen schuld hebben, behalve door bevelen, maar dat lijkt me sterk. Die man is wel groot genoeg om voor zichzelf te denken.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60997566
Dit wordt al besproken in de topic reeks Rusland-Georgië.

En de spelfout in de titel is niet bepaald handig. Het refereert hooguit aan bomen, of zoiets.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:30:21 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60997619
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef Meki het volgende:

CIA-spion een president heeft gemaakt in Georgie.
er is geen grens aan jouw domheid, of wel?
quote:
die de, de provocatie opzocht met de Russen.
Rusland was Ossetië al langer 'stil' aan het inlijven door het gehalte Russen te verhogen en die vervolgens herrie te laten schoppen over onafhankelijkheid e.d.; lees je in in de actualiteit voor je iets uitkraait.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60997650
Lekker nietszeggend.

http://www.dag.nl/1094863(...)rken-met-Rusland.htm

Wat zijn uberhaupt de banden tussen Rusland en de Navo.
pi_60997677
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef beeer het volgende:
Lekker nietszeggend.

http://www.dag.nl/1094863(...)rken-met-Rusland.htm

Wat zijn uberhaupt de banden tussen Rusland en de Navo.
Rusland is na de Amerika de grootste lid. en de belangrijkste
Rusland zal zijn eigen NAVO beginnen en die zal dan de kant gaan van China, Iran en de Arabische wereld
pi_60997684
Lekker boeiend. Is puur symbolisch want ze werkten toch amper samen.
pi_60997713
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Rusland zal zijn eigen NAVO beginnen en die zal dan de kant gaan van China, Iran en de Arabische wereld
Rusland is geen lid.
pi_60997726
quote:

[..]

Rusland is nooit lid geweest van de navo...
pi_60997737
oke , ze hebben een andere lidmaatschap dan
pi_60997743
quote:

[..]

Right
pi_60997779
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
Ja hier bij de sportschool.

Sorry Meki.
pi_60997822
quote:
Rusland is altijd de ideologische vijand en sowieso de bestaansreden geweest van de navo, daarom vroeg ik ook wat de banden uberhaupt zijn tussen Rusland en de navo. Mijn gok is een aantal symbolische samenwerkingsverbanden met name militaire oefeningen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2008 00:40:26 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:42:48 #17
158899 GasTurbine
pi_60997895
quote:

[..]

Dat bestaat al, de Shanghai Trading Coorperation oid. Dat was een economisch, maar tegenwoordig ook militair verdrag tussen Rusland, China, Kazachstan, Kirgizië en al die andere non-landjes.

De arabische wereld zullen ze nooit vriendjes mee worden. Als de olie op is is het alleen een vervelend blok aan de been. Sowieso zijn die regionen ontzettend instabiel. Een instabiel land wil je niet binnen je alliantie hebben.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:45:15 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60997953
quote:
grenzeloze domheid... alsof het een kind is
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:45:16 #19
158899 GasTurbine
pi_60997954
quote:
Ze zijn lid van de GOS/GOES (gemenebest van onafhankelijke staten)als ik het me goed kan herrinneren. Dat zijn landen als Wit-Rusland/Belarus, Oekraïne en centraal-aziatische landen. Eigenlijk gewoon een symbolisch iets.
pi_60998374
Wat een ontzettend debiel topic weer zeg, kan zoiets niet gewoon naar ONZ verplaatst worden, waar het thuishoort?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_60999049
klein kind is het toch ook, dat rusland, ze moeten zich eens afvragen waarom de meeste van hun buurlanden zo'n ontiegelijke hekel aan rusland hebben.
pi_61000748
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja hier bij de sportschool.

Sorry Meki.
Is dat die dikke gozer?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_61000770
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ze zijn lid van de GOS/GOES (gemenebest van onafhankelijke staten)als ik het me goed kan herrinneren. Dat zijn landen als Wit-Rusland/Belarus, Oekraïne en centraal-aziatische landen. Eigenlijk gewoon een symbolisch iets.
Straks ook zonder Oekraïne

Zal mij niet verbazen in de toekomst zonder de centraal-aziatische landen. Dus dan is het alleen nog... Wit-Rusland en Rusland
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:22:05 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61000793
Dit is als spierballentaal. Niks om je druk over te maken. En verder van geen enkele betekenis.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61000807
quote:

[..]

God wat ben jij dom Rusland en Navo
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:03:59 #26
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61012760
Het is goed dat Rusland en China beide te trots zijn om samen te werken naar mijn mening. Anders kon dat een heel sterk koppel vormen. Nu is Rusland nog redelijk tam.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:33:27 #27
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61013668
Ve Romanovs have a legacy to considerr
The Internets, I needs it..
pi_61014310
Georgian President; "It's All About the New World Order..."

pi_61014891
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Georgian President; "It's All About the New World Order..."

Waarom pik je die frase uit? Wat denk jij wat hij met die frase bedoeld?
pi_61015896
en zo dreigen we nog wel even door
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_61016685
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:24 schreef Slappy het volgende:

[..]

God wat ben jij dom Rusland en Navo
Hij bedoeld dan ook een soortgelijke instantie (denk ik) maar dan gevormd met een aantal oosterse landen, bv China etc. Zo bestaat er ook een vermoeden dat er een North American Union komt met de landen Mexico, de Verenigde staten en Canada.

Alsof we nog meer van die organisaties nodig hebben..., ze hebben gewoon een agenda die niet valt te checken en dus democratie is maar een illusie?

We hebben bv nog altijd een koninklijke familie terwijl zij de eersten waren die het land waren uitgevlucht tijdens de 2e WO (een kapitein moet de laatste zijn die het schip verlaat, niet waar?).

Toch zonder probleem konden ze gewoon weer terug naar hun oude machtspositie.

Dit hele gebeuren is dan ook waarschijnlijk om meer controle te krijgen op alles, Rusland wordt nu weer gevaarlijk voor deze machten omdat ze nu weer rijk worden van hun grondstoffen. En deze machten willen graag alles controleren en zelf bepalen wanneer en wat er moet gebeuren, en wij de mensen laten het allemaal ook gebeuren, maar ja wat doe je er tegen? Ook kan het zijn dat Rusland ook gewoon deze agenda volgt, van ''een new world order'', maar dat ze gewoon een oorlog maken (met elkaar, maar wel gecontroleerd) met het doel om het aantal mensen op grote schaal te verminderen waarna ze naar hun mening een betere wereld kunnen creeren, die de wereld minder schade aandoet, zij het co2, het verbruik van grondstoffen (water, olie, ijzer etc etc)

Maar goed je weet het gewoon nooit zeker hoe het echt in elkaar steekt

[ Bericht 5% gewijzigd door Billary op 21-08-2008 19:20:58 ]
pi_61016911
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom pik je die frase uit? Wat denk jij wat hij met die frase bedoeld?
Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''. Ze vinden ons de mensen daar te dom voor schijnbaar?

Er zijn in elk geval wel een aantal presidenten geweest die dit woord hebben gebruikt; enkele voorbeelden:"

Deze presidenten zijn dan ook maar personen die een agenda volgen die niet van hunzelf zijn.
Kijk alleen al naar onze balkie? Waarom hebben wij de mensen hier in Nederland steeds meer het gevoel dat het vaak om andere belangrijke zaken gaat? Niet nederlandse belangen? Steeds vaker doen ze dingen die niet de mening van het volk zijn.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:09:19 #33
225695 vaseline
bestaat uit aardolie
pi_61017227
Rusland heeft geen bondgenoten nodig heeft. Ze zijn gewoon een groot deel van de wereld van zichzelf toch?
Zullen wel een heel groot leger hebben toch?
pi_61017586
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef Billary het volgende:

[..]

Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''.
Zou wel beter zijn dan kan er geen kernoorlog komen, ik heb er geen geloof in die onzin
pi_61017750
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:26 schreef henkway het volgende:

[..]

Zou wel beter zijn dan kan er geen kernoorlog komen, ik heb er geen geloof in die onzin
Kan wel, het is niet zo dat iedereen eraan gaat, zolang je het maar op een gecontroleerde manier doet, maar goed idd het is moeilijk te geloven dat ze dit ooit zullen doen. Ik zeg ook niet dat dit gaat gebeuren maar ik sluit het ook niet uit.

En wie had ooit kunnen indenken van wat ''Hitler'' heeft gedaan?
Vantevoren zou je dan ook als een gek worden aangezien, als je dit gebeurde had verkondigd.

Misschien is deze wereld orde ook gewoon iets goeds, waar we enkel bang voor zijn? De vraag is alleen, komt deze ''nieuwe wereld orde'' er zonder een oorlog?

Iedereen kan inzien dat deze manier van leven niet lang houdbaar is/in stand te houden is, en degenen die de echte macht hebben hebben heus wel door wanneer deze grens wordt overschreden/dichterbij komt. Zij het door tekorten van olie, voedsel, water etc. En dus de vraag is, of het op een vreedzame manier gaat/komt, of niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Billary op 21-08-2008 20:14:18 ]
pi_61018139
[quote]Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef Billary het volgende:

[..]

Kan wel, het is niet zo dat iedereen eraan gaat, zolang je het maar op een gecontroleerde manier doet, maar goed idd het is moeilijk te geloven dat ze dit ooit zullen doen. Ik zeg ook niet dat dit gaat gebeuren maar ik sluit het ook niet uit.

En wie had ooit kunnen indenken van wat ''Hitler'' heeft gedaan?
Vantevoren zou je dan ook als een gek worden aangezien, als je dit gebeurde had verkondigd.
[/quote

Inderdaad, ik moet wel zeggen dat dit een interessante tijd is waar veel dingen gebeuren.
Het is alleen lastig om de juiste informatie te filteren.

Kwam ook een stukje tegen over de FEMA Camps in Amerika.. erg vreemd.

Maargoed ik dwaal af.
We zien wel wat de tijd ons gaat brengen
pi_61019792
Gotta love this past president:

Hij waarschuwt voor de gevaren die we nu tegen komen/zien gebeuren.

En deze natuurlijk:

[ Bericht 19% gewijzigd door Billary op 21-08-2008 21:32:10 ]
pi_61022103
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef Billary het volgende:

[..]

Er bestaat een ''conspiracy theory'' dat er een aantal mensen zijn die de echte macht hebben en het doel hebben om alles te controleren via een ''world order''. Ze vinden ons de mensen daar te dom voor schijnbaar?

Er zijn in elk geval wel een aantal presidenten geweest die dit woord hebben gebruikt; enkele voorbeelden:"

Deze presidenten zijn dan ook maar personen die een agenda volgen die niet van hunzelf zijn.
Kijk alleen al naar onze balkie? Waarom hebben wij de mensen hier in Nederland steeds meer het gevoel dat het vaak om andere belangrijke zaken gaat? Niet nederlandse belangen? Steeds vaker doen ze dingen die niet de mening van het volk zijn.
Ik was er al bang voor dat hier op aangestuurd zou worden. De term New World Order zoals hier gebruikt wordt betekent niet hetgeen de NWO samenzweringstheorie ervan wilt maken. Sowieso heb ik nog nooit een plausibele verklaring gehoord van de aanhangers van deze theorie waarom 'men' (wie is men?) zo brutaal in het openbaar refereert aan die zogenaamde NWO, terwijl tegelijkertijd deze NWO en haar agenda geheim zouden moeten blijven.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:12:28 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61022448
Blegh, conspiracygasten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61022517
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor dat hier op aangestuurd zou worden. De term New World Order zoals hier gebruikt wordt betekent niet hetgeen de NWO samenzweringstheorie ervan wilt maken. Sowieso heb ik nog nooit een plausibele verklaring gehoord van de aanhangers van deze theorie waarom 'men' (wie is men?) zo brutaal in het openbaar refereert aan die zogenaamde NWO, terwijl tegelijkertijd deze NWO en haar agenda geheim zouden moeten blijven.
Ook al praten ze over een NWO, de meesten weten/wisten geen eens wat het is. Af en toe komt er een klein beetje waarheid naar buiten. Ook al hebben ze het erover, dan nog kan het zonder rare blikken.
Waarom zitten(zaten als nederland en nu in Afghanistan) we in Irak? Waarom gaf Nederland haar steun? Alsof het nog om de mensen gaat, of om onze vrijheid. De meesten geloofden dat het was omdat ze ''weapons of mass destruction'' hadden en dat het een een noodzaak was.
En wat nu echt de reden is/was daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld.
Zeker is nu in elk geval dat ze gelogen hebben, toch maakt het nog altijd niemand echt wat uit, blijkbaar?
Toch kunnen ze nog altijd doen wat hun denken wat belangrijk is....

En hoezo bang? ik gaf enkel een uitleg waarom? ok ik draaf wel door om het hele beeld in zicht te krijgen, mocht het waar zijn, niet dat ik daar nu 100% in geloof.

Een kennedy, als hij of iemand anders een zelfde speech zou geven, hij zou enkel uitgelachen worden nu. Zo kortzichtig zijn we nu wel geworden in elk geval.

[ Bericht 5% gewijzigd door Billary op 21-08-2008 22:22:47 ]
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 22:37:45 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61023419
meki topic!

slechte OP en bovendien kan dit perfect in het bestaande Rusland/georgie topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')