quote:Rammstein
Live aus Berlin
Mutter
De indeling is idd............ apart.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Moet #402 zijn, al gemeld aan de moddereters...
Had overigens niet de behoefte om de OP weer op orde te brengen...
gecheckt en niet dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe usb is binnen, 4 Gb 20 euro![]()
Soemp, die Rammstein cd's wil Pitt mss wel? moet het wel ff checken hoor
[..]
Oke, laat maar weten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe usb is binnen, 4 Gb 20 euro![]()
Soemp, die Rammstein cd's wil Pitt mss wel? moet het wel ff checken hoor
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb grote schoonmaak kriebels, maar daar heb ik helemaal geen tijd voorBen nu wel bezig.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nesteldrang bij zwangere vrouwen
Je hoefde alleen je hand maar in het ijswater te doen om je ring af te kunnen doen he...quote:AKQ SC # 401 - Door ijs wordt alles kleiner...
+1 scherpquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef Whiteguy het volgende:
Je hoefde alleen je hand maar in het ijswater te doen om je ring af te kunnen doen he...
Nog best een zooi, omdat ik nog niet alles netjes heb opgeruimd en zo. Zo lig ik nu op de grond te internetten omdat de pc nog niet in het bureau staatquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Goedzo Tim! Hoe is je huisje verder inmiddels?
Het gaat al hard vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:Soempie wat lees ik nou, gaan jullie een huisje kopen??
Dat gaat echt hard!!
Echt supertof dat je je eigen huisje hebt!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog best een zooi, omdat ik nog niet alles netjes heb opgeruimd en zo. Zo lig ik nu op de grond te internetten omdat de pc nog niet in het bureau staat. Ook heb ik een kleine achterstand met afwas, omdat ik niet zo helder was om gelijk afwasborstels te kopen. Maar het komt goed, het kan alleen even duren
Hey.. als dit zo door gaat laat ik ons huwelijk ontbindenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat al hard vanaf dag 1.![]()
Misschien dus. Ik heb gezegd dat we er alletwee goed over na moeten denken.Maar ik hoop het eigenlijk wel. Denk niet dat het er over een jaar anders op is, dus waarom dan nog een jaar wachten.
Mocht het niet werken, dan zien we het dan wel weer.
Vind het wel belangrijk om m'n eigen leven ook te hebben, maar nu is het in het weekend zo dat ik meestal in Breda zit en daar eigenlijk niks opbouw. M'n weekenden draaien dan allemaal om Sven en zijn leven. Als ik daar woon kan ik in het weekend ook gewoon andere dingen doen. Nouja, over zulke dingen moet ik dus nadenken en hij ook.Want we zijn alletwee best impulsief. Tot nu toe werkt dat gelukkig.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:11 schreef Etcetera het volgende:3 opdrachten photoshop in elkaar gezet en afgetekend
da's tofquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:11 schreef Soempie het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik poepige vrienden heb.Vanmorgen belde een vriendin om te vragen of ik tijd had om samen wat te drinken. Ik was bezig met opruimen en grote schoonmaak, dat wilde ik heel graag afmaken. Geen tijd dus.
Komt ze net met zelfgemaakte brownies voor bij het schoonmaken.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hey.. als dit zo door gaat laat ik ons huwelijk ontbinden
heel veel van m'n klas hebben 0 ervaring in photoshop, ik doe het al minstens een jaar dat helptquote:
dilemma.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hey.. als dit zo door gaat laat ik ons huwelijk ontbinden
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:11 schreef Soempie het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik poepige vrienden heb.Vanmorgen belde een vriendin om te vragen of ik tijd had om samen wat te drinken. Ik was bezig met opruimen en grote schoonmaak, dat wilde ik heel graag afmaken. Geen tijd dus.
Komt ze net met zelfgemaakte brownies voor bij het schoonmaken.![]()
inclusief dom cheerleaderbewegen natuurlijkquote:I’m pretty
I’m hot
I’m everything you’re not
idd, ik ben de kinderkamer al aan het ontwerpen voor jullie. Weet wel dat je de kans groot is dat het een hele drukke baby gaat worden die kaal is en blijft!quote:
Weet jij waar mijn ringen zich allemaal bevinden dan...?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hoefde alleen je hand maar in het ijswater te doen om je ring af te kunnen doen he...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, ik ben de kinderkamer al aan het ontwerpen voor jullie. Weet wel dat je de kans groot is dat het een hele drukke baby gaat worden die kaal is en blijft!![]()
Jij kan dan regelmatig op onze kinderen passen als Sven en ik een weekend weg willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef sir_dalord het volgende:
idd, ik ben de kinderkamer al aan het ontwerpen voor jullie. Weet wel dat je de kans groot is dat het een hele drukke baby gaat worden die kaal is en blijft!![]()
ik zou best willen, maar helaas heb ik dat weekend al andere plannen, sorryquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij kan dan regelmatig op onze kinderen passen als Sven en ik een weekend weg willen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik zou best willen, maar helaas heb ik dat weekend al andere plannen, sorry
Oeh, m'n blik werkt. Dat moet ik onthouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |