quote:
Succes Btje!quote:
Vreselijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
Kut................
2 nederlandse militairen dood.
Ohquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
Zwaar klote zeg. Dennis (van Uhm) ken ik nog van een aantal cursussen.
Dat klopt, en omdat defensie "een klein wereldje" is is de kans groot dat er mensen sneuvelen die ik persoonlijk ken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohdan komt het helemaal hard aan natuurlijk....
Ik kan me sowieso al voorstellen dat je als militair een soort verbondenheid voelt?
Denk niet dat het een probleem zal zijn. Maar haal het eraf en je ziet het gauw genoeg. Kun je altijd opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje voor de foto-techneuten onder ons: kan ik die hele installatiezooi van mijn camera van mn computer gooien als ik mn fotootjes alleen naar mn computer wil laden? Of herkent ie mn camera dan niet meer?
Ik kwam er laatst namelijk achter dat ik nog nauwelijks 200 MB ruimte over had op mn C-schijf
Dank je wel.quote:
Ik kijk elke keer wel in m'n fobo, maar er reageert nooit iemand. Niet eerlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:ik kijk net in mijn fobo en zie dat andere mensen dat vaker gebruiken dan ik! Ik ga het echt niet binnen afzienbare tijd lezen als je daar wat neerzet kan ik vast melden
Kijk nog esquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kijk elke keer wel in m'n fobo, maar er reageert nooit iemand. Niet eerlijk.![]()
Als je computer niet te oud is en je camera gewoon een USB-kabel heeft, kan dat wel. Bij mijn oude computer kwam dan vanzelf zo'n schermpje tevoorschijn met de vraag hoe ik het wil openen (als folder, in Windows media player, Quicktime etc.)quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje voor de foto-techneuten onder ons: kan ik die hele installatiezooi van mijn camera van mn computer gooien als ik mn fotootjes alleen naar mn computer wil laden? Of herkent ie mn camera dan niet meer?
Knutsel- en speelvereniging voor kinderen van basisschoolleeftijd. En binnenkort is kamp, misschien ga ik ook wel een dagje meequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:32 schreef wyccie het volgende:
Wat is de Klup?
Nee, ik speel meequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vroeg me ook al af wat de klup was![]()
Ben jij daar dan begeleider B.?
Ja mijn pc vraagt ook altijd gewoon wat ik ermee wil doen, veel handiger. En die programma's van Fuji zijn echt belachelijk groot, duurt eeuwen voor alles opgestart isquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:32 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik ben niet chaotisch. Alleen mijn kamer is soms een zwijnenstal.
Ik heb een keurig bijgehouden agenda, en ik vergeet ook zelden afspraken.![]()
[..]
Als je computer niet te oud is en je camera gewoon een USB-kabel heeft, kan dat wel. Bij mijn oude computer kwam dan vanzelf zo'n schermpje tevoorschijn met de vraag hoe ik het wil openen (als folder, in Windows media player, Quicktime etc.)
Nu heb ik een ingebouwde kaartlezer, wel zo makkelijk (maar grotere kans dat je het kaartje vergeet eruit te halen!)
Mijn foto's worden nooit door het programma van het fototoestel geopend. Op de pc door HP en op mijn laptop door microsoft viewer/verkenner. Fototoestellen zijn van konica minolta en canonquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja mijn pc vraagt ook altijd gewoon wat ik ermee wil doen, veel handiger. En die programma's van Fuji zijn echt belachelijk groot, duurt eeuwen voor alles opgestart is
Windows viewer heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn foto's worden nooit door het programma van het fototoestel geopend. Op de pc door HP en op mijn laptop door microsoft viewer/verkenner. Fototoestellen zijn van konica minolta en canon
Misschien een ander programma installeren?
Dat en Aziaat zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
typisch geval van teveel vrije tijd
Dat is een Shaolin Soccer monnikquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Monniken horen geen sokken te dragen, laat staan Nikes
Nou dit is zo goed gelukt dat ik de laatste trein met 1,5 minuut gemist hebquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo bij een vriend eten en het op een zuipen zetten denk ik
Staan er ook dames in?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu een oude telefoon van m'n broer (omdat mijn lader stuk was) en nu staan er een hoop mensen in die ik niet ken
Ja, meer dan genoegquote:
Nu nog wel, maar als de kabouter die de generator aan fietst moe is valt het wel weer weg waarschijnlijk.quote:
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avondsquote:
Sorry, het klonk wel als the place to bequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avonds
Als ik naar mn moeder ga ben ik daar ook voornamelijk voor mn moeder, al mijn vrienden wonen eigenlijk in Groningen. En dan nog, het uitgaansleven in Enschede is ook niet echt tof...
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er iemand interesse in Madrugada in Paradiso op Vrijdag 2 Mei?
eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Slow Chat is tegenwoordig wel heel erg Very Slow Chat...
Het scheelt wel pagina's achter elkaar lezen...![]()
[..]
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.
Zo langzamerhand bezoek ik alleen nog maar bands/artiesten die de 40 jaar gepasseerd zijn...
Ben ik nog te redden?
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...
Leven die nog?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november
Hoe laat begint je wedstrijd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik had hier nog niet gepost...
Zit nu in het weekend te werken, omdat ik a.s. woensdag aan mijn knie geholpen wordt en dan eventjes uit de roulatie ben.
Komt qua timing en werkzaamheden absoluut niet uit, dus zit ik hier op mijn 'vrije' zaterdag met vele bakken bakken koffie een hoop overdrachtsdocumenten te fabriceren...![]()
Morgen maar weer eens naar die galmbak in Amsterdam Z.O., eens kijken wat er daar gaat gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |