Nu nog wel, maar als de kabouter die de generator aan fietst moe is valt het wel weer weg waarschijnlijk.quote:
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avondsquote:
Sorry, het klonk wel als the place to bequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overdinkel zei ik, daar is niks te doen 's avonds
Als ik naar mn moeder ga ben ik daar ook voornamelijk voor mn moeder, al mijn vrienden wonen eigenlijk in Groningen. En dan nog, het uitgaansleven in Enschede is ook niet echt tof...
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er iemand interesse in Madrugada in Paradiso op Vrijdag 2 Mei?
eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Slow Chat is tegenwoordig wel heel erg Very Slow Chat...
Het scheelt wel pagina's achter elkaar lezen...![]()
[..]
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november én... Blondie in Paradiso op 16 juli.
Zo langzamerhand bezoek ik alleen nog maar bands/artiesten die de 40 jaar gepasseerd zijn...
Ben ik nog te redden?
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal morgen wel kaartjes bestellen voor K3 en Jan Smits om het gemiddelde weer wat omlaag te brengen...
Leven die nog?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag kaartjes gekocht voor Jerry Lee Lewis & Chuck Berry in de HMH in november
Hoe laat begint je wedstrijd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik had hier nog niet gepost...
Zit nu in het weekend te werken, omdat ik a.s. woensdag aan mijn knie geholpen wordt en dan eventjes uit de roulatie ben.
Komt qua timing en werkzaamheden absoluut niet uit, dus zit ik hier op mijn 'vrije' zaterdag met vele bakken bakken koffie een hoop overdrachtsdocumenten te fabriceren...![]()
Morgen maar weer eens naar die galmbak in Amsterdam Z.O., eens kijken wat er daar gaat gebeuren...
quote:Op zondag 20 april 2008 01:41 schreef Etcetera het volgende:
nachtploeg nog ff
het is toch watmet 1x een jongen (terecht) in z'n ehm... juwelen te hebben gegrepen, heb ik blijkbaar een reputatie opgebouwd
het scheelt wel: ik hoef alleen te dreigen dat ik een jongen fysiek pijn ga doen en hij is al bang en houdt op met mekker/zaniken/zeuren/klieren/irritant zijn
Wat een sukkels, die gasten van de Partysquad.quote:Partysquad zet kwaad bloed in ArenA
AMSTERDAM - The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.
Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.
Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
Wat vechtpartijen las ik. Meegedaan?quote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Kom net uit het supportershome...
[..]
Wat een sukkels, die gasten van de Partysquad.
Als je dan zo nodig in een stadion wilt optreden, bereid je dan een beetje goed voor...![]()
Was mede daardoor erg gezellig op de tribune vanmiddag...
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vechtpartijen las ik. Meegedaan?
Heel goedquote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.
allemachtig, lekker volwassen inderdaadquote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.
Was ongeveer 10 meter bij ons vandaan en een paar pubertjes moesten zich zonodig bewijzen t.o.v. hun vrienden. Bier smijten richting vaders met kleine kinderen, vervolgens een beetje lopen brullen en die vaders aan proberen te vallen. Kinderen helemaal in tranen en hysterisch...
Toen zijn we met een mannetje of 15 ouderen er even tussen gaan staan en die gastjes op hun plek gezet.
Eéntje heeft nu wel flink hoofdpijn, betonnen trappen veren niet mee...
Dacht je dat? Ik heb vandaag mijn lijstje afgewerkt. Zeg maar zo'n 9,5 uur aan de studie gezeten en het nodige huishoudelijke werk verricht zelfs!quote:Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is iedereen?? Vast lekker in het zonnetje net als ik daarnet
quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Hee nachtbrakers.Net thuis. Moet nu nog opdrachten maken.
Ja, beetje verkeerd ingeschat. Ben nog wel een paar uur bezig. En dan morgen van 9 tot 5 colleges.quote:
Als ik zo lees over je tijdsschema van vandaag...quote:Op maandag 21 april 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Ik was nog even aan het bijlezen over de rel.
Nu ben ik even een tijdsschema aan het maken voor de komende dagen.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef wyccie het volgende:
Als ik eenmaal in het ritme zit gaat het wel.
En ik heb tijdsdruk nodig, anders ga ik lanterfanten. Vandaag had ik min of meer een deadline, want ik moet deze week een verslag ingeleverd hebben. En aangezien ik deze week tentamen heb en geen tijd om het te typen, heb ik het vandaag af moeten maken.
Shit, nu alles ingepland. Heb ik gewoon een dag over. Zul je zien dat ik ga denken dat ik daarom wel wat anders kan gaan doen dan leren en alsnog in tijdnood kom. Zo ben ik wel.
Erg relax! Vrijdag lekker naar de kroeg geweest, zaterdag wezen bowlen en uit in Vlaardingen en morgen naar een concert.quote:
Nee!quote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef Soempie het volgende:
Of je neemt gewoon gelijk al een dag vrij, zodat je die andere dagen je je netjes aan je schema moet houden.
Bowlen, wil ik ook weer eens doen, laatste keer is bijna 7 jaar geleden.quote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Erg relax! Vrijdag lekker naar de kroeg geweest, zaterdag wezen bowlen en uit in Vlaardingen en morgen naar een concert.
Dat was het bowlen voor mijn verjaardag ja. En het was een rampquote:Op maandag 21 april 2008 01:27 schreef Soempie het volgende:
Heb je weer gewonnen met bowlen?En was dat het bowlen voor je verjaardag nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |