Oh, hihiquote:
Themawerkstuk is al vijf jaar míjn ding. Ik wil niet dat het jammerlijk misluktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
inet werkt niet mee
kans is dat jullie een OPloos topic hebben
@ puntje: dat zou ik dan weer niet weten
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Themawerkstuk is al vijf jaar míjn ding. Ik wil niet dat het jammerlijk mislukt ':N
Maar het meot maandagmiddag af
Vakantiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan zo laat begonnen?
Oh moet daar voor gestemd worden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als jullie nou es op mij stemmen als burgemeester in het maffiaspel
Yesjquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh moet daar voor gestemd worden?
Mochten jullie je morgen aan het begin van de avond vervelen, ik weet nog wel wat lolligs in Leeuwardenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
live vanuit Drachteneerste LAN met m'n eigen PC'tje
![]()
Ik moet me wel héél erg vervelen wil ik de reis naar Leeuwarden wagenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mochten jullie je morgen aan het begin van de avond vervelen, ik weet nog wel wat lolligs in Leeuwarden
Was ook meer voor Etcie, Drachten ligt een stuk dichterbij namelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moet me wel héél erg vervelen wil ik de reis naar Leeuwarden wagen
Oh nee! Welk een tragedie! O tempora, o mores! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! Requiescat in pace! Nunc est bibendum!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jongens, we hebben nog niet eens één pagina gevuld
Nunc est bibendum!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh nee! Welk een tragedie! O tempora, o mores! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! Requiescat in pace! Nunc est bibendum!
Bezig sumquote:
Nunc nonquote:
Ach de rest is ook niet heel onaardigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Zo, dat was weer een pagina dolle pret
Voor de samenvatting: alleen de laatste 2 zijn wel leuk
Die zijn domquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het altijd met de blondjes?
weet je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het altijd met de blondjes?
Wilde je soms iets insinueren?quote:
dat je blond bent......quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wilde je soms iets insinueren?
Ik ben blond, niet domquote:
Nee blijf in de SC hangenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me kapot. Zal ik uit pure ellende maar vast naar bed gaan?
Omdat ik niet op je gestemd heb?quote:
ben best dom jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben blond, niet dom![]()
Jij misschien
Jaquote:
Check je My AT, heb net een topic een duwtje gegevenquote:
Nergens, want deze ronde wordt er niet gestemd voor de burgemeesterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar kan je op PS stemmen?
Men vindt je wel verdachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee nu hoeft het al neit meer, als je nu op me stemt ga ik dood
De spullen staan klaar. Ik kon voor ik naar Engeland ging niet beginnen want dan zou ik nét een week in Engeland zitten als ik had moeten bottelen. Maar het ziet er naar uit dat dat weer zo gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check je My AT, heb net een topic een duwtje gegeven. Hoe gaat het met je Nembrewonic?
Brunette met geverfd haar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een intelligent blondje noemt?
Nee, dat weet niemand.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De spullen staan klaar. Ik kon voor ik naar Engeland ging niet beginnen want dan zou ik nét een week in Engeland zitten als ik had moeten bottelen. Maar het ziet er naar uit dat dat weer zo gaat
meestal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?
Puntenslijpselquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na afgelopen keer had het ingehouden dan het 2 weken langer in het gistvat zou zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?
Fair enoughquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na afgelopen keer had het ingehouden dan het 2 weken langer in het gistvat zou zitten.
Persoonlijk denk ik wel dat het niet goed is want het is de bedoeling dat je het in flesjes stopt met wat suiker en dan laat nagisten. Als het een week lang dood staat gaan lijkt me niet geschikt.
En dat zou nu dus ook weer kunnen zijn dat het dan 2 weken later is.
Ik ben importquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, jij stinkerd!
Friezen zijn grootste stinkerds
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fair enough. Bij een eerste keer proberen is het sowieso niet slecht om het "recept" aan te houden en eventueel later eigenwijs te gaan doen
Die methode hou ik vaak aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook nog een punt
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik sla vaak de zondag over.
Dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik sla vaak de zondag over.
Ik bedoel dat ik vaak op zondag niet douche.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slaap je door zondag heen of sta je steeds op zondag voor gesloten deuren in de overtuiging dat het maandag is?
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens
En Lowlands :p
Als er staat: "Arriva - Geen AVR/NS"
Is het dan een bus? Of wel een trein maar moet ik een los kaartje kopen? Hoe zit het?
Tenzij je in de verkeerde trein staptquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zitten
Bij deze verklaar ik jezelf quoten tot hipquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenzij je in de verkeerde trein stapt
En nu is het niet hip meerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik jezelf quoten tot hip
Timmie is uit zeistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, jij stinkerd!
Friezen zijn grootste stinkerds
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Het interieur vind ik vrij lelijk, het huis is mjammie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef Supersheep het volgende:
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.
Ik ken ook iemand die een metershoge foto vanzichzelf heeft hangen, was van een reclame waarvoor ze uitgekozen was.
Dat stond inderdaad op NS.NLquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zitten
't Is geen huis-, tuin- en keukenfotootje. Ik vind het vergelijkbaar met een schilderij of tekening.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Dan is de pastel tekening waarop mw. MM afgebeeld staat bij ons thuis aan de wand gelukkig gelegitimeerd...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Ja, leuk, werken, hoi...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef dit weekend niet in de trein te zitten. Alleen 7 uur werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |