Timmie is uit zeistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, jij stinkerd!
Friezen zijn grootste stinkerds
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Het interieur vind ik vrij lelijk, het huis is mjammie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef Supersheep het volgende:
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.
Ik ken ook iemand die een metershoge foto vanzichzelf heeft hangen, was van een reclame waarvoor ze uitgekozen was.
Dat stond inderdaad op NS.NLquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zitten
't Is geen huis-, tuin- en keukenfotootje. Ik vind het vergelijkbaar met een schilderij of tekening.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Dan is de pastel tekening waarop mw. MM afgebeeld staat bij ons thuis aan de wand gelukkig gelegitimeerd...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Ja, leuk, werken, hoi...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef dit weekend niet in de trein te zitten. Alleen 7 uur werken.
Dito hier, ik heb het vandaag geinstalleerd omdat ik effe die persoon te pakken moet hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, ik verafschuw MSN en heb het principieel nog nooit geïnstalleerd...
Als je een chat open hebt (of een file transfer) kan je via Start > Run > CMD het volgende commando uitvoeren: netstat -aquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow MM fijn dat je er bent, ik heb effe snel hulp nodig!!! Hoe achterhaal ik binnen MSN (dat ik vrijwel nooit gebruik maar nu wel moet omdat mijn zoon wordt lastig gevallen) een IP adres van degene die dat doet????
Het was sarcastisch bedoeld. Morgen wordt een kutdag.quote:
Alleen een berichtje is niet genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een chat open hebt (of een file transfer) kan je via Start > Run > CMD het volgende commando uitvoeren: netstat -a
Dan krijg je een overzicht van de connecties die je pc heeft. Het snelst ben je klaar als MSN het enige programma is dat internet gebruikt dat je aan hebt staan
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een chat open hebt (of een file transfer) kan je via Start > Run > CMD het volgende commando uitvoeren: netstat -a
Dan krijg je een overzicht van de connecties die je pc heeft. Het snelst ben je klaar als MSN het enige programma is dat internet gebruikt dat je aan hebt staan
quote:Er ontstaat een hierna een hevige discussie over de sfeer en het ‘Ajacied zijn". Ben je Ajacied als je voortijdig weg gaat of de spelers uitfluit? Volgens sommigen heeft de negativiteit te maken met het feit dat spelers zich niet altijd het vuur uit de sloffen lopen. Als de supporters zien dat de spelers zich 100% inzetten krijgen ze ook de steun die ze verdienen.
Volgens iemand uit de zaal: "Het gefluit is een uiting van jarenlange frustraties qua wanbeleid van het bestuur en slechte prestaties op het veld. De spelers hebben de supporters meerdere malen in de steek gelaten." Deze discussie was interessant maar had geen betrekking op het rapport en werd dus afgekapt. Misschien een leuk onderwerp voor een volgende thema-avond.
Wat zal je werk dan leuk zijn als je een berg geld er voor krijgt...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld. Morgen wordt een kutdag.
Maar normaal gesproken vind ik mijn werk leuk, ja. Ik doe het niet voor het kleine beetje geld.
Alsjeblieftquote:
Jawel, jawel, maar het ligt allemaal een beetje gecompliceerder, en dat kan ik hier niet uit de doeken doenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Maar kan je in MSN dan niet figuren blocken die je lastig vallen?
Google toont overigens dit: Iemands ip krijgen op msn
Wat is je strijdplan oftewel: Wat wil je met dat IP-adres doen?quote:
Header uitlezen en hebbes...quote:
Als je weblog ook je eigen site is dan is het ip van iemand die daar reageert iig een stuk makkelijker te achterhalen dan via msnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil dat IP adres alleen maar in de ban gooien op onze weblog. Anders moet ik er weer een wachtwoord opzetten en dat vind ik vervelend voor een aantal mensen (heule ouwe) die maar net weten hoe ze onze weblog kunnen vinden op internet. Maar degene achter dat Ip adres wil ik dus NIET op onze log.
Jazeker, kan ik daar iets mee dan??quote:
Etc, na U...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, kan ik daar iets mee dan??
Moet je wel een mailtje hebbenquote:
Nee dat weet ie niet, daar issie veel te dom voor.quote:Maar dan is het wel te hopen dat 'ie geen dynamisch IP-adres heeft of weet hoe 'ie z'n IP-adres kan wijzigen.
mjah maar daar moet je een mail voor hebben gekregen toch? MAC adres is idd toch moeilijkerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Header uitlezen en hebbes...
Maar dan is het wel te hopen dat 'ie geen dynamisch IP-adres heeft of weet hoe 'ie z'n IP-adres kan wijzigen.
Een MAC-adres block is beter, maar dat is nog iets lastiger te achterhalen...
ik kan er nu iig op Googlen, dat wil wel eens effect hebben (al eerder gedaan) maar ik heb hier in de buurt nogal wat mensen zitten die er vast wel iets mee kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, kan ik daar iets mee dan??
Mail hem op een dusdanige manier dat hij wel moet reageren dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet je wel een mailtje hebben
[..]
Nee dat weet ie niet, daar issie veel te dom voor.
Het enige dat ik wil is hem bannen op mijn log, en dat is geen domain van ons, maar gewoon zo'n rechttoe rechtaan kant en klaar weblog ding. EN die hebben geen statistieken voor IP adressen, je kunt ze alleen wel blocken, nádat iemand heeft gereageerd op je blog. En dat doet ie dus niet.
Denk meer aan Den Haag Centraal - Groningen Noordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boemeltje Hoorn - Medemblik v.v. ?
'custom installation' ofzo kiezen en dan afvinken wat je niet wilt hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, en nu ga ik dat kut MSN weer eraf gooien
Echt wel een absurd programma hoor!!! Meteen je startpagina veranderen, meteen een zooi humbug installeren. Djiezus, wat een rotzooi is dat toch!!!
Dat zijn allerlei opties die je bij het installeren ervan uit kunt zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, en nu ga ik dat kut MSN weer eraf gooien
Echt wel een absurd programma hoor!!! Meteen je startpagina veranderen, meteen een zooi humbug installeren. Djiezus, wat een rotzooi is dat toch!!!
Maar je woont bij Rotterdam. Ben je de weg kwijt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Denk meer aan Den Haag Centraal - Groningen Noord
Thanks, but no, thanks, ik ga niet iemands privacy aantasten via-viaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:11 schreef Etcetera het volgende:
maar ik heb hier in de buurt nogal wat mensen zitten die er vast wel iets mee kunnen
O vast, maar aangezien ik principieel tegen dat kutprogramma ben, ben ik er inmiddels ook niet meer in thuis.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn allerlei opties die je bij het installeren ervan uit kunt zetten
Gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mail hem op een dusdanige manier dat hij wel moet reageren dan.
Daag hem desnoods wat uit en vaak happen ze dan wel.
een vriend meldde al dat hij wel de emailserver kon hacken maar dat ging mij ook al te ver hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Thanks, but no, thanks, ik ga niet iemands privacy aantasten via-via
No offence!!!!
Niks op Google.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een vriend meldde al dat hij wel de emailserver kon hacken maar dat ging mij ook al te ver hoor![]()
![]()
dan is m'n beste optie voor je: Google op dat emailadres, kijk wat je kunt vinden en kijk of je er een IP-adres bij kunt vinden
Ik kom er wel achterquote:maar er zijn toch ook proggies voor een weblog waarmee je ipadressen kunt onthouden die zijn langs geweest?
Wat zijn je andere slechte eigenschappen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me.
Ga even naar de musical over Doe Maar kijken!! Die staat nu op uitzending gemistquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me.
Dat vertel ik niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef Supersheep het volgende:
Wat zijn je andere slechte eigenschappen?![]()
Geen musicals.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ga even naar de musical over Doe Maar kijken!! Die staat nu op uitzending gemist
Goh ik wist niet dat je een PSP had... wel handig/leuk voor tijdens lange vluchtenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen. Mijn PSP even in de oplader gedaan zodat ik muziek heb én mijn nieuwe spelletje(Patapon) kan spelen. Dat is vet
Ik zit alleen nog even met een boek voor onderweg. Ik heb er nog één liggen uit de Discworldserie en ik zie Sil de Strandjutter staan
quote:
Een beetje laat maar: ik kan met de randstadrail naar Rotterdam Hofplein en dan een kwartier lopen naar Rotterdam Centraal. Daar doe ik een half uur over.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je woont bij Rotterdam. Ben je de weg kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |