Ik heb dat ook met komkommer. Niet zo erg dat ik iets terugstuur, maar ik haal het er dan wel zelf tussenuit als het groot is. Als het klein is, dan moet het maar. Ik wil niet te fuzzy doen met eten. Tot nu toe nog niks gegeten waarvan ik direct moet braken. Als dat wel bestaat dan wordt dat ook niet geserveerd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een vriend van me is dat komkommer. 1 komkommermolecuul in de kamer en hij vindt 'm hoor
Voor die wijsneuzen die gaan beweren dat sla nergens naar smaakt: waarom wil je het er dan zo graag ophebben? JUIST, omdat het dus wél ergens naar smaakt w#![]()
Als dank sturen wij u Slawy!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster meldt zich aan als lid van de ASB v.w.b. sla tussen broodjes...
Ik bedenk me net dat ik komkommer nooit ergens OP eet. Ik eet het altijd losquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met komkommer. Niet zo erg dat ik iets terugstuur, maar ik haal het er dan wel zelf tussenuit als het groot is. Als het klein is, dan moet het maar. Ik wil niet te fuzzy doen met eten. Tot nu toe nog niks gegeten waarvan ik direct moet braken. Als dat wel bestaat dan wordt dat ook niet geserveerd.![]()
Wij deden niet alleen sla bij de shoarma, maar ook vaak als omhulsel om stukjes heerlijk gemarineerd vlees die we dan gewoon met de hand opeten (niet letterlijk, Tim). Knapperig en fris.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
En wie komt er opdraven: Slawyccie!!!
Snowyquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doelde meer op een parodie op Snowy
Dus dat je dan een zieltogend, pluizig stukje sla toegestuurd krijgt
Van die hijgster van "Bel het Ie Ef Aa Wee"quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SnowyZelfs Google bied geen uitkomst...
Ik ga op huis aan, windjack aan en onder 45 graden voorovergebogen naar de bus...
Ik heb dat heel lang gehad met tomaat. Ondertussen lust ik het wel zo dat het niet per se van het broodje af moet als het er op zit, maar ik zal nog steeds niet "lekker" ergens een plakje tomaat op doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met komkommer. Niet zo erg dat ik iets terugstuur, maar ik haal het er dan wel zelf tussenuit als het groot is. Als het klein is, dan moet het maar. Ik wil niet te fuzzy doen met eten. Tot nu toe nog niks gegeten waarvan ik direct moet braken. Als dat wel bestaat dan wordt dat ook niet geserveerd.![]()
Wij deden niet alleen sla bij de shoarma, maar ook vaak als omhulsel om stukjes heerlijk gemarineerd vlees die we dan gewoon met de hand opeten (niet letterlijk, Tim). Knapperig en fris.
Ja, wat een kutreclame is dat. Daar word je spontaan zeehondenknuppelaar van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van die hijgster van "Bel het Ie Ef Aa Wee"
Toenkquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie een tandartsrekening van 1000 euro tegemoet![]()
![]()
En raad eens wie er geen aanvullende tandartsverzekering heeft?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van die hijgster van "Bel het Ie Ef Aa Wee"
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Zo veel?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Gelukkig verkeer ik zelden in het gezelschap van zeehondenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, wat een kutreclame is dat. Daar word je spontaan zeehondenknuppelaar van.
Dat was niet zo slim, LB.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Juistquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, wat een kutreclame is dat. Daar word je spontaan zeehondenknuppelaar van.
Mja..... ik had andersom geredeneerd: de premie is best hoog, terwijl een keer een gaatje vullen best te betalen is. Maarja...... dit zijn iets meer gaatjes dan ik zo kan betalenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet zo slim, LB.Altijd aanvullende tandverzekering nemen. Als je pech hebt, heb je het nooit nodig en betaal je onnodig premie. Als je geluk hebt, breek je een tand en dank je god op je blote knietjes dat je verzeked bent.
Reminds me, misschien moet ik maar een keer naar de tandarts gaan. Sta nog bij de tandarts in mijn oude woonplaats ingeschreven, ben al jaren niet meer bij hem geweest.
Ik hoop van wel voor je.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als ik nu een aanvullende verzekering afsluit vergoeden die vast niet de kosten van volgende week al, toch?
Vorig jaar belde ik dat ik een aanvullende verzekering wilde, en dat mocht van de mevrouw aan de andere kant van de lijn alleen bij het ingaan van een nieuw jaar. Als dat nog steeds zou is zou ik op het vroegst in januari aanvullend verzekerd zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als ik nu een aanvullende verzekering afsluit vergoeden die vast niet de kosten van volgende week al, toch?
Omslagpunt zat ongeveer bij 3 gaatjes per jaar, overige kosten niet meegerekendquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja..... ik had andersom geredeneerd: de premie is best hoog, terwijl een keer een gaatje vullen best te betalen is. Maarja...... dit zijn iets meer gaatjes dan ik zo kan betalen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig verkeer ik zelden in het gezelschap van zeehonden
Ik met kaas. Het mocht verwerkt zijn, gesmolten en nog vanalles, maar niet op mijn broodje gezond ofzo (wel met stroopquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dat heel lang gehad met tomaat. Ondertussen lust ik het wel zo dat het niet per se van het broodje af moet als het er op zit, maar ik zal nog steeds niet "lekker" ergens een plakje tomaat op doen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omslagpunt zat ongeveer bij 3 gaatjes per jaar, overige kosten niet meegerekend
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik met kaas. Het mocht verwerkt zijn, gesmolten en nog vanalles, maar niet op mijn broodje gezond ofzo (wel met stroop)
Maar nu eet ik ook gewoon boterhammen met kaas
* B.ertha smeert mosterd op stamppot
zusje van B:Jij eet mosterd!
B: Ja, en vanmorgen een boterham met kaas
Zusje:![]()
En gisteren zag ik je al thee drinken
Wie ben jij en wat heb je met mijn zus gedaan?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik met kaas. Het mocht verwerkt zijn, gesmolten en nog vanalles, maar niet op mijn broodje gezond ofzo (wel met stroop)
Maar nu eet ik ook gewoon boterhammen met kaas
* B.ertha smeert mosterd op stamppot
zusje van B:Jij eet mosterd!
B: Ja, en vanmorgen een boterham met kaas
Zusje:![]()
En gisteren zag ik je al thee drinken
Wie ben jij en wat heb je met mijn zus gedaan?!
Dat is echt veel, dat vergoedt volgens mij geen verzekeringquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
De tandarts had me al gewaarschuwd en heeft me speciaal nog een begroting opgestuurd.
De behandelingen vinden volgende week plaats.....
Weet je dat die tandartsen zo ongeveer per seconde betaald worden?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Mja..... ik had andersom geredeneerd: de premie is best hoog, terwijl een keer een gaatje vullen best te betalen is. Maarja...... dit zijn iets meer gaatjes dan ik zo kan betalen
En dat terwijl tomaat veel kleffer is dan sla.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Rauwe tomaat vind ik ook niet lekker. Het moet verwerkt of verwarmd zijn
Maar een rauwe tomaat op mijn broodje vind ik dus minder storend dan sla
Ik krijg ze nu ook wegquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Mijn huisgenootje denkt nog steeds dat ik geen champignons lustdie eet ik al jaaaaaren.
Fruit niet? daar ben ik aan verslaafdquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik weiger nog steeds losse wortels te eten (in hutspot of roerbakmix vind ik het te verdragen), tuinbonen vond ik ook nooit wat maar dat heb ik al zo lang niet meer gegeten dat ik niet weet of ik dat nu lust of niet. Blijft over dat ik geen fan ben van fruit
150, 250 of 500 per jaar bij Kruidvatquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Kruidvat-verzekering gaat maar tot 150 euro per jaar. En volgens mij heb je echt een vrij heftige aanvullende verzekering nodig voor je 1000 euro vergoed krijgt
Het gaat dan ook niet om de klefheid maar de smaak.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat terwijl tomaat veel kleffer is dan sla.
Misschien dat LB die nog even snel kan afsluiten, scheelt toch wel aanzienlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
150, 250 of 500 per jaar bij Kruidvat
Ja ik zal es kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien dat LB die nog even snel kan afsluiten, scheelt toch wel aanzienlijk
Ik niet hoor. Ik lust je rauw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
Wat doen sommige mensen moeilijk over eten zeg
Dat had ik sowieso gedaan voordat er afspraken werden ingepland. Evenals het te weten krijgen van het kostenplaatjequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien dat LB die nog even snel kan afsluiten, scheelt toch wel aanzienlijk
Ja, vaag hè? Volgens mij kun je zelfs stroom krijgen bij de Hema.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik zal es kijken![]()
Het komt me alleen zo bizar voor: een verzekering van de Kruidvat
Joh als dat je flink wat geld kan schelen is het prima toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zal es kijken![]()
Is gewoon via OHRAquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zal es kijken![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kijk nu op de site van mijn verzekeringsdinges en die tandartsverzekering lijken een stuk goedkoper te zijn opeens. Voor nog geen 5 euro in de maand ben je verdomd sjiek verzekerd
Zilveren Kruisquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik betaal per maand 115 aan ziektekostenverzekering.
Tja, ik eet nou eenmaal graag wat ik lekker vind.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
Wat doen sommige mensen moeilijk over eten zeg
Quest is inderdaad wel leukquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Quest leuk.
Ik ga nu door de keiharde wind lopen.
Ik vraag me af of ze die kosten van volgende week dan al dekken. Volgens mij was het bij mij zo dat ik eerst 2 keer op controle moest, voordat m'n aanvullende verzekering in ging. Dan ben je dus een jaar verder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik ben bij Unive verzekerd, en daar zijn de tandartsverzekeringen ook niet zo duur.... dat doe ik dan toch liever denk ik
Quest is leuk om te lezen ja, minder als ze je gaan opbellen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Quest leuk.
Ik ga nu door de keiharde wind lopen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleine lengtes, kleine schoenmaten, lage gewichten...
Ik moet ineens aan kabouter Plop denken...![]()
Of in combinatie met Ierland aan:
[ afbeelding ]
Ik vind gewoon heel weinig niet lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, ik eet nou eenmaal graag wat ik lekker vind.
Het andere uiterste is mensen die alles eten ook al vinden ze het niet lekker.
Tja..dan vraag ik me af waar je mee bezig bent
Ik denk het niet en misschien doet Kruidvat dat wel... dat moet LB eigenlijk gewoon even nakijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die kosten van volgende week dan al dekken. Volgens mij was het bij mij zo dat ik eerst 2 keer op controle moest, voordat m'n aanvullende verzekering in ging. Dan ben je dus een jaar verder.
Ik bedenk me nu wel dat het voor mij misschien zo goedkoop is omdat ik onder de 22 ben en die hebben al een standaarddekking, boven de 22 kan het dus wel es duurder zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik betaal per maand 115 aan ziektekostenverzekering.
Ik ook niet, maar ik ben ook 1.90m+quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
48 kilo op 1,65m
Dat vind ik wel licht hoorIk heb dat al heeeeeeeeel lang niet meer gewogen in elk geval
Ik raad je huisgenootje aan. Je hebt een goed excuus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, ik ga eten koken en iets kapot schoppen ofzo
Hehe weet je ook eens hoe dat isquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag was ik, wegens afwezigheid van een aantal collega's, telefoniste, dat is voor de eerste en de laatste keer geweest
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag was ik, wegens afwezigheid van een aantal collega's, telefoniste, dat is voor de eerste en de laatste keer geweest
http://youtube.com/watch?v=S1tLdXxfsHYquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Op zich niet zo erg om te doen, als je verder niet zoveel te doen hebtquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe weet je ook eens hoe dat is![]()
* MaJo heeft meerdere receptioniste/telefoniste baantjes gehad
Ik ga er vandoor, voor het eerst in een week weer eens wat leuks doenNaar Wir Sind Helden in Tivoli, ben benieuwd
Ik werd vooral gek van mensen die hun vragen maar aan mij gingen stellen nadat ik verteld had dat de persoon die ze wilden spreken vandaag niet aanwezig was en ik kreeg zelf een dingetje tussendoor dat vandaag verwerkt moest worden, bovenop het tekenwerk wat voor morgen verstuurd moet worden, waar ik dus nu niet klaar mee ben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
vertel
Voor de testjesliefhebbers: in welk mentalitymilieu behoren jullie?
oh en als je nog geen 19 bent mag je deze doen daar was ik te oud voor
en ik ben een postmoderne hedonist blijkbaar
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=S1tLdXxfsHY
Niet het beeld wat ik bedoel, maar die kan ik niet vinden
Klef brood is inderdaad goor. Wat ik ook goor vind is cornflakes die niet hard meer zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
Dat sla verhaal van Nem![]()
![]()
Ik vind net als MadMaster sla heerlijk, maar niet op broodWordt het klef van, brrr.
En ananas is ook rankIk zeg tegenwoordig dat ik er allergisch voor ben want mensen geloven niet dat ik het niet lust
Zelfs mijn vader denkt nu dat ik er allergisch voor ben
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Het wil nog wel eens gebeuren dat ik een Hoegaarden krijg en dat er een citroen inzit (of nog erger: SINAASAPPEL). Die haal ik er dan gewoon zelf uit.
Er hoort geen citroen in Hoegaarden maar omdat het toch al friszurig is is het niet zo erg als dat er heel even ingezeten heeft. Maar het moet er niet constant in zitten.
Ik kan me daar ook zo aan storen. Citroentje in je bier, OVERAL zit tomaat op ook als het totaal geen lekkere combinatie is (zeker niet die nederlandse waterbal tomaten). 1 schijfje van 3 cent zodat ze het totale product een euro duurder kunnen maken. Maar ze gaan er even aan voorbij dat het niet lekkerder is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dat heel lang gehad met tomaat. Ondertussen lust ik het wel zo dat het niet per se van het broodje af moet als het er op zit, maar ik zal nog steeds niet "lekker" ergens een plakje tomaat op doen
Topquote:
heu! de zuurkool-ananas-ovenschotel van m'n mams isquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
En ananas moet verboden worden in etenswaren te verwerken.Alle ananassen moeten verwerkt worden tot ananassap, dat is nog enigzins te drinken. De restanten verwerken ze dan maar in dierenvoer ofzo.
Whaha die van mij klopt niet helemaal hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
vertel
Voor de testjesliefhebbers: in welk mentalitymilieu behoren jullie?
oh en als je nog geen 19 bent mag je deze doen daar was ik te oud voor
en ik ben een postmoderne hedonist blijkbaar
quote:...extraverte statuszoeker
Het leven is één groot feest! Nou ja, niet altijd natuurlijk, maar jij zorgt er wel voor dat je zo veel mogelijk lol in je leven hebt. Zitten kniezen op je ouwe dag kan altijd nog. De drie dingen die jij het allerbelangrijkste vindt zijn: vrienden, je uiterlijk en uitgaan. Als er ergens een feestje is ben jij zeker van de partij en je zorgt er dan wel voor dat je niet onopgemerkt in een hoekje staat. Al is het alleen al omdat jij niet op je mondje gevallen bent of om je opvallende uiterlijk. Jij hebt je eigen stijl en je bent helemaal gek van merkkleding.
Tijd voor hobby's heb je niet zo veel, want veel van jouw tijd gaat op aan je bijbaantje. Tja, dat geld voor die merkkleding en feestjes moet toch ergens vandaan komen? Om alle contacten met je vrienden te onderhouden maak je veel gebruik van sms, msn en alles waarmee je maar kunt communiceren. Je bent niet vies van een beetje experimenteren. Niet gek dus dat je vaak oudere vrienden hebt, die nét dat beetje meer ervaring hebben.
Die had ik ook vandaag, maar dan natuurlijk van mijn moederquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heu! de zuurkool-ananas-ovenschotel van m'n mams is![]()
![]()
mijn moeder heeft ze vorige week nog beide gemaakt, maar met ananas vind ik echt lekkerderquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die had ik ook vandaag, maar dan natuurlijk van mijn moeder, maar die is zonder ananas veel lekkerder hoor, de ananas verdwijnt bij mij dan ook naar het bord naast me of het bord tegenover me
Zowel zuurkool als ananas kan ik nou niet echt vrolijk van worden..dus ik vrees dat de combinatie ook niet in mijn straatje zit. Tenzij je moeder graag het tegendeel wil bewijzen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heu! de zuurkool-ananas-ovenschotel van m'n mams is![]()
![]()
dat betwijfel ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zowel zuurkool als ananas kan ik nou niet echt vrolijk van worden..dus ik vrees dat de combinatie ook niet in mijn straatje zit. Tenzij je moeder graag het tegendeel wil bewijzen...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:31 schreef Supersheep het volgende:
Zijn jullie bezig om het AnanasKotsopwekkendQuotum te halen?
Daar betaal ik (collectief) 125 Euro per maand en dan met een 4-sterren tandartspakket, dat tot 75% dekt bij grotere ingrepen, zoals wortelkanaalbehandelingen, kronen, bruggen, braces etc.quote:
Niet boos worden, ik telde alleen wat dingen bij elkaar op die ik van je te horen heb gekregen de afgelopen tijd en kreeg daardoor dat beeld. Over lilliputters heb ik het niet gehad, alleen over fictieve figuren...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel normaal!! Ik ben zelf 1.68 meter. En ik weeg op het moment ergens rond de 62 kilo. Doodnormaal dus. Het enige wat er wat anders aan mij is zijn mijn voeten.
Mijn dochter is ook hartstikke normaal.
1.65 meter is echt niet extreem klein hoor!! En 48 kilo voor een meisje van 21 jaar is ook echt niet extreem licht ofzo, in combinatie met die lengte. Verder heeft zij keurig maat 38 van schoenen en geweldig mooi lang krullend haar.
Ik vind jouw post eigenlijk helemaal niet grappig ofzo. Wij zijn geen lilliputters!
goed begrijp, dan wordt ditquote:Wed, Mar 12, 2008 -- Werkgroepen
De werkgroepen voor het vak Organisatietheorie 1 komen te vervallen. De opdrachten worden in de colleges met behulp van antwoordmodellen behandeld.
volgende periode mijn rooster, 4 colleges!quote:Maandag:
13.45-15.30 Project lerende organisatie
Dinsdag:
13.45-15.30 Filosofie
15.45-17.30 Organisatietheorie
Donderdag:
15.45-17.30 Organisatietheorie
En ik, ik ben zelfs 1.62, krap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet boos worden, ik telde alleen wat dingen bij elkaar op die ik van je te horen heb gekregen de afgelopen tijd en kreeg daardoor dat beeld. Over lilliputters heb ik het niet gehad, alleen over fictieve figuren...
Maar na het zien van die foto heb ik een veel beter beeld, mooie meid heb je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |