Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer 'dapper', maar meer stoer als in: dat je zo lang 'alleen' kunt zijn. Ik trek dat zelf gewoon heel slecht.
Wat je in mijn ogen dus stoer maakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookMaargoed, in dit geval heb ik weinig keus, en dan heb ik het ook maar een keer gedaan dacht ik zo
Heb je al die muziek nog geluisterd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop dat ik daar een netwerk uit de lucht kan plukken, dan kan ik tenminste al msn'end en fok!kend contact houden met Nederland
Wow, dit vind ik een mooi antwoord dat de lading ook wat mij betreft wel dekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, daarom vráág ik het je ook. Als ik mensen in een hokje prop en daar verder niks mee doe, had ik nooit mijjn ex ontmoet. Hij ziet eruit zoals jij, maar dan met andere schoenen.
En bedankt voor je eigen uitleg. Ik heb trouwens zwarte veters in mijn Dr. Martens, ik denk dat dat wel een neutrale kleur is.
En zoals Nem al zegt; je kunt nooit helemaal blanco naar iemand kijken als iemand, of een groot deel van de groep, een bepaald beeld aanneemt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand veroordeelt als je iemand een kakker of alto noemt, voor mij is dat slechts een indicatie van hoe iemand eruitziet, en vaak naar welke muziek iemand luistert. Dat politiek correcte gedoe kan zijn doel missen. Sommige mensen die niet in een hokje geplaatst willen worden, doen dat andersom wel.
Maar goed, weer een déja vu.
Ik heb de cd van Emiliana Torrini al best vaak gedraaidquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al die muziek nog geluisterd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte veters in Dr. Martens zijn inderdaad neutraal, witte waren van de nazi's, rode voor de fashions, gele voor de ???? (weet niet meer...)
Timmeeh!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Het niet wekker zetten heeft een effect gehad, ik kwam er om 12:45 uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Timmeeh!dus je bent lekker uitgeslapen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:Had ik wel weer es zin in (en misschien ook wel nodig). Ik werd eerst iets na negenen wakker maar vrolijk een paar keer omgedraaid
. Meestal als ik hier probeer uit te slapen is een huisgenoot luidruchtig aan het doen (WoW spelen en ritmisch op zijn bureau slaan dat tegen mijn muur aan staat), dus het was wel prettig
in dit geval kan je niet spreken over hokjes, maar over complete denkwijzen en overtuigingen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
wauw, dat je aan de veters kan zien in welk hokje iemand past!
![]()
Ik heb ook een hekel aan hokjes-denken. Probeer altijd zo open en eerlijk (en onbevooroordeeld) met mensen in gesprek te gaan.
Morgen moet ik weer gewoon om 8:30 aanwezig zijn, vrijdag om 10 uur ergens in Groningen dus dan moet ik ook weer vroeg weg. Het is niet zo dat ik elke dag kan uitslapenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen uitslapen, het liefst een week lang. Maar dat zal voorlopig niet lukken, moet gewoon naar werk
Ja, anders had ik ook niet gejuicht.quote:
Is water ook slecht voor je tanden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet volgende week 3x naar de tandarts
Ben me nu de hele tijd vreseljk bewust van alles wat ik eet, echt heel irritantWant alles, echt alles is slecht voor je tanden, dus mag je eigenlijk maar 7x per dag iets eten of drinken....... dat red je haast niet!!
Het water dat hier nu uit de kraan komt wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is water ook slecht voor je tanden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |