Ja dat mag, zeker na het bronverhaalquote:Op zondag 9 maart 2008 14:06 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier ook balen van mijn projectgroepjezus wat een zeikerds
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan heb je nog 364 dagen om een rocklegende te worden en op een of andere manier dood te gaan
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
ja nou ja zal wel goed komenals ik maar een uitlaatklep heb waar ik de frustraties kwijt kan
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ach je kunt altijd een relaxerend hengeltje uitgooien in WoW, nietwaar?
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd een relaxerend hengeltje uitgooien in WoW, nietwaar?
Maar zo lang je maar liev bent hequote:Op zondag 9 maart 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:Die plaatjes
Bedankt allemaal
En 34![]()
![]()
Ik ben 27 geworden en volgens een zekere ouwe taart ben ik dus officieel een ouwe lul
Gisteren dus uit eten geweest met een vriend en zijn vriendin. Erg gezellig. Het eten was redelijk goed, behalve mijn kip. Die was rotDus ik heb maar een kaasplank genomen
(het was een themarestaurant/cafe waar ze dus Belgische bieren schenken en alle poespas eromheen en bij ieder gerecht een bier hebben gekozen zoals je dat ook met wijn doet).
Voor de "kenners" heb ik dus op:
Achel Bruin - Aardig
McChouffe - lekker
Tripel Karmeliet
Hoegaarden(ZONDER citroen)
We ging later beneden zitten en ik kijk opeens op mijn horloge: precies 12u
Start direct zo'n verjaardagsmuziekje
Bleek dat er nog iemand jarig was. Ik heb me maar stil gehouden want ik hou niet zo van verjaardagsliedjes in kroegen
Al met al een erg geslaagde avond dus. Nachtbus terug genomen, 4u thuis![]()
Ja en jaquote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar zo lang je maar liev bent he![]()
Oh zingen in een restaurant/kroeg, dat lijkt me echt het ergsteVerstandig dat je je mond gehouden hebt
nieuwe charquote:
Jaquote:
Dus als ik daar ooit nog is terecht kom, dan ben jij er ook nogquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dus als ik daar ooit nog is terecht kom, dan ben jij er ook nog
Whaha gouden uitkomst voor velenquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren opgelet!!!
Vanavond op TV bij het NOS-journaal, Hart van Nederland, TV Noord Holland, RTL4, AT5 en morgen (geloof ik) in het jeugdjournaal en vast ook in de diverse kranten:
* MadMaster (zoek en gij zult vinden...)
De mogelijkheid tot 'speeddaten' met asielhonden in het Amsterdamse Bos vanmiddag is masaal bezocht door de Nederlandse pers, tijdens de presentatie door Martin Gaus () werd e.e.a. live uitgezonden op Radio 538 en bijna alle te 'speeddaten' honden zijn voorzien van een nieuw baasje/bazinnetje. Ondanks het klote weer was de belangstelling groot te noemen.
Wist gisteren zelf eigenlijk nog van niks en vanmiddag bevond ik me dus compleet onverwacht in een media-circus voor een goed doel. Heel apart....
Is zo meteen al op TV om 18.45 uur...quote:Date-a-dog, oftewel maak een afspraakje met een hond. Dat gebeurt vandaag in een bos bij Amsterdam. Het is bedacht door medewerkers van een dierenasiel. Die hopen dat hun honden zo sneller aan een nieuw baasje zullen komen.
Heb jij dat speeddaten georganiseerd dan? Of was je één van de daters?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren opgelet!!!
Vanavond op TV bij het NOS-journaal, Hart van Nederland, TV Noord Holland, RTL4, AT5 en morgen (geloof ik) in het jeugdjournaal en vast ook in de diverse kranten:
* MadMaster (zoek en gij zult vinden...)
De mogelijkheid tot 'speeddaten' met asielhonden in het Amsterdamse Bos vanmiddag is masaal bezocht door de Nederlandse pers, tijdens de presentatie door Martin Gaus () werd e.e.a. live uitgezonden op Radio 538 en bijna alle te 'speeddaten' honden zijn voorzien van een nieuw baasje/bazinnetje. Ondanks het klote weer was de belangstelling groot te noemen.
Wist gisteren zelf eigenlijk nog van niks en vanmiddag bevond ik me dus compleet onverwacht in een media-circus voor een goed doel. Heel apart....
Ik was één van de honden...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij dat speeddaten georganiseerd dan? Of was je één van de daters?
Ik zelf ook niet...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb nog jeugdjournaal gekeken, geen MM gezien
Wat een slachtpartij hierquote:Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja Puntje, nu wil je Supersheep doden!
Soempie die in een keer nuttig advies geeftquote:
sorry Soempie, het eerste wat ik dacht: op welke manier zou ze daar zijn achter gekomenquote:
Ach ja, je ebnt ook zo'n lieverdjequote:Op zondag 9 maart 2008 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Wil iemand hier een mede-Fokker paranoïa zien worden?
Klik...
En dat is je enige reaktie?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ja, je ebnt ook zo'n lieverdje
Nee, lees die acht andere reacties dan!quote:
Misschien jij ookquote:Op zondag 9 maart 2008 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Supersheep was Mafia! Had gelijk! En hij heeft dus jou, tim, en Majo vermoordt. Niet ik!
Zou ík AKQSC leden vermoorden?quote:
quote:
Laat jij je oren alijd zo snel naar iemand anders z'n mening hangen of bepaal je je eigen mening?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, lees die acht andere reacties dan!
Echt nietquote:
Ik bedoelde mijn andere acht reacties. Die er niet waren. Dus het was een sarcastisch antwoord op je vraag.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat jij je oren alijd zo snel naar iemand anders z'n mening hangen of bepaal je je eigen mening?
Graag jouw eigen mening in dit geval...
Wat nog steeds niet verklaart waarom ik in dit geval 'ook zo'n lieverdje' ben.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik bedoelde mijn andere acht reacties. Die er niet waren. Dus het was een sarcastisch antwoord op je vraag.
PS, niet generaliseren, doe ik ook niet...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga slapen.
En MM, ik doelde er op dat wij ook altijd van die leuke botsingen hebben. Slaap lekker anyway
Geen één hond is meteen met een nieuw baasje mee naar huis gegaan, er volgt eerst een vervolg gesprek.quote:1e Date a Dog super verlopen
Amsterdam - De eerste Date a Dog die zondag 9 maart werd gehouden in het Amsterdamse bos is een succes geworden. Potentiële baasjes van asielhonden konden komen speeddaten met een hond. De dag leverde nieuwe baasjes op voor de honden die deelnamen aan het speeddate evenement.
Hondenkenner Martin Gaus was aanwezig om de beste matches eruit te kiezen en ondanks het slechte weer kwamen rond de honderd belangstellenden om de 'hond' van hun leven te vinden.
De honden kwamen uit verschillende asielen en sommigen bleken extra veel belangstelling op te wekken. Verschillende mensen konden niet slagen maar mogelijk wordt er voor deze teleurgestelde groep toch een passende hond gevonden; daar wordt aan gewerkt.
Het eerste Date a Dog is in elk geval zeer geslaagd verlopen en een enkeling mocht meteen met zijn of nieuwe gezin mee naar huis.
quote:zo 09 mrt 2008, 17:12 | 15 reacties
Honden razend populair tijdens speeddate
AMSTERDAM - De Turkse herder Atakoy was zondagmiddag tijdens de speeddate in het Amsterdamse Bos een van de populairste kandidaten. Voor hem stonden na afloop wel vier gezinnen in de rij om de viervoeter mee naar huis te nemen. De eerste Date a Dog, waar asielhonden kunnen kennismaken met een nieuw baasje, was volgens initiatiefneemster Ellen Bonsel een groot succes. „Het was echt liefde op het eerste gezicht.
Het hondenweer weerhield de ongeveer honderd belangstellenden er niet van naar het bos te komen om een van de dertig dieren in levende lijve te bewonderen. Aan het einde van de middag was er volgens Bonsel voor elke hond belangstelling. De potentiële baasjes die niet de enige kandidaat waren voor een hond, zoals bij Atakoy, hebben deze week een gesprek met het betreffende asiel. Dan wordt gekeken welk gezin het beste bij het dier past.
Dierenkenner Martin Gaus stelde de honden aan het begin van de date voor. Hij vertelde onder meer over hun gedrag en wat de ze nodig hebben. Daarna maakten de viervoeters samen met hun dates onder begeleiding van twee boswachters een wandeling. Eenmaal terug konden mensen bij de deelnemende asiels uit Amsterdam, Zaandam, Amstelveen, Hoorn en Zandvoort hun interesse kenbaar maken. De eerste honden, twee beagles, gingen al direct mee voor een avondje op proef en ook de zwarte labrador Megan van een jaar oud kreeg direct een warm nest aangeboden.
Volgens Bonsel komt er zeker een vervolg op de Date a Dog. „In elk geval volgend jaar, maar misschien ook nog wel dit jaar. Het was echt boven verwachting en zo goed dat de mensen ondanks de regen toch zijn gekomen.” De honden hadden daar trouwens geen last van. „Die hebben zich fantastisch gedragen. En je moet ook juist met dit weer bereid zijn met ze te wandelen.
Hey mede-dodequote:
Nee hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Alle AKQ'ers zijn nu doodZou het een complot zijn
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef LadyBlack het volgende:Goedenavond allen!
Grappig, die Einstein-poster in de OP, daar ga ik morgen weer tegenaan kijken; mijn vriend heeft m boven zn bed hangen
Naast een poster met de gare koppen van Radiohead
Nee, heb ze pas 2 jaar geleden ontdektquote:Op maandag 10 maart 2008 00:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had jij ze als 16-jarig meisje boven je bed hangen dan?
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:13 schreef Supersheep het volgende:
LaBla, trakteer hem anders op een poster van Girls Aloud of The Pussycat Dolls ofzo
Oh dat is ook meer bij wijze van spreken hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Tien gehaktballen halen de week niet bij mij. Tenzij het ballen van een pond zijn.
Ik snap niet hoe jullie je kunnen inhouden, MaJo!
Radiohead moet je inderdaad niet bij zijn omdat ze zo lekker zijn neequote:Op maandag 10 maart 2008 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja dat zal ie vast prachtig vinden
Ik kan geen plaatje vinden van die Radioheadposter, maar geloof me maar als ik zeg dat ze er niet flatteus opstaanDe muziek is natuurlijk fantastisch
jammer dat het concert van 1 juli al uitverkocht is.....
(en zo duur)
Mensen die gaan roepen dat "die en die autoriteit dat ook hebben" en mensen die een prijs noemen van het voorwerp dat ze gekocht hebben, hebben er over het algemeen de ballen verstand van. Want dat BOEIT nl helemaal niet.quote:Ik heb speakers die door de BBC worden gebruikt die kosten 5000 Euro per stuk, en dan kom jij met cool-edit aanzetten haha.
quote:
Ja inderdaad, dat vond ik ook nogakl triestquote:Op maandag 10 maart 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral dit toont aan dat de kerel een sukkel is
[..]
Mensen die gaan roepen dat "die en die autoriteit dat ook hebben" en mensen die een prijs noemen van het voorwerp dat ze gekocht hebben, hebben er over het algemeen de ballen verstand van. Want dat BOEIT nl helemaal niet.
Goed zoquote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg gezellig. Met een mannetje(en vrouwtjes natuurlijk) of 8
Net terug en het is me goed bevallen
Verjaardag-af
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |