Welnee. Bol.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij horen die dingen helemaal plat te zijn trouwens.
wel als je die goedkoopste lattenbodem hebt ja, dat zijn gewoon plankenquote:
oh dan heb ik dus luxequote:Op zondag 9 maart 2008 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel als je die goedkoopste lattenbodem hebt ja, dat zijn gewoon planken
DAT HEB IK OOK ADELANTEquote:Op zondag 9 maart 2008 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel als je die goedkoopste lattenbodem hebt ja, dat zijn gewoon planken
Pallets sorteren hae.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:58 schreef Geerd het volgende:
Ik heb gewoon 2 pallets en een slaapzak.
Bij een eenpersoonsbed altijd bol.quote:
whehequote:Op zondag 9 maart 2008 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Bol. Maar dat staat als het goed is ook aangeduid in de gebruiksaanwijzing (dat gevouwen papier met van die plaatjes erop).
Oh misschien moet je ff vrasgen of ze inderdaad hol moeten zijn probeer het hier op fok ik denk dat het bol moet zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef yvette1982 het volgende:
Bij ons stonden ze al hol.
Echter in het midden is het lager dan aan de zijkanten. We hebben wel een extra matrasje om de twee matrassen tot 1 geheel te krijgen. Echter dat het in het midden wat lager is is toch wat vervelend.
mijn fout, ik bedoelde bolquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh misschien moet je ff vrasgen of ze inderdaad hol moeten zijn probeer het hier op fok ik denk dat het bol moet zijn
Ja dat zijn de staanders. Die moeten allemaal rechtop onder uw matraskequote:Op zondag 9 maart 2008 19:50 schreef Logitik het volgende:
Ik ben op dit moment mijn hoogslaper in elkaar aan het zetten, ook van de Ikea. Maar mijn latjes zijn rond
Fransen wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
bol natuurlijk, je gaat toch niet in een kuil slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |