abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57270255
Supergroove als je echt overtuigd bent van je vondst - en dat ben je volgens mij - zou ik contact maken met een audio-visueel bedrijf / instituut.

als die er ook naar kijken en het met je bevindingen eens zijn kunnen die een persbericht uitgeven, dan moet Endemol / Peter R. wel daarop reageren.

bedenk wel dat zo' bedrijf dan zelf met de eer zal willen strijken waarschijnlijk en niet jouw hyves-pagina gaat noemen.

http://www.audiovisueelcentrum.nl/
http://instituut.beeldengeluid.nl/index.aspx?ChapterID=8533
http://www.obs.coe.int/
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=audio+visual+laboratory&btnG=Zoeken&meta=

[ Bericht 11% gewijzigd door Caesu op 09-03-2008 21:01:20 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57270441
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Alleen opties waarbij SBS in een kwaad daglicht gesteld wordt zijn expliciet te kiezen, wat mij een vieze smaak in mijn mond geeft en m.i. de tunnelvisie van SG aantoont.

Maar goed, dit is mijn mening (zonder beschuldiging wederom aan het adres van wie dan ook!!!) en wat die waard is zal hopelijk eens blijken als de zaak opgelost wordt...
Nou ja als je zegt dat je ergens een vieze smaak van in je mond krijgt en dat het jouws inziens de tunnelvisie van iemand aantoont en vervolgens zeg je "zonder beschuldiging wederom aan het adres van iemand" dan vind ik dat nogal tegenstrijdig. Dan zeik je immers iemand gewoon af?

Supergroove, laat madmaster nou maar en reageer gewoon niet op hem. Mogelijk is hij jaloers. Hij stelt er zelf niet een eigen analyse van uren en uren en uren tegenover van de tapes en geeft mij geen tegenargumenten waarom jouw analyse van de tapes onjuist zou zijn. Dus hij overtuigt mij in het geheel niet. En dat zal voor meer mensen gelden op dit forum. Blijf gewoon posten en laat zo'n madmaster in zijn eigen sop gaar koken zou ik zeggen.
pi_57270572
Supergroove waarom ga je niet met je bevindingen naar het NFI in Rijswijk. Zij hebben ook eerder onderzoek gedaan naar de 'Skeeter tapes' en zullen wellicht interesse hebben. Omdat zij niet direct met de 'buitenwereld' in contact staan, zou je contact kunnen opnemen met de KLPD in Utrecht of de gemeentepolitie Rotterdam. Beide diensten hebben een directe link met het onderzoeksteam op Aruba.
--
  zondag 9 maart 2008 @ 21:12:54 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57270611
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Wat zit je nu steeds te zeiken vent?
Die vieze smaak in je mond mag je voor mij houden.
Okay, dan heb ik toch een tunnelvisie? So What?
Wil je nu ophouden hier telkens over te beginnen?

Ben jij "Van der Eem" ofzo?
Dat vind ik ook een "Madmaster"

Dus Endemol zou de rechten willen van een gesprek van een informant die buiten het boekje gaat? Omdat ze de zaak voort willen zetten? Heb je een sollicitatie lopen bij endemol ofzo?
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:20 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Ik zou haast denken dat je jaloers bent!!

Jeetje jij hebt gewoon de beste programma's in je bezit. Ik heb geen illegale plug-ins gebruikt zoals Cool-edit. Heb hier veel geld aan hardware.
Ik heb speakers die door de BBC worden gebruikt die kosten 5000 Euro per stuk, en dan kom jij met cool-edit aanzetten haha.

Die speakers neem ik eventueel wel mee naar een mediaprogramma of mediamagazine die wat ziet in mijn bevindingen. Kan ik het zo aantonen.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Supergroove het volgende:

[..]

Niemand hoeft het met me eens te zijn. Dat is het hem nou juist. Vind het van Madmaster een beetje een zinloze discussie. Alsof dit forum hierbij gebaat is. Ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen aan dit forum net als ieder ander. Dus dat "idee hebben dat iets bewezen zou zijn" moet ieder maar voor zich bepalen.
Ik dring niemand wat op. Ik ben er zelf van overtuigd. Dus einde discussie wat betreft dit punt. Nu weten we wel dat je het niet met me eens bent. Je zal me echt niet kunnen overtuigen van het tegendeel. Dus bespaar je de moeite. Zonde van de energie
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Supergroove het volgende:
Inhoudelijk? Hij leest mijn reakties niet eens. Stelt me vragen waarvan mijn antwoord al in eerdere berichten staat. Gewoon kwestie van "goed lezen"
Ben gewoon weg hier. Ik heb hier geen zin in. Madmaster zijn zin. Mij maakt het niet uit. Ik houd deze site wel in de gaten mocht er interessante info tussen zitten. Zijn avatar en zijn onderschrift zegt mij al genoeg wat voor type het is. Daar wil ik geen confrontatie mee. heb daar inmiddels ervaring mee met een ander 1 maand terug, en zit daar niet op te wachten. Nog even en dit loopt uit op een persoonlijke bedreiging, dus ik verlaat dit forum.
Het is voor mij overduidelijk dat hij iets met mij wil. Hij daagt me uit en ik hem ook!! Daar is dit forum niet bij gebaat
[..]

[..]

Je ziet niet eens wat je zelf schrijft. Deze 2 uitlatingen zijn tegenstrijdig. Als je het zelf niet begrijpt moet je het maar bij een ander navragen!!
Hoe paranoïa kan je zijn en krijg je het voor elkaar om alles, maar dan ook werkelijk alles, zo om te buigen dat het precies in jouw straatje past???
Dat van mijn avatar en mijn .sig vind ik nog het meest lachwekkende, maar de opmerking 'Het is voor mij overduidelijk dat hij iets met mij wil. Hij daagt me uit en ik hem ook!!'' doet het ook goed bij me ...
Jij mij uitdagen? Dacht het niet, net zo min als dat dat andersom het geval zou zijn of dat het persoonlijk is...

Maar als je met mij de discussie niet aan wilt/durft te gaan, mij best.
Ik ga dan ook geen reaktie of antwoorden geven of jouw stellingen/vragen, maar daar heb je toch geen behoefte aan, geef je zelf aan.

Basta...
pi_57270902
Het viel me nog niet zo op, maar je kijkt idd. best angstaanjagend uit je ogen Dat heb ik nou niet
  zondag 9 maart 2008 @ 21:28:52 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57270977
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:25 schreef Polleeder het volgende:
Het viel me nog niet zo op, maar je kijkt idd. best angstaanjagend uit je ogen Dat heb ik nou niet
Ik vind jouw sig anders ook om doodsbenauwd van te worden.
Wil je soms iets met me, daag je me uit

pi_57271066
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik vind jouw sig anders ook om doodsbenauwd van te worden.
Wil je soms iets met me, daag je me uit

Ik mag hier dan wel Polleeder heten, maar eigenlijk klopt die 'P' niet
pi_57271145
SCHRIK! SuperGroove, niet weggaan, zoals Rosite al aangeeft, kun je MadMaster niet gewoon negeren, je bent hem nul-komma-nul verantwoording verschuldigd hoor.. onzin om je steeds tot discussie te laten verleiden... zou jammer zijn wanneer je niet meer post, het voelt dan een beetje of ik op school na moet blijven omdat een klasgenootje met propjes heeft gegooid..
pi_57271190
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Ik mag hier dan wel Polleeder heten, maar eigenlijk klopt die 'P' niet
durf het gewoon te zeggen het ik patrick of joran
  zondag 9 maart 2008 @ 21:39:20 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57271222
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:03 schreef Rosite het volgende:

Nou ja als je zegt dat je ergens een vieze smaak van in je mond krijgt en dat het jouws inziens de tunnelvisie van iemand aantoont en vervolgens zeg je "zonder beschuldiging wederom aan het adres van iemand" dan vind ik dat nogal tegenstrijdig. Dan zeik je immers iemand gewoon af?
Laat ik dan op deze stelling nog reageren:

Nee, ik zeik niemand af en ik beschuldig ook niemand.
Uit de antwoorden die je kan geven in de poll van SG, op antwoord 8 na, blijkt de tunnelvisie van SG.
Dat is dus geen afzeiken en/of beschuldiging, maar een feitelijke concludering, iets wat hij zelf ook toegeeft.

V.w.b. mijn opmerking dat ik niemand beschuldig doel ik overigens op de hoofdrolspelers in deze zaak (Joran, SBS, Peter R., Patrick en eventuele andere betrokkenen) rond de verborgen opnames, waar en door wie dan ook gemaakt.
Ik doelde niet op SG in dit verband, dat is iets wat hij zelf zo interpreteert en jij nu ook weer.
Maar daar heb ik in voorgaande paragraaf al op gereageerd.
pi_57271390
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef duikkie het volgende:

[..]

durf het gewoon te zeggen het ik patrick of joran
Met mijn sig zeker. Maar misschien is dat wel een cover up
  zondag 9 maart 2008 @ 21:47:04 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57271442
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef OUWEFIETS het volgende:
SCHRIK! SuperGroove, niet weggaan, zoals Rosite al aangeeft, kun je MadMaster niet gewoon negeren, je bent hem nul-komma-nul verantwoording verschuldigd hoor.. onzin om je steeds tot discussie te laten verleiden... zou jammer zijn wanneer je niet meer post, het voelt dan een beetje of ik op school na moet blijven omdat een klasgenootje met propjes heeft gegooid..
Precies, SG moet zich niet laten wegjagen door mij (of wie dan ook), ook al ben ik het nu niet met hem eens.
Ik zal me wel gedeisd houden, in een welles/nietes-spelletje heb ook ik geen zin.

Ik hoop ook dat SG met zijn bevindingen naar Justitie gaat, zodat zij een oordeel kunnen vellen.
Hier lossen we de zaak (en de bijzaak m.b.t. de al dan niet bewust gemanipuleerde uitzending van Peter R. de Vries) toch niet op.

En als SG dan gelijk krijgt, petje af, zal ik mijn nederige excuus aanbieden.
pi_57271665
Ik wil best geloven dat die tapes zeer subjectief gemonteerd zijn. Maar waarom hoor je daar de advocaten van Joran eigenijk niet over? Of zou er wellicht nóg meer op die tapes staan en worden ze gechanteerd? Zomaar wat vermoedens

Ik bedoel, met Tonino was dat ook het geval (dat er meer op z'n pc stond dan)
pi_57271842
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef Polleeder het volgende:
Ik wil best geloven dat die tapes zeer subjectief gemonteerd zijn. Maar waarom hoor je daar de advocaten van Joran eigenijk niet over? Of zou er wellicht nóg meer op die tapes staan en worden ze gechanteerd? Zomaar wat vermoedens

Ik bedoel, met Tonino was dat ook het geval (dat er meer op z'n pc stond dan)
patrick weet meer ................................
pi_57271849
jvds zegt dat hij indruk wou maken op patrick en tegen de politie dat hij stoned was.
alles was dus gelogen volgens hem. dit alles in overleg met z'n advocaten neem ik aan.
hij zegt niet: de tapes zijn gemanipuleerd. wat een veel sterker argument is want dat valt te checken.

dus daarom: SG, meldt je bevindingen aan NFI of aan audiovisueel instituut, kijk wat zij er van vinden.
of vraag om een reactie van DutchView.
of is het enkel de bedoeling van SG om de internetcommunity te overtuigen? lijkt me niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57272142
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef Caesu het volgende:
jvds zegt dat hij indruk wou maken op patrick en tegen de politie dat hij stoned was.
alles was dus gelogen volgens hem. dit alles in overleg met z'n advocaten neem ik aan.
hij zegt niet: de tapes zijn gemanipuleerd. wat een veel sterker argument is want dat valt te checken.
Je hebt gelijk dat was een veel beter argument. Dus voor Joran maakt het eigenlijk helemaal niks uit, of de montage nou klopt of niet, alles was tóch al gelogen. Ik begin wel steeds benieuwder te worden naar de originele opnames.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:57:51 #167
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57273293
Laten we niet uit het oog verliezen dat het hier gaat om het oplossen van de verdwijning van Natalee Holloway. De rest is misschien reuze interessant, maar m.i. per definitie bijzaak...
pi_57277360
EN ?? EN ?? EN ?? was daar vannacht een uitzending ?? met veel gepiep ??, of zaten miljoenen in het warme hete gebied , voor niets met z'n miljoenen aan de buis gekluisterd ??
pi_57277814
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Laten we niet uit het oog verliezen dat het hier gaat om het oplossen van de verdwijning van Natalee Holloway. De rest is misschien reuze interessant, maar m.i. per definitie bijzaak...
Nieuwe feiten die leiden naar 'de' waarheid zullen we hier hier niet vinden ofwel oplossen gaan 'wij' het hier nooit

Maar omdat we toch zo wanhopig op zoek zijn naar 'de' waarheid verliezen we ons hier nu eenmaal gemakkelijk in, met respect, 'marginale' breinbrekers, puzzels en andere [on]mogelijke gedachten.. zo wordt onze honger naar het zoeken naar 'de' waarheid toch nog een klein beetje gestild..

Oja, daarom zijn de bijdragen van SuperGroove hier voor ons dus waardevol..
  maandag 10 maart 2008 @ 08:24:09 #170
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_57277888
ma 10 mrt 2008, 06:50

Onderzoeksschip stopt zoektocht naar Holloway

ORANJESTAD - De bemanning van het onderzoeksschip Persistence is in het weekeinde gestopt met het zoeken naar het lichaam van Natalee Holloway in de zee rondom Aruba. Het vaartuig heeft wegens geldgebrek koers gezet richting de thuishaven Louisiana in de Verenigde Staten. Dat heeft het onderzoeksinstituut Texas EquuSearch maandag gemeld.

Onlangs benadrukten de vader en moeder van Natalee Holloway nog dat ze de zoektocht naar hun vermiste dochter zullen doorzetten met de sonarboot Persistence. De bemanning, die sinds december vorig jaar nauwgezet de zeebodem bij Aruba scant, is echter door het geld van Amerikaanse donateurs heen. De kosten zouden al enkele miljoenen dollars bedragen.

De Holloways geloven dat het lichaam van hun dochter door handlangers van Joran van der Sloot in de zee rond Aruba is gedumpt. Van der Sloot zou de laatste persoon zijn die Natalee in leven heeft gezien.

In januari stuitte de sonar van de boot op een verdachte krabbenfuik met textielresten. Korte tijd werd gedacht dat het materiaal van Natalee was, maar uit laboratoriumtesten bleek dat niet het geval te zijn.

De bemanning heeft op haar weblog gezet nog honderd 'verdachte' objecten te weten die nader onderzoek nodig hebben.

„Toen we hier kwamen, dachten we Natalee te vinden, of in elk geval alle mogelijkheden uitgeput te hebben. Nu laten we nog zoveel vragen onbeantwoord, hoewel we kunnen terugkomen om te duiken. We voelen dat de zoektocht niet voorbij is, maar een nieuwe fase is ingegaan”, aldus de opvarenden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)estaakt__.html?p=1,2
pi_57278070
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:24 schreef SuikerVuist het volgende:
ma 10 mrt 2008, 06:50

Onderzoeksschip stopt zoektocht naar Holloway

ORANJESTAD - De bemanning van het onderzoeksschip Persistence is in het weekeinde gestopt met het zoeken naar het lichaam van Natalee Holloway in de zee rondom Aruba. Het vaartuig heeft wegens geldgebrek koers gezet richting de thuishaven Louisiana in de Verenigde Staten. Dat heeft het onderzoeksinstituut Texas EquuSearch maandag gemeld.

Onlangs benadrukten de vader en moeder van Natalee Holloway nog dat ze de zoektocht naar hun vermiste dochter zullen doorzetten met de sonarboot Persistence. De bemanning, die sinds december vorig jaar nauwgezet de zeebodem bij Aruba scant, is echter door het geld van Amerikaanse donateurs heen. De kosten zouden al enkele miljoenen dollars bedragen.

De Holloways geloven dat het lichaam van hun dochter door handlangers van Joran van der Sloot in de zee rond Aruba is gedumpt. Van der Sloot zou de laatste persoon zijn die Natalee in leven heeft gezien.

In januari stuitte de sonar van de boot op een verdachte krabbenfuik met textielresten. Korte tijd werd gedacht dat het materiaal van Natalee was, maar uit laboratoriumtesten bleek dat niet het geval te zijn.

De bemanning heeft op haar weblog gezet nog honderd 'verdachte' objecten te weten die nader onderzoek nodig hebben.

„Toen we hier kwamen, dachten we Natalee te vinden, of in elk geval alle mogelijkheden uitgeput te hebben. Nu laten we nog zoveel vragen onbeantwoord, hoewel we kunnen terugkomen om te duiken. We voelen dat de zoektocht niet voorbij is, maar een nieuwe fase is ingegaan”, aldus de opvarenden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)estaakt__.html?p=1,2
was ook zoeken naar een naald in een hooiberg de oceaan is groot he , maar het had gekund. maar het wachten is nu op patrick aan de duimschroef , als hij naam, plaats en tijdstip weet van weer iemand die zou weten hoe en waar het lichaam gedumpt is, zouden we weer eens kunnen gaan zoeken als ze verzwaard was. normaal gesproken vind je nooit meer iets van iemand die is vergaan in de oceaan, genoeg zeelieden weten dat
  maandag 10 maart 2008 @ 09:17:17 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57278509
quote:
Op maandag 10 maart 2008 06:12 schreef duikkie het volgende:
EN ?? EN ?? EN ?? was daar vannacht een uitzending ?? met veel gepiep ??, of zaten miljoenen in het warme hete gebied , voor niets met z'n miljoenen aan de buis gekluisterd ??
Miljoenen? Zoveel passen er niet eens op Curaçao.
Op Curaçao wonen slechts zo'n 130.000 inwoners, op Aruba slechts zo'n 100.000.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:12 schreef OUWEFIETS het volgende:

Nieuwe feiten die leiden naar 'de' waarheid zullen we hier hier niet vinden ofwel oplossen gaan 'wij' het hier nooit

Maar omdat we toch zo wanhopig op zoek zijn naar 'de' waarheid verliezen we ons hier nu eenmaal gemakkelijk in, met respect, 'marginale' breinbrekers, puzzels en andere [on]mogelijke gedachten.. zo wordt onze honger naar het zoeken naar 'de' waarheid toch nog een klein beetje gestild..

Oja, daarom zijn de bijdragen van SuperGroove hier voor ons dus waardevol..
Als je het in dit perspectief plaatst, kan ik mij daar prima in vinden.
Een soort 'Cluedo' allen is er geen keuken als lokatie, geen Dr. Black als mogelijke dader en geen kandelaar als moordwapen...

Maar ik lees hier regelmatig zaken waarvan men vind dat justitie daar kennis van zou moeten nemen of dat men zich er over verbaast dat justitie dit of dat nog niet weet.
Oftewel, sommige zaken worden hier wel heel erg belangrijk gemaakt. Als dat al zo zou zijn, doe er dan iets mee en laat een deskundige je bevindingen checken.
  maandag 10 maart 2008 @ 09:29:22 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57278723
Wellicht interessant voor sommige mensen hier, kan je 'de Boeman' ook eens in levende lijve ontmoeten en hem wat pittige vragen stellen:
quote:
Thema-avond AFCA Supportersclub met Peter R. de Vries
Datum: 10-03-2008
Laatste gewijzigd: 10-03-2008
Categorie: AFCA Nieuws

Donderdagavond 13 maart a.s. is het zo ver! De AFCA Supportersclub organiseert zoals eerder aangekondigd haar tweede thema-avond. De thema-avond zal deze keer in het teken staan van het onderzoeksrapport `Ajax, de weg naar winst` van de commissie Coronel.

Speciale gasten op deze avond zijn misdaadverslaggever Peter R. de Vries en columnist Menno Pot. Zij vormen samen met een bestuurlid van de AFCA Supportersclub het panel. Aan de hand van het genoemde onderzoeksrapport zal het panel een aantal stellingen voorgelegd krijgen. De panelleden zullen hun eigen uitgesproken mening geven. Uiteraard spelen alle aanwezigen een belangrijke rol in de discussie.

Locatie van de thema-avond is het Supportershome. Om 19.00 uur gaat het Supportershome open en de avond begint om 20.00 uur. Deze duurt tot ongeveer 22.00 uur.

De thema-avond is uitsluitend toegankelijk voor leden van de AFCA Supportersclub. Neem a.u.b. je ledenpas mee, bij de ingang zal deze worden gecontroleerd. Het is mogelijk om aan de deur lid te worden. Het lidmaatschapsgeld dient dan wel contant te worden voldaan. Wij hopen zoveel mogelijk leden te mogen verwelkomen.

Tot donderdagavond!
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/

I'll be there...
pi_57278860
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[..]

Als je het in dit perspectief plaatst, kan ik mij daar prima in vinden.
Een soort 'Cluedo' allen is er geen keuken als lokatie, geen Dr. Black als mogelijke dader en geen kandelaar als moordwapen...

Maar ik lees hier regelmatig zaken waarvan men vind dat justitie daar kennis van zou moeten nemen of dat men zich er over verbaast dat justitie dit of dat nog niet weet.
Oftewel, sommige zaken worden hier wel heel erg belangrijk gemaakt. Als dat al zo zou zijn, doe er dan iets mee en laat een deskundige je bevindingen checken.
vwb de analyse van het beeldmateriaal van Erik/ SuperGroove lijkt dat nu te gaan lukken, kijk maar op NWO INFO. Daar worden de inspanningen van Erik iig serieus genomen en zelfs als [mogelijk] waardevol aangemerkt.. hulptroepen zijn blijkbaar ook al aan de gang om Erik een niveautje hoger te tillen .. .
  maandag 10 maart 2008 @ 09:49:22 #175
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57279025
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

vwb de analyse van het beeldmateriaal van Erik/ SuperGroove lijkt dat nu te gaan lukken, kijk maar op NWO INFO. Daar worden de inspanningen van Erik iig serieus genomen en zelfs als [mogelijk] waardevol aangemerkt.. hulptroepen zijn blijkbaar ook al aan de gang om Erik een niveautje hoger te tillen .. .
Linkje misschien
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen dan...

Ik kan a.s. donderdag wel geluidopname's maken (ik heb ook microfoons en apparatuur die makkelijk te verbergen zijn... ) van de meeting met Peter R. de Vries, wil wel een poging doen om hem wat vragen te stellen, hoewel ik niet het idee heb dat hij vanwege de zaak Holloway op komt draven.
pi_57279186
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
Voor de geinteresseerden: het gerenommeerde http://www.nwo-info.nl Hier loopt een zeer interessante, wat meer 'journalistiekerige/ intellectualistischere' discussie: http://www.nwo-info.nl/20(...)t-wordt-aangehouden/

Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam..
Alstublieft
  maandag 10 maart 2008 @ 10:08:27 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57279312
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:59 schreef kankajoe het volgende:

Alstublieft
Daar was ik al geweest, maar daar zie ik alleen een post van SG zelf (of iemand die zijn reaktie overgenomen heeft, er wordt in de 'ik'-vorm geschreven namelijk):
quote:
T Says:

maart 4th, 2008 at 0:23
De crew van Peter heeft op audiovisueel gebied een prestatie geleverd, maar wel 1 van grotendeels trucage. Er zitten zoveel knippen in qua geluid en beeld (afzonderlijk), dat dit nooit als “waarheid” gepresenteerd had mogen worden aan de buitenwereld. In het blog heb ik melding gemaakt van knippen waarvan ik zeker weet dat dit een knip betreft. Knippen in een geloofwaardig gesprek waarop iemand afgerekend kan worden is onreeel. En hiermee wil ik niet zeggen dat ik “Voor Joran” ben, maar de beeldvorming die is ontstaan na de uitzending is niet die van de waarheid.

http://nathaleeholloway.h(...)ng_van_Peter_R/xO8p/
Een vervolg vind ik daar niet...
pi_57279370
De banden zullen ook wel achterstevoren worden beluisterd, schat ik zo in.
pi_57279841
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:12 schreef kankajoe het volgende:
De banden zullen ook wel achterstevoren worden beluisterd, schat ik zo in.
horen we dan ook duivelse teksten ??? JORAN DID IT, JORAN IS THE ONE ????
pi_57279884
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[..]
oke iets minder dan , maar is er nou een uitzending geweest met kijkdichtheid 90% en waardering 7.3 of niet ???
  maandag 10 maart 2008 @ 10:50:14 #181
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57280025
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef duikkie het volgende:

oke iets minder dan , maar is er nou een uitzending geweest met kijkdichtheid 90% en waardering 7.3 of niet ???
Geen idee, mijn vrienden op Curaçao zijn deze week niet thuis.
Maar ik heb tot op heden nog nergens er iets over gelezen...
pi_57281104
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Dat is mooi. Ik hoop dat iemand hem serieus genoeg neemt zodat het echt goed uit uitgezocht wordt.

Weet zelf enigszins wat over de wijze waarop televisieproducties gemaakt worden & hoe het bij 'de televisie' op de achtergrond qua zenders / productiehuizen werkt. En met editing ben ik redelijk op de hoogte qua monteren (2 machine & digitaal; Foss & Avid). Sommige zaken die hij meldt kloppen gewoonweg niet, maar zijn manier van discussie voeren / van mening wisselen is niet echt mijn ding.

Zijn analyse mbt de uitzending is bij voorbaat al discutabel omdat hij geen toegang heeft tot de montage an sich. Bepaalde crossjes & lassen etc kan hij niet zien of horen (zelfs niet met zijn BBC Boxen ;-)....). Ook is hij niet goed op de hoogte hoe het tussen zenders - productiehuizen - programmamakers + de juridische aspecten die aan een uitzending zitten. Maar hij heeft, soms met onjuiste onderbouwing, wel ondertussen zijn conclusies getrokken & gaat ervoor. Zijn goed recht uiteraard maar iets anders wil hij niet horen en laat dit ook goed doorschemeren dmv zijn taalgebruik in reacties....waardoor de discussie dichtslaat en dat is echt jammer.

Peter R. de Vries is echt geen heilig boontje naar mijn idee maar het lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er zo'n megafraudeding aan de hand is geweest. Dat klinkt voor mij net zo overdreven als de theorieen dat Natalee vermoordt is door haar eigen ouders, dat het hele OM op Aruba zo corrupt is als maar kan etc.

Maar goed; dat wil niet zeggen dat er uberhaupt niet gesjoemeld kan zijn. Dat bepaalde quotes niet zijn uitgezonden, de opbouw voorafgaand aan een reactie van Joran....we shall see.

Vooralsnog neemt het OM de uitzending voor waar aan (er is ook geen weerwoord wat dat betreft van Jorans kant) & zijn ze druk bezig om bewijslast te vinden tov die uitzending. Maar wellicht dat daarom Jorans kant ook niets van zich laat horen; het past hem misschien ook wel dat de uitzending niet klopt ;-)
pi_57281730
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef dcfv het volgende:

[..]
Vooralsnog neemt het OM de uitzending voor waar aan (er is ook geen weerwoord wat dat betreft van Jorans kant) & zijn ze druk bezig om bewijslast te vinden tov die uitzending. Maar wellicht dat daarom Jorans kant ook niets van zich laat horen; het past hem misschien ook wel dat de uitzending niet klopt ;-)
Je geeft een goede reactie vind ik, maar wat dit laatste stukje betreft zou ik voorzichtiger zijn. Ze geven hun reactie niet in de pers en lekken niets uit over hoe zij nu bezig zijn en wat ze aan het doen zijn. Wat er achter de schermen gebeurt, weten we niet. Ik verwacht zeker een reactie in de toekomst van Jorans kant/ zijn advocaat, maar dat zal gebeuren op hun tijd en hun wijze, denk ik.
pi_57281875
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Rosite het volgende:

[..]

Je geeft een goede reactie vind ik, maar wat dit laatste stukje betreft zou ik voorzichtiger zijn. Ze geven hun reactie niet in de pers en lekken niets uit over hoe zij nu bezig zijn en wat ze aan het doen zijn. Wat er achter de schermen gebeurt, weten we niet. Ik verwacht zeker een reactie in de toekomst van Jorans kant/ zijn advocaat, maar dat zal gebeuren op hun tijd en hun wijze, denk ik.
als ze verstandig zijn reageren ze helemaal nergens op. hoe minder men verneemt van joran's kant hoe minder aandacht in de media, en zolang er geen echt bewijs is dat iets niet klopt of echt vals in elkaar gezet is , zou ik niet reageren , elk woord uit het kamp joran is olie op het vuur, en daar zijn ze nou net bezig de zaak te blussen.
pi_57282626
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef dcfv het volgende:

[..]

Dat is mooi. Ik hoop dat iemand hem serieus genoeg neemt zodat het echt goed uit uitgezocht wordt.

Weet zelf enigszins wat over de wijze waarop televisieproducties gemaakt worden & hoe het bij 'de televisie' op de achtergrond qua zenders / productiehuizen werkt. En met editing ben ik redelijk op de hoogte qua monteren (2 machine & digitaal; Foss & Avid). Sommige zaken die hij meldt kloppen gewoonweg niet, maar zijn manier van discussie voeren / van mening wisselen is niet echt mijn ding.

Zijn analyse mbt de uitzending is bij voorbaat al discutabel omdat hij geen toegang heeft tot de montage an sich. Bepaalde crossjes & lassen etc kan hij niet zien of horen (zelfs niet met zijn BBC Boxen ;-)....). Ook is hij niet goed op de hoogte hoe het tussen zenders - productiehuizen - programmamakers + de juridische aspecten die aan een uitzending zitten. Maar hij heeft, soms met onjuiste onderbouwing, wel ondertussen zijn conclusies getrokken & gaat ervoor. Zijn goed recht uiteraard maar iets anders wil hij niet horen en laat dit ook goed doorschemeren dmv zijn taalgebruik in reacties....waardoor de discussie dichtslaat en dat is echt jammer.

Peter R. de Vries is echt geen heilig boontje naar mijn idee maar het lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er zo'n megafraudeding aan de hand is geweest. Dat klinkt voor mij net zo overdreven als de theorieen dat Natalee vermoordt is door haar eigen ouders, dat het hele OM op Aruba zo corrupt is als maar kan etc.

Maar goed; dat wil niet zeggen dat er uberhaupt niet gesjoemeld kan zijn. Dat bepaalde quotes niet zijn uitgezonden, de opbouw voorafgaand aan een reactie van Joran....we shall see.

Kijk dit is nu goed kritiek ook al ben je het niet met me eens. Wat klopt er dan niet volgens jou?
Ik ben meer een "audio man". Heb zelfs de audio los beluisterd zonder het beeld of de ondertiteling te lezen.

Dus jij wilt beweren dat je knippen niet kunt horen? Ik kan dat wel. Vertrouw op je "oerinstinct"
En dit waren zelfs de passages waarvan ik er zeker van ben dat het een knip is. De passages die me deden twijfelen heb ik maar weggelaten.
Die aanwezige grondruis doet een analyse de das om. Als je het grafisch zou maken, dan zitten er zoveel pieken en dalen in dat men waarcshijnlijk niet eens kan zien dat het een knip is. Ik heb zelf ervaring met zangopnamen van zangeressen. Het ene uur kan de zangeres anders klinken dan het andere uur.
Een zin opnieuw zingen met d.m.v. een punch is voor zangers nog een moeilijk iets om dan "hetzelfde" te klinken. En dan betreft het hier nog "opnieuw van het inzingen van dezelfde zin"

Je bent toch wel met me eens dat de conversaties tussen Patrick en Joran niet "natuurlijk" klinken?
Daar kan ik het immers ook aan horen. Sommige zinnen woorden, zijn van een ander moment ertussen geplakt. Patrick heeft naar mijn idee nog wat voiceover zinnen ingesproken in de studio. Door heel het gesprek te volgen op te letten op volumeverschillen, intonaties en klankleuren wat in kaart te brengen, dan zul je dit echt horen.
En ik hoor de knips ook met mijn beyerDT770 hoor. Was zomaar een reaktie om het Cooledit verhaal van iemand hier.

[ Bericht 9% gewijzigd door Supergroove op 10-03-2008 13:10:46 ]
pi_57282715
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens dat er wel snel iets van Jorans komt waardoor de zaak weer wat beter qua perspectief gebracht wordt. Een meisje is dood (neem ik maar aan) & de (eventuele) dader(s) moeten daarvoor gestraft worden. Jorans werkelijke bijdrage aan dat is nog helemaal niet duidelijk & de mening over zijn gedrag na afloop van die avond kan dus ook nog niet gemaakt worden. Iets dat sommigen nogal eens willen vergeten en ik schrik soms van de heftige reacties die dat teweeg kan brengen. Vanwege die 'algemene' publieke opinie zit Joran nu ondergedoken...echt gekkenwerk.

Heb jij trouwens al iets gehoord / gelezen over de uitzending van Poentje?
pi_57282839
Maar goed ik zal jullie verder niet meer belasten met die eenzijdige kijk, want nu reageer ik toch weer, maar vond dit nou eens goede kritiek. Zo hoort het !!!

Ik heb geen zin om me bij iedereen te verantwoorden, want zo voelt het wel. Op zich begrijpelijk, want het zou schokkend zijn en de wereld doen beven. Dat was ook mijn 1e reaktie. IN het begin twijfelde ik ook, maar ben nu zeker van mijn zaak. Dit is mijn mening en daar sta ik achter. Ik heb in posts al aardig wat geschreven op diverse forums. Ik heb geen zin om telkens hetzelfde te verklaren.
Ik zoek wat meer mensen die er wat meer voor openstaan. En dat is dit forum niet. Dan maar een éénzijdige kijk,. Wel lekker overzichtelijk dan dit "chaotische topic"
  maandag 10 maart 2008 @ 13:28:09 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57282980
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef Supergroove het volgende:

Kijk dit is nu goed kritiek ook al ben je het niet met me eens. Wat klopt er dan niet volgens jou?
Ik ben meer een "audio man". Heb zelfs de audio los beluisterd zonder het beeld of de ondertiteling te lezen.

Dus jij wilt beweren dat je knippen niet kunt horen? Ik kan dat wel. Vertrouw op je "oerinstinct"
En dit waren zelfs de passages waarvan ik er zeker van ben dat het een knip is. De passages die me deden twijfelen heb ik maar weggelaten.
Die aanwezige grondruis doet een analyse de das om. Als je het grafisch zou maken, dan zitten er zoveel pieken en dalen in dat men waarcshijnlijk niet eens kan zien dat het een knip is. Ik heb zelf ervaring met zangopnamen van zangeressen. Het ene uur kan de zangeres anders klinken dan het andere uur.
Een zin opnieuw zingen met d.m.v. een punch is voor zangers nog een moeilijk iets om dan "hetzelfde" te klinken. En dan betreft het hier nog "opnieuw van het inzingen van dezelfde zin"

Je bent toch wel met me eens dat de conversaties tussen Patrick en Joran niet "natuurlijk" klinken?
Daar kan ik het immers ook aan horen. Sommige zinnen woorden, zijn van een ander moment ertussen geplakt. Patrick heeft naar mijn idee nog wat voiceover zinnen ingesproken in de studio. Door heel het gesprek te volgen op te letten op volumeverschillen, intonaties en klankleuren wat in kaart te brengen, dan zul je dit echt horen.
En ik hoor de knips ook met mijn beyerDT770 hoor. Was zomaar een reaktie om het Cooledit verhaal van iemand hier.
N.a.v. de laatste zin: Je mag mijn naam hier best noemen hoor...

Met Cool Edit en Audition kan je anders een prima grafische weergave van een opname maken en er ook nog wat over roepen v.w.b. knips, zeker als jij die al hoort met je BBC speakers en Beyer koptelefoon.
Ik ga niet specifiek uitwijden over mijn apparatuur, maar ik maak en bewerk diverse eigen opname's (het laatste doe ik ook voor anderen) van met name concerten en dan heb ik het niet over opname's met een minidisc met ingebouwde microfoon of zo. Ik weet dus echt wel waar ik het over heb...

En ik vind het overigens wel grappig dat je dfcv's reaktie wel goed vond. Zoveel wijkt die niet af van mijn inhoudelijke reaktie, maar kennelijk lig ik je niet zo of ben ik iets te veel 'recht voor z'n raap'.
Whatever...

[ Bericht 3% gewijzigd door MadMaster op 10-03-2008 13:33:11 ]
pi_57283245
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Een vervolg vind ik daar niet...
Misschien is dit de juiste link: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7 ?
  maandag 10 maart 2008 @ 13:53:55 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57283451
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:43 schreef Adeona het volgende:

Misschien is dit de juiste link: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7 ?
Daar staat niet zo veel anders dan wat hier staat, namelijk dat SG justitie of advocaten er bij moet betrekken als hij van mening is dat dit iets doorslaggevends is.
Dat is kennelijk iets wat SG niet wil, want, zo schrijft hij daar: 'Waarom moet ik advocaten op de hoogte stellen? Die hebben het echt al gezien hoor.'
pi_57286459
Zelfs al wordt bewezen dat er is gesjoemeld met die tapes, dan nog zal er niks mee gebeuren, om de simpele reden dat die tapes nú al niet voldoende bewijs vormden voor het OM om Joran op te pakken, dus in dat opzicht verandert er niets, als die tapes straks onbetrouwbaar blijken te zijn. Bovendien, zoals Caesu al heeft uitgelegd, heeft Joran al verteld dat-ie alles gelogen had, dus is er voor zijn advocaten geen enkele reden meer, om de verdere betrouwbaarheid van die tapes te betwisten. Waarom zou je ook, als alles tóch al gelogen is, dat zou eerder averechts werken.

En ook Peter kun je er niet mee pakken, want niemand kan bewijzen dat Peter de zaken doelbewust onjuist heeft weergegeven, we kunnen wellicht aantonen, dat er wel heel veelvuldig in de tapes is geknipt, maar we kunnen niet aantonen waaróm. Peter kan dan natuurlijk 100 smoezen bedenken waarom-ie dat gedaan heeft, zonder dat iemand zijn ongelijk kan bewijzen, ik vrees dat niemand daar zijn vingers aan durft te branden.
pi_57288708
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
Voor de geinteresseerden: het gerenommeerde http://www.nwo-info.nl Hier loopt een zeer interessante, wat meer 'journalistiekerige/ intellectualistischere' discussie: http://www.nwo-info.nl/20(...)t-wordt-aangehouden/

Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam..
Ja, zoals jullie zien... ik quote mezelf maar weer eens even:

'Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam...'

Waarvan akte

Zie voor details: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7
pi_57289228
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:55 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ja, zoals jullie zien... ik quote mezelf maar weer eens even:

'Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam...'

Waarvan akte

Zie voor details: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7
Dit blog is inmiddels wegens geweldig succes gesloten

mr. drs. BOU zegt:

Het modereren van dergelijke comments, vind ik zonde van mijn tijd! En op meer dan 700 comments is dit blog niet berekend. Verder loopt er kennelijk ook een draad op FOK.nl. Wie deze discussie nog wil voortzetten, kan daar terecht.

DEZE DRAAD IS VANAF NU GESLOTEN.

http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7

[ Bericht 0% gewijzigd door Confessions op 10-03-2008 19:26:05 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 19:58:48 #194
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57290088
Ik heb af en toe de blog van NWO gevolgd en ik vond de meningen daar redelijk genuanceerd, tot voor kort.
Tsja, iemand dook daar op en acteerde als een olifant in een porseleinkast, dat gaat natuurlijk ook niet goed...

Ik heb vandaag diverse posts daar gelezen die ik van hier herken en waarvan ik zeg:
Het gevolg is nu, indirekt maar toch, dat de boel daar dicht gaat en er naar hier wordt verwezen voor het vervolg.

Eén citaat van de moderator daar:
quote:
Verder ga ik nu iedereen even heel diep teleurstellen: ik vind de zaak Holloway niet belangrijk genoeg om er veel tijd aan te besteden. Er is een rijk meisje kwijt. Nou en? Er raken dagelijks talloze niet rijke meisjes kwijt, verzeild in de vrouwenhandel, de illegale prostitutie en nog veel erger. Maar daar heeft niemand het over.
Zo langzamerhand begin ik er ook zo over te denken, het gaat me steeds minder interesseren.
Mijn band met Aruba heeft er voor gezorgd dat ik me er op één of andere manier bij betrokken voelde, maar dat gevoel ebt weg naarmate de zaak te veel stil staat en de speculaties meer en meer over en weer gaan vliegen, net als de bakken modder hier onderling daardoor...

Maar ik had al aangekondigd na dit topic te stoppen, dus daar zal ik me ook aan gaan houden.
Of dit draadje nu wel of niet doorloopt hier...
pi_57291382
de Hyves van Supergroove is nu ook afgesloten voor het publiek.
alleen toegang op uitnodiging.

vanavond Hero Brinkman bij NOVA.
quote:
CORRUPTIE OP DE ANTILLEN

'De Antillen zijn een boevennest dat we op marktplaats te koop moeten aanbieden.'
PVV-Kamerlid Hero Brinkman gooide de knuppel in het hoenderhok en een parlementaire reis naar de Antillen viel in het water. Niemand wilde meer met de Nederlandse Kamerdelegatie praten.

Hoe corrupt zijn de Nederlandse Antillen daadwerkelijk? In een driedeligeserie over de Antillen ging NOVA de afgelopen weken op onderzoek.

Vanavond in de studio een discussie tussen D66-fractievoorzitter Alexander Pechtold en PVV-Kamerlid Hero Brinkman.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5875

maar ja, Aruba hoort daar niet bij - maar misschien begint Brinkman er toch over.
niet over de NH-zaak, dat zal hij niet doen.

Aruba heeft natuurlijk ook niet veel te maken met de geplande staatkundige hervormingen van de NA die in de soep dreigen te lopen voor met name St. Maarten; maar ook op Curaçao is veel tegenstand van de oppositie.
quote:
Bijleveld: Aruba een voorbeeld

Patricia Cronie

10-03-2008

Aruba kan als voorbeeld dienen bij de aankomende staatkundige hervormingen. Dit zei staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Ank Bijleveld op de Arubadag 2008. In de Groenoordhallen in Leiden werd 9 maart voor de 32ste keer Dia di Himno y Bandera gevierd.
http://antilliaans.caribiana.nl/cultuur/car20080310_arubadag
quote:
Drukke manifestatie tegen regering

Gijs van den Heuvel en Désirée Martis

03-03-2008

De coalitie op Curaçao heeft het mandaat van het volk verspeeld en moet uiterlijk woensdag 5 maart opstappen. Tenzij men voordien alsnog luistert naar het volk en de deur opent naar de oppositie om mee te praten over de staatkundige toekomst van het land.
http://antilliaans.caribi(...)manifestatie-protest
quote:
Balkenende based his speech on the WODC report on organised crime and law enforcement in St. Maarten. The report addressed issues such as drug trafficking, human smuggling and money laundering.

The researchers concluded that the absence of appropriate checks and balances on the island was creating a culture of enabling that facilitated a range of criminal activities.

However, Wescot-Williams clearly stated once again, during the Island Council meeting on March 5, that the island could not be held responsible for authorities it had never had, such as Justice which had always been a Central Government responsibility.

http://www.thedailyherald.com/news/daily/k250/lobby250.html (10-03-2008)
pi_57293477
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef Confessions het volgende:

[..]

Dit blog is inmiddels wegens geweldig succes gesloten

mr. drs. BOU zegt:

Het modereren van dergelijke comments, vind ik zonde van mijn tijd! En op meer dan 700 comments is dit blog niet berekend. Verder loopt er kennelijk ook een draad op FOK.nl. Wie deze discussie nog wil voortzetten, kan daar terecht.

DEZE DRAAD IS VANAF NU GESLOTEN.

http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7
Ik zei toch al: Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam...'

Waarvan akte
pi_57293787
't-is wel grappig om te zien dat mevrouw Bou Berkenbosch schermt met al haar titels in haar usernaam. Dat we het even mogen weten dat zij flink gestudeerd is. En dat zet haar argumenten natuurlijk meteen een stuk meer kracht bij
  maandag 10 maart 2008 @ 22:32:26 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57293980
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:24 schreef Polleeder het volgende:
't-is wel grappig om te zien dat mevrouw Bou Berkenbosch schermt met al haar titels in haar usernaam. Dat we het even mogen weten dat zij flink gestudeerd is. En dat zet haar argumenten natuurlijk meteen een stuk meer kracht bij
Ach, de één probeert te imponeren met titels, de ander met prijzen en types van apparatuur... ;'0
pi_57299988
we wachten heel braaf op de naam die patrick gaat noemen , want dan is de zaak afgerond

tot die tijd weer simpele dingen, die ik zou willen weten.

hoeveel MB studenten waren er nou in dat groepje die natalee uit de auto van deepak wilde hebben , een sprak maar was een groepje ?? hoeveel man/vrouw

waar stonden ze :

bij de bus halte linkerkant op naar hollyday in of bij het plaza ?? rechts dus ??

waar staan indien de bussen niet rijden snachts de taxi's die mensen vervoeren naar hollyday inn of ergens anders als mensen uit CnC komen ??
pi_57300120
Nova gezien ja
Er was iets over een gevangenis directeur die na enige fraude (200.000$)nog steeds op z'n plek zat
was dat op Aruba ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')