Gelukkig.quote:
Mooi, bijna tijd om naar de kroeg te gaan!quote:
Voor mij geen kroeg ik ga naar bedje en lekker de heledag slapen en zaterdag weer aan het werkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, bijna tijd om naar de kroeg te gaan!
Ik ben net begonnen aan mijn nacht cyclus, nog 5 te gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor mij geen kroeg ik ga naar bedje en lekker de heledag slapen en zaterdag weer aan het werk
quote:Let me take you by the hand and lead you through the streets of London
I'll show you something to make you change your mind
Have you seen the old girl
Who walks the streets of London
Dirt in her hair and her clothes in rags?
She's no time for talking,
She just keeps right on walking
Carrying her home in two carrier bags.
Dat bedoel ik, maar er is dus meer...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
En ik ben te lui om goed naar die page te kijken MM, het ziet er op het eerste gezicht gewoon uit als een hotelachtig iets??
Ik was ook bijna in die val getrapt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nu ik op het werk zit en nog eens heb gekeken weet ik nog niet zeker wat je bedoelt, maar ik vind het wel een fantastisch aanbod wat ze hebben en voor erg weinig geld. Volgens mij is dat een fout??
Koppelverkoop, oplichterij, anders kan ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef ElizabethR het volgende:
Godallemachtig, wat een verneukeratief aanbod zeg!!! En moet je die eisen zien die ze nog stellen ook!!!
Een standaard raise van de big blind bij JJ "tricky"? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh slechte call. Die Aas was al gevaarlijk en toen ie all-in ging was dat best een teken dat ie hem had. Die dikke raise van jou was al tricky.
* eens is met Nem *quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een standaard raise van de big blind bij JJ "tricky"? Hoe kom je daar nou bij?
Dit is typisch zo'n ding waar je bij geweest moest zijn. Deze kerel callde zo'n beetje alles wat los en vast zat met crappy hands. Een bluffer dus. Hij had een keer geluk en ik een keer megapech
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:56 schreef MaJo het volgende:
En Nem, wil je alsjeblieft nooit meer zeggen dat iets gaat stenen. Zelden zo'n slechte vertaling uit het engels gehoord
Nu kan ik me zo voorstellen/minimaal herinneren dat ik ergens een keer een grap heb gepost als in "ik weet nog wel een paar baggerschepen"quote:Hoi Hoi,
ik zag dat jij op een forum ergens in 2006 hebt meegepraat over baggerschepen.
Je zei dat je er nog wel een paar wist te liggen. Weet jij misschien nu ook nog wat baggerschepen te liggen die te koop zijn?
bvd.
D335
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
Weet iemand of er toevallig een grap op Fok rondwaart over baggeraars of baggerschepen?
Ik kreeg net deze PM
[..]
Nu kan ik me zo voorstellen/minimaal herinneren dat ik ergens een keer een grap heb gepost als in "ik weet nog wel een paar baggerschepen"
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Het is behoorlijk kansloos en ik heb zin er een topic over te openen/in het Darwin award te posten. Maar als er een grap rondwaart dan wil ik daar natuurlijk niet het slachtoffer van worden
Dat is natuurlijk het eerste dat ik gedaan hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
ik zou terug pm-en voor de link naar het betreffende topic.
Dan is het een kwestie van afwachten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het eerste dat ik gedaan heb
"Ja ik weet er nog wel een paar. Wat is de topiclink?"
Werkt de search bij jou wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
Wat kost een baggerschip dit is de link, Nem
TRIEST eigenlijk dat je tegenwoordig google nodig hebt om op het forum wat terug te vinden. Die search heeft nooit fatsoenlijk gewerkt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik zoek gewoon via google: baggerschepen + fok.
En via google vind je ook niet alles terug.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
TRIEST eigenlijk dat je tegenwoordig google nodig hebt om op het forum wat terug te vinden. Die search heeft nooit fatsoenlijk gewerkt.
Nog niet echt... ik laat me verrassenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef Soempie het volgende:
Lekker toch.![]()
Nog plannen voor 't weekend?
Ehm, vanavond misschien naar de bios in Antwerpen. Dan door naar de zus van Wiebel, daar slapen. Morgen is z'n moeder jarig. Misschien morgenavond nog een feest in Breda. Maar dat laatste gaat denk ik niet door, omdat z'n moeder haar verjaardag ook al 's avonds viert.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog niet echt... ik laat me verrassen![]()
Jij wel al ?
Ik heb al vier smurfen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ben goed bezig geweestben naar de AH gelopen om een smurf te smurfen
maar daarvoor moet je dus een volle spaarkaart smurfen + bijbetalen, los kopen kan niet
maar heb al met al ruim 3 kwartier gelopen
van die pluchen? of van die kleintjesquote:
Niet die raise pre-flop, maar na de flop bedoelde ik. Maar ok die raise is wel begrijpbaar als je tegenstander een dikke fish is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een standaard raise van de big blind bij JJ "tricky"? Hoe kom je daar nou bij?
Dit is typisch zo'n ding waar je bij geweest moest zijn. Deze kerel callde zo'n beetje alles wat los en vast zat met crappy hands. Een bluffer dus. Hij had een keer geluk en ik een keer megapech
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ben goed bezig geweest gesmurftben naar de AH gelopen gesmurft om een smurf te smurfen
maar daarvoor moet je dus een volle spaarkaart smurfen + bijbetalensmurfen, los kopen smurfen kan niet
maar heb al met al ruim 3 kwartier gelopen gesmurft
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
TRIEST eigenlijk dat je tegenwoordig google nodig hebt om op het forum wat terug te vinden. Die search heeft nooit fatsoenlijk gewerkt.trouwens
Ik ook, maar daarvoor moet je eerst van die kleintjes. Volgens mij hebben we alleen die spaarpunten weggemikt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van die pluchen? of van die kleintjesik wil die pluchen
ik heb 1 mega wuppyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
omg was er nog ruimte bij jullie op de plank naast de wuppies ??
Het bijwerken van de indexen is ook een zware job (kan langer dan een dag duren) en vaak klapt de boel halverwege.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.
eeehm... er stond een bordje bij: pluchen smurfen = volle spaarkaart + 3,99 bijbetalenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarvoor moet je eerst van die kleintjes. Volgens mij hebben we alleen die spaarpunten weggemikt.
Dus je gaat verhuizen?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De man van de woningbouwvereniging begreep mijn vraag niet (over welke woning als volgende op de lijst stond), maar dat kan ook goed aan mij gelegen hebben... ben een tikje brak. Enniewee dat was niet te zeggen, dus ik neem gewoon deze
. Vloeroppervlak valt mee (17 m2 die op de site stond is voor het kamer gedeelte, keuken, douche, wc en zo zitten daar NIET bij in), het is op de begane grond en op een hoek. Lijkt me zwaar relaxed
Als ik het goed begrepen heb is het nu een kwestie van wachten tot de vorige bewoner de sleutel in heeft geleverd en dan mag ik het huurcontract tekenen
Als je zo'n kleine smurfin hebt, wil je dan ruilen?quote:
Ole!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De man van de woningbouwvereniging begreep mijn vraag niet (over welke woning als volgende op de lijst stond), maar dat kan ook goed aan mij gelegen hebben... ben een tikje brak. Enniewee dat was niet te zeggen, dus ik neem gewoon deze
. Vloeroppervlak valt mee (17 m2 die op de site stond is voor het kamer gedeelte, keuken, douche, wc en zo zitten daar NIET bij in), het is op de begane grond en op een hoek. Lijkt me zwaar relaxed
Als ik het goed begrepen heb is het nu een kwestie van wachten tot de vorige bewoner de sleutel in heeft geleverd en dan mag ik het huurcontract tekenen
Dat weet ik. Alleen als je ze uitpakt in de winkel, de smurfen in de boodschappentas mikt en de papiertjes in je jaszak propt bij andere bonnetjes, boodschappenlijstjes, ed. Dan is het niet gek als je op een gegeven ogenblik je jaszakken leeghaalt en alles maar gewoon weggooit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eeehm... er stond een bordje bij: pluchen smurfen = volle spaarkaart + 3,99 bijbetalen
sukkel
ik wil wel ruilen maar wij doen nooit boodschappen bij de AHquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je zo'n kleine smurfin hebt, wil je dan ruilen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen als je ze uitpakt in de winkel, de smurfen in de boodschappentas mikt en de papiertjes in je jaszak propt bij andere bonnetjes, boodschappenlijstjes, ed. Dan is het niet gek als je op een gegeven ogenblik je jaszakken leeghaalt en alles maar gewoon weggooit.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dus je gaat verhuizen?!gefeliciteerd!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel ruilen maar wij doen nooit boodschappen bij de AHweinig kan
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Moeilijk om een cadeautje te verzinnen voor iemand die je helemaal niet kent.
Svens moeder? ---> zijn moeder, dus hij verzint het cadeauquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Moeilijk om een cadeautje te verzinnen voor iemand die je helemaal niet kent.
Hij heeft een deurmat gekocht en doet verder mee met het cadeau (een bon) van z'n zus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Svens moeder? ---> zijn moeder, dus hij verzint het cadeau![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:17 schreef MadMaster het volgende:
O, voor je schoonmoeder:
[ afbeelding ]
Paella!quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft een deurmat gekocht en doet verder mee met het cadeau (een bon) van z'n zus.![]()
Ik wil graag iets anders geven.
Hoe heet dat ding danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef LadyBlack het volgende:Het is niet de alcoholistenkerk!! Alhoewel, voor deze gelegenheid misschien wel toepasselijk
Wat?quote:
Sanne heeft laatst wel een leuk cadeau voor iemand gekochtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kom op zeg, een deurmat is toch geen leuk cadeau en een bon ook niet.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Der Aa-kerk![]()
Minor detail, ik ben ook een miereneuker
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sanne heeft laatst wel een leuk cadeau voor iemand gekocht
quote:
Ze riep keihard door de bieb dat ze een tarzan voor dr huisgenootje ging kopenquote:
Dan is het wachten tot iemand je weer aan zetquote:
Ik zal eens horen of mijn broer daar zin in heeft als je ze kwijt moet... ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...
In de rest van het forum investeert men ook niet al te veel hier gezien de shit de afgelopen weken/maanden/jarenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.
Typischquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze riep keihard door de bieb dat ze een tarzan voor dr huisgenootje ging kopen
Dan heb je wel een origineel cadeau voor je schoonmoeder
Het is voor morgenmiddag al, dus...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zal eens horen of mijn broer daar zin in heeft als je ze kwijt moet... ?
Oh dan weet ik in ieder geval zeker dat ie niet aanwezig is daarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is voor morgenmiddag al, dus...
Dat vermoeden had ik al...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Whiteguy het volgende:
Oh dan weet ik in ieder geval zeker dat ie niet aanwezig is daar
Hoi B.quote:
Serieus, wat vind je eng aan vliegen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Heb er zin inDe komende tijd denk ik alleen aan Londen en niet aan het vliegen. Maar een week vantevoren zal de angst wel toe gaan slaan
Welke maatschappij vlieg je ? Easyjet ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Heb er zin inDe komende tijd denk ik alleen aan Londen en niet aan het vliegen. Maar een week vantevoren zal de angst wel toe gaan slaan
Allesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, wat vind je eng aan vliegen?
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar niet gevlogen omdat ik het echt nooit meer wilde. Eigenlijk wil ik het nog steeds niet maar ik wil zo graag naar Londen dus het moet maar eens afgelopen zijn met die stomme angst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
LOLlerdelol!!!
Ik lach me rot om die plaatjes!!!
En ik heb ook vliegangst hoor!! Zeer ernstige zelfs, dus toen ik vorig jaar voor mijn werk naar China moest vond ik dat helemaal niet leuk!!
Maar het valt altijd weer mee gelukkig
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke maatschappij vlieg je ? Easyjet ?
Niet om je bang te maken, maar ik zie het zo:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
AllesUiteindelijk toch de angst om neer te storten, dat je nergens heen kunt, claustrofobie, het hele plaatje
Ah, naar Stansted dus waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef MaJo het volgende:
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...
Stansted is prima inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, naar Stansted dus waarschijnlijk.
Vlieg ik liever op dan een ander Londen's vliegveld.
Altijd wel relaxed daar en overzichtelijk. Van Heatthrow word je knettergek en Gatwick vind ik saai...
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar ik zie het zo:
Als het werkelijk eens fout mocht gaan, dan zal ik dat waarschijnlijk maar kort bewust meemaken...
Oh, dat heb ik ook!!! En er zweeft ergens een topic hier rond met linkjes naar onderzoeken over crashes en dergelijke en die geven gewoon onomstotelijk bewijs dat van alle zogenoemde vleigrampen meer dan 80% van de mensen het overleeft!!!! Plus de gebruikelijke cijfers over kansberekening en dergelijke, die dus zo goed als nihil is, dat er daadwerkelijk iets gebeurt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
AllesUiteindelijk toch de angst om neer te storten, dat je nergens heen kunt, claustrofobie, het hele plaatje
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...
Ja laten we het daar even over hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook!!! En er zweeft ergens een topic hier rond met linkjes naar onderzoeken over crashes en dergelijke en die geven gewoon onomstotelijk bewijs dat van alle zogenoemde vleigrampen meer dan 80% van de mensen het overleeft!!!! Plus de gebruikelijke cijfers over kansberekening en dergelijke, die dus zo goed als nihil is, dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Dat stelde mij ernstig gerust.
Alle voorzieningen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!
OK.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenDus kom liever met dat soort feiten dan een discussie over of je wel of niet lijdt als je neerstort
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Als ik volgende neerstort hoop ik dat ik je mijn bevindingen kan navertellen...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle voorzieningen?
Het Amstel Station in Amsterdam heeft meer voorzieningen...
Goed zo!! Ik weet zeker dat je Eindhoven een fijn vliegveld zult vinden,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk ken Eindhoven niet dus dat vind ik dan ook eng. Via Schiphol heb ik al zo vaak gevlogen dus dat is wel redelijk vertrouwd.
Misschien niet geschikt voor MaJo:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenDus kom liever met dat soort feiten dan een discussie over of je wel of niet lijdt als je neerstort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat alles op een paar honderd vierkante meter, waarbij je niet merkt waar het ene begint en het andere stopt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ElizabethR het volgende:
Er zijn (tax-free) winkeltjes, er zijn plees en douches, er zijn restaurantjes, er zijn rokershoekkies, er zijn pinautomaten, er zijn kluisjes, er is online inchecken, er is autoverhuur van 3 verschillende maatschappijen, enzovoorts
Wat mis jij dan???
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst op Eindhoven airport bent geweest, maar je hebt het absoluut mis!! Afgelopen April is het nieuwe gebouw geopend. Dat is echt wel wat groter dan een paar honder vierkante meter.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat alles op een paar honderd vierkante meter, waarbij je niet merkt waar het ene begint en het andere stopt.
Ik vind het gewoon een klein gebouwtje, waar je in 5 minuten uitgekeken bent...
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat Boyd Coddington dood is...
Die van American Hot Rodquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?
Ik ben er eind 2006 geweest, vanwege Arsenal-Ajax toen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst op Eindhoven airport bent geweest, maar je hebt het absoluut mis!! Afgelopen April is het nieuwe gebouw geopend. Dat is echt wel wat groter dan een paar honder vierkante meter.
Ja...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?
Ach.. balen voor de familie enzo... maar ik vond dat programma maar crap.quote:
Ach zo, dan was je in de noodgebouwen terwijl ze het nieuwe vliegveld aan het bouwen waren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er eind 2006 geweest, vanwege Arsenal-Ajax toen...
Ik vond de werksfeer ronduit kut daar. De autos vond ik ook niet mooi maarja, daar draaid het eigenlijk helemaal niet omquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. balen voor de familie enzo... maar ik vond dat programma maar crap.
en die spuuglelijke auto's al helemaal![]()
Doe eens een fotoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net in de stad een trui van 75 euro gekochtHij is zo tof
Ik van bootlegs...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:16 schreef LadyBlack het volgende:ik hou van boothalzen... ideaal als je niet van nature een mooie lange nek hebt
Wat zijn Cheerios dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit hier aan tafel met een kom Cheerios. De rest van de tafel zit aan de KFC
Eigenlijk is het niet echt lekker maar het ruikt zo lekker(die KFC). Ik heb vrijwel de hele tijd dat ik hier ben weerstand geboden aan deze vette happen
Graanringetjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat zijn Cheerios dan?
Ik heb vanmiddag trouwens Emiliana Torrini geluisterd, mooi!!Morgen miss Sophie
Dat is ook raarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Eet jij die als avondeten??
Ik dacht dat ik raar was om soms een bak brinta te nemen ofzo
Nou, ik had een erg late lunch. En omdat ik best wel trek kreeg van die KFC heb ik maar snel cheerios gepakt. Avondeten komt laterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Eet jij die als avondeten??
Ik dacht dat ik raar was om soms een bak brinta te nemen ofzo
Zolang ik het antwoord hier niet verklap en iemand die overneemt is er niets aan de handquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:32 schreef Morendo het volgende:
Tim, is dit wel de bedoeling?
Knutsel/speel klup voor jonge kinderen, met thema-avonden, gewone avonden, kamp en dergelijkequote:
Die zijn lekker, die hebben wij met honingquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Daarvoor heeft God de banaan uitgevonden, Nem.
Ik vind het ook irritant.
Digitenne is dat systeem van KPN en kost idd maar 6,95 per maand, vandaar dat het me wat lijktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gehoord dat dat gedoe van KPN maar 6.95 per maand is.
Ik heb het niet helemaal goed doorgelezen. Heb jij een eigen woning gekregen? Speciaal voor studenten, of de woningbouwcorporatie van Leeuwarden?
Als in.. bij deze nodigen we onszelf uit als AKQSC zijnde.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Digitenne dus.![]()
Spannend, voor het eerst een eigen huisje.
Heb je al wilde plannen?
Neuh, eerst zorgen dat ik alles heb wat nodig is, en daar horen ook duffe dingen bij zoals servies kopen. In Leeuwarden zit een Sola outlet, denk dat ik daar een bestekset koop (veel delig voor 90 euro, en dan heb je gelijk chique messen), daarna zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Digitenne dus.![]()
Spannend, voor het eerst een eigen huisje.
Heb je al wilde plannen?
Over het kleurschema heb ik nog niet nagedacht. Ik ben wel van plan om weer mijn mega-filmposters op te hangenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde gewoon of hij misschien nog een muur knalrood of zwart wilde verven.
Een basic messensetje heb ik al (11 euro, nu nog maar 7.95. Bastards!) Op iBood even gezocht en daar kwam ik deze bestekset tegen. Zoiets wil ik ook gaan kopen. Ik kan nu wel weer met een samenraapsel gaan werken maar ooit wil ik toch een echt bestek hebben en ik hoef geen rekening te houden met huisgenoten die dingen kwijt maken, dus misschien is dit wel een mooi momentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Hebben wij hier ook. Op iBood komen die dingen ook wel eens langs.
Ik wacht nog wel met een grotemensenserviesenbestek voor als ik ook een eigen iets heb.
Hot Fuzz, Sky Captain and the world of tomorrow, X-men 3 als hele grote posters, dan heb ik ook nog ergens een King Kong en een Monty Python op normaal formaat. En ik ga dit jaar weer kijken of er leuke nieuwe te krijgen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Welke filmposters heb je?
Ik heb geen posters meer aan de muur hangen. Slechts 1 foto en 1 kalender die 1 maand per jaar juist is.
Ken je Shaun of the Dead? Zelfde acteurs ongeveer en zelfde humor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Is Hot Fuzz een remake van Jalla Jalla?
je bent ooit gestuurd om een luchtanker zo te zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat waait het hard! Ik heb bijna een anker nodig om buiten te lopen.
ik vlieg morgen naar Azie, maar dan is de wind hopelijk al wat minderquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Een collega zou vanochtend naar Engeland moeten vliegen om dan door te vliegen naar ergens in Azie, leuk als je dan vertraging oploopt door de harde wind
Ik hoop het ook voor je, waar ga je heen en met welk doel als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vlieg morgen naar Azie, maar dan is de wind hopelijk al wat minder
1Dayfly werkt met hetzelfde principe. Er zijn meer sites die dat doen, maar zo te zien hebben iBood en 1DF toch wel de betere spullen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:07 schreef erkel het volgende:
Zit ik zo rond te kijken op iBood (had er nog nooit van gehoord, goede tip dus) zie ik deze HDD mediaplayer staan
. Ik dacht: Gelijk bestellen!! Maar helaas dus al uitverkocht.
Dan nog maar ff sparen voor zo'n freecom ding en die schijnen ook beter te zijn lees ik in de reacties eronder.
Dat mag je vragenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, waar ga je heen en met welk doel als ik vragen mag?
Ok en dan gebroken weer terugkomen lijkt mequote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat mag je vragen
-Shanghai
-werk
4 dagen waarvan 2 in een vliegtuig
M'n vader nam in zo'n geval eigenlijk altijd een dag vrij en verschoof wat vluchten zodat hij een dag langer daar kon zijn zodat hij zelf rond kon kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat mag je vragen
-Shanghai
-werk
4 dagen waarvan 2 in een vliegtuig
Ik heb vrijdag een afspraak in Nederland waarvoor ik terug moet zijn. En, alhoewel het geen officieel beleid is, het bedrijf waar ik werk heeft dit liever niet om de reden dat dat niet eerlijk is tegenover degenen die niet regelmatig reizen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n vader nam in zo'n geval eigenlijk altijd een dag vrij en verschoof wat vluchten zodat hij een dag langer daar kon zijn zodat hij zelf rond kon kijken
Jij zat in de processtechniek toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een afspraak in Nederland waarvoor ik terug moet zijn. En, alhoewel het geen officieel beleid is, het bedrijf waar ik werk heeft dit liever niet om de reden dat dat niet eerlijk is tegenover degenen die niet regelmatig reizen.
Kloptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zat in de processtechniek toch?
quote:
Zomaar eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt
Ben procestechnloog bij een redelijk groot bedrijf
vanwaar de vraag?
quote:29-2-2008 15:23:05
Rock Werchter komt met indrukwekkende nieuwe namen! Onder meer Neil Young, Babyshambles en Underworld krijgen een plek op de affiche van 2008. Dit meldt de Rock Werchter website vandaag. Verder zijn The Verve, Moby, Kate Nash, Soulwax, 2ManyDJ's, Beck, Kings of Leon, The National, Duffy en Galactic aan de line-up toegevoegd. De kaartverkoop van het meerdaagse Belgische festival begint morgen.
Net nieuw op de affiche zijn:
NEIL YOUNG – MOBY – BECK – THE VERVE - KINGS OF LEON - BABYSHAMBLES – UNDERWORLD – SOULWAX – 2MANYDJS - THE NATIONAL – KATE NASH – DUFFY - GALACTIC
Alle -tot nog toe- bevestigde artiesten hieronder, per festivaldag, op een rijtje:
DONDERDAG 3 JULI
R.E.M. – LENNY KRAVITZ – MIKA – THE CHEMICAL BROTHERS - COUNTING CROWS – SOULWAX – 2MANYDJS - AIR TRAFFIC – BEIRUT – CHRIS CORNELL – THE NATIONAL
VRIJDAG 4 JULI
NEIL YOUNG - MOBY – THE VERVE - BABYSHAMBLES – DIGITALISM - DUFFY
ZATERDAG 5 JULI
RADIOHEAD – SIGUR ROS – BEN HARPER & THE INNOCENT CRIMINALS – KINGS OF LEON – EDITORS – ROISIN MURPHY – THE HIVES – GOSSIP – KT TUNSTALL – KATE NASH - GALACTIC
ZONDAG 6 JULI
dEUS - BECK – UNDERWORLD – KAISER CHIEFS - THE KOOKS – NIGHTWISH – JUSTICE – JOHN BUTLER TRIO
Ook BAND OF HORSES is bevestigd. Hun plaats op de affiche wordt binnenkort bepaald.
Meer namen en het tijdsschema van de optredens volgen eveneens later.
Ahquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo hoor je idd nog eens wat
Wij gebruiken geen Dahlman filters. Wel die van een conculega van hen.
Er is vanaf 9 uur al wat te doen als ochtendgymnastiek en lezeningen. Volgens mij beginnen de eerste bands om 11:00 meestal. En dan gaat het gewoon voluit. Verder is er de 24uurs-tent en op het hele terrein is al vol.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor Nem: wat is er overdag te doen op Lowlands? Hoe laat beginnen de eerste bands en zo?
Vraag me af of ik een combiticket zal nemen maar dat is me eerder afgeraden door mensen en het lijkt me ook niet zo nuttig als er vanaf de middag al wat te doen is op het terrein
Toevallig heeft het wel met lucht te maken, maar niet met filters.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah
De reden was eigenlijk dat die maat van me onlangs was afgereid naar Taipei voor zo'n zelfde soort reisje
Okay, dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vanaf 9 uur al wat te doen als ochtendgymnastiek en lezeningen. Volgens mij beginnen de eerste bands om 11:00 meestal. En dan gaat het gewoon voluit. Verder is er de 24uurs-tent en op het hele terrein is al vol.
Ik ben ooit één keer naar Sixflags gegaan omdat er een paar uur echt HELEMAAL geen leuke bands waren. Maar een combikaart zou ik er niet voor kopen
aaah ja nee dan is het feest al op volle toeren hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, dank je. Het ging er even om dat er overdag wat te doen is. Als er voor 17:00 niets te doen is is een combikaart een stuk aantrekkelijker
Vrijdag is de eerste dag, right? Dan boeit het niet zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
aaah ja nee dan is het feest al op volle toeren hoor
Alleen op vrijdag begint het meestal pas om 16:00 ofzo dacht ik. Maar ik kan me vergissen.
Vrijdag is de eerste officiele dag ja. Maar ik raad je aan om op Donderdag te komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijdag is de eerste dag, right? Dan boeit het niet zo
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik toch ook maar naar werchter ga
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vanaf 9 uur al wat te doen als ochtendgymnastiek en lezeningen. Volgens mij beginnen de eerste bands om 11:00 meestal. En dan gaat het gewoon voluit. Verder is er de 24uurs-tent en op het hele terrein is al vol.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry nem, die was te mooi misgetypt om te laten liggen
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-edit- even een iets huishoudelijks: ik vind de WC's op Lowlands altijd wel aardig geregeld maar toen ik op Werchter stond ik echt versteld. Die vond ik écht super geregeld
Is dat nog steeds zo?
Dank jequote:
quote:Top Garden Ground Gear Force
If you've got Top Gear TV withdrawal symptoms, then tune into BBC Two at 10pm on Friday March 14 to watch Alan Clarksmarsh, Jamesy Dimmock and Handy Hammond resurrect Ground Force for a Sport Relief special.
They'll be taking over a top celebrity sportsman's garden for the day to dispense advice on creating a zero-maintenance lawn, installing an impressive water-feature and getting rid of unwanted plants.
So that's Top Garden Ground Gear Force, BBC Two at 10pm on Friday March 14.
Expect swearing.
Zit al wat langer naar zo'n mediaplayer te kijken, dus dit was een ideale aanbieding. Hopelijk komt er in de toekomst nog wat langs, iig bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1Dayfly werkt met hetzelfde principe. Er zijn meer sites die dat doen, maar zo te zien hebben iBood en 1DF toch wel de betere spullen.
iBood zet elke dag om middernacht iets online, en dan heb je tot middernacht of ze uitverkocht zijn om het spul te kopen. Snelste wat ik gezien heb is dat ze in 7 minuten door de voorraad heen waren: ze hadden toen Wii's op de site staan met 40 euro korting toen deze ook in de winkels nog erg lastig te krijgen waren.
1DF kijk ik zelf nog niet zo lang, deze zetten om 12 uur in de middag iets nieuws online
Die mediaplayer (of een die er op lijkt) komt vaak genoeg langsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Zit al wat langer naar zo'n mediaplayer te kijken, dus dit was een ideale aanbieding. Hopelijk komt er in de toekomst nog wat langs, iig bedankt voor de tips
Jep ik weet hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die mediaplayer (of een die er op lijkt) komt vaak genoeg langs. Eigenlijk is het gewoon een externe harde schijf die rechtstreeks op de tv is aan te sluiten
Fucking hell. Wat een gare bende is dat. Ik snap dat het bčta is maar kom zeg. En dan dat gore 1985 EGA-paars van SlamTV er doorheenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
MY EYEYEYEShttp://beta.frontpage.fok.nl/ betaversie nieuwe FP
Ik vind het op zich wel een verbetering ten opzichte van nu. Nieuws sorteren op verschillende thema's, film's op tv. Alleen de kleur is wat minder, maar vind het niet storend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
MY EYEYEYEShttp://beta.frontpage.fok.nl/ betaversie nieuwe FP
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het te druk, te rommelig, te volgestouwd
letterlijk breed? dat vind ik juist zo ergquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef erkel het volgende:
Dat is nu ook wel redelijk het geval. De brede opzet van de betaversie maakt het juist wat overzichtelijker vind ik.
Ja letterlijk breed, dat heb ik juist lieverquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
letterlijk breed? dat vind ik juist zo erg
of breed in de zin van: meer knopjes, indelingen enzo? dat vind ik prima, maar dat zie ik liever in de lengte dan in de breedte
En, hoe was je werkdag?quote:
Heh... toevallig laatst een afstandsbediening gekocht bij 1df. Als het goed is versturen ze hem 06/03, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1Dayfly werkt met hetzelfde principe. Er zijn meer sites die dat doen, maar zo te zien hebben iBood en 1DF toch wel de betere spullen.
iBood zet elke dag om middernacht iets online, en dan heb je tot middernacht of ze uitverkocht zijn om het spul te kopen. Snelste wat ik gezien heb is dat ze in 7 minuten door de voorraad heen waren: ze hadden toen Wii's op de site staan met 40 euro korting toen deze ook in de winkels nog erg lastig te krijgen waren.
1DF kijk ik zelf nog niet zo lang, deze zetten om 12 uur in de middag iets nieuws online
Dat megaturbohigh-techding met overdrive?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh... toevallig laatst een afstandsbediening gekocht bij 1df. Als het goed is versturen ze hem 06/03, ik ben benieuwd.
Ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Weet iemand uit welke film dit komt?
[ afbeelding ]
Jup, deze.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat megaturbohigh-techding met overdrive?
ziet eruit als iets van wilder's achtigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Weet iemand uit welke film dit komt?
[ afbeelding ]
klinkt gezondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziet eruit als iets van wilder's achtig
net bak chocolate fugde brownie gehaald bij de videotheek
Heel light ookquote:
Welke?quote:
Zie het als de Konmar en de AH.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog nooit van Waitrose gehoord
Sainsbury wel, die hebben fijne spullenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Sainsbury ook niet for that matter.
Inderdaad. Maar ik kwam er om 20:00u aan en er was mij beloofd dat ze tot 21:00 open zouden zijn. Ik zag zo de schuifdeur voor mijn neus dichtgaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sainsbury wel, die hebben fijne spullen
Dat is waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Alleen jammer van die muzikale armoe en dat altijd en eeuwige R&B toontje![]()
![]()
Niet de Indiėr? Nou ja, sweet n sour pork is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik kwam er om 20:00u aan en er was mij beloofd dat ze tot 21:00 open zouden zijn. Ik zag zo de schuifdeur voor mijn neus dichtgaan
Dus ik ben maar doorgelopen naar de afhaalchinees
Nee, die zitten net te ver weg en ik was lopen. Wel stom eigenlijk maar ik heb nog geen Indisch op. We hebben een aantal keren de kans gehad maar toen besloten iets anders te doen omdat iemand anders dat dan weer niet lekker vond. De filosofie was: dan doen we dat gewoon lekker later in de week. Maar dat is er tot nog toe niet van gekomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de Indiėr? Nou ja, sweet n sour pork is ook lekker
Hebben ze daar ook gerechten met geit op het menu? Een geitencurry zou ik best een keer willen proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die zitten net te ver weg en ik was lopen. Wel stom eigenlijk maar ik heb nog geen Indisch op. We hebben een aantal keren de kans gehad maar toen besloten iets anders te doen omdat iemand anders dat dan weer niet lekker vond. De filosofie was: dan doen we dat gewoon lekker later in de week. Maar dat is er tot nog toe niet van gekomen
Ik ben het nog niet tegengekomen. Volgens mij is geit ook meer iets "islamitisch".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook gerechten met geit op het menu? Een geitencurry zou ik best een keer willen proberen
Haha nee. Zou ik wel willen. Heb vaker met het idee gespeeld. Maar je moet een goed verhaal hebben en daar een boek over willen schrijven. Niet een boek willen schrijven en daar een verhaal bij verzinnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Jouw boek? Heb je een boek geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |