quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ben goed bezig geweest gesmurftben naar de AH gelopen gesmurft om een smurf te smurfen
maar daarvoor moet je dus een volle spaarkaart smurfen + bijbetalensmurfen, los kopen smurfen kan niet
maar heb al met al ruim 3 kwartier gelopen gesmurft
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
TRIEST eigenlijk dat je tegenwoordig google nodig hebt om op het forum wat terug te vinden. Die search heeft nooit fatsoenlijk gewerkt.trouwens
Ik ook, maar daarvoor moet je eerst van die kleintjes. Volgens mij hebben we alleen die spaarpunten weggemikt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van die pluchen? of van die kleintjesik wil die pluchen
ik heb 1 mega wuppyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
omg was er nog ruimte bij jullie op de plank naast de wuppies ??
Het bijwerken van de indexen is ook een zware job (kan langer dan een dag duren) en vaak klapt de boel halverwege.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.
eeehm... er stond een bordje bij: pluchen smurfen = volle spaarkaart + 3,99 bijbetalenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarvoor moet je eerst van die kleintjes. Volgens mij hebben we alleen die spaarpunten weggemikt.
Dus je gaat verhuizen?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De man van de woningbouwvereniging begreep mijn vraag niet (over welke woning als volgende op de lijst stond), maar dat kan ook goed aan mij gelegen hebben... ben een tikje brak. Enniewee dat was niet te zeggen, dus ik neem gewoon deze
. Vloeroppervlak valt mee (17 m2 die op de site stond is voor het kamer gedeelte, keuken, douche, wc en zo zitten daar NIET bij in), het is op de begane grond en op een hoek. Lijkt me zwaar relaxed
Als ik het goed begrepen heb is het nu een kwestie van wachten tot de vorige bewoner de sleutel in heeft geleverd en dan mag ik het huurcontract tekenen
Als je zo'n kleine smurfin hebt, wil je dan ruilen?quote:
Ole!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De man van de woningbouwvereniging begreep mijn vraag niet (over welke woning als volgende op de lijst stond), maar dat kan ook goed aan mij gelegen hebben... ben een tikje brak. Enniewee dat was niet te zeggen, dus ik neem gewoon deze
. Vloeroppervlak valt mee (17 m2 die op de site stond is voor het kamer gedeelte, keuken, douche, wc en zo zitten daar NIET bij in), het is op de begane grond en op een hoek. Lijkt me zwaar relaxed
Als ik het goed begrepen heb is het nu een kwestie van wachten tot de vorige bewoner de sleutel in heeft geleverd en dan mag ik het huurcontract tekenen
Dat weet ik. Alleen als je ze uitpakt in de winkel, de smurfen in de boodschappentas mikt en de papiertjes in je jaszak propt bij andere bonnetjes, boodschappenlijstjes, ed. Dan is het niet gek als je op een gegeven ogenblik je jaszakken leeghaalt en alles maar gewoon weggooit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eeehm... er stond een bordje bij: pluchen smurfen = volle spaarkaart + 3,99 bijbetalen
sukkel
ik wil wel ruilen maar wij doen nooit boodschappen bij de AHquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je zo'n kleine smurfin hebt, wil je dan ruilen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen als je ze uitpakt in de winkel, de smurfen in de boodschappentas mikt en de papiertjes in je jaszak propt bij andere bonnetjes, boodschappenlijstjes, ed. Dan is het niet gek als je op een gegeven ogenblik je jaszakken leeghaalt en alles maar gewoon weggooit.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dus je gaat verhuizen?!gefeliciteerd!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel ruilen maar wij doen nooit boodschappen bij de AHweinig kan
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Moeilijk om een cadeautje te verzinnen voor iemand die je helemaal niet kent.
Svens moeder? ---> zijn moeder, dus hij verzint het cadeauquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Moeilijk om een cadeautje te verzinnen voor iemand die je helemaal niet kent.
Hij heeft een deurmat gekocht en doet verder mee met het cadeau (een bon) van z'n zus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Svens moeder? ---> zijn moeder, dus hij verzint het cadeau![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:17 schreef MadMaster het volgende:
O, voor je schoonmoeder:
[ afbeelding ]
Paella!quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft een deurmat gekocht en doet verder mee met het cadeau (een bon) van z'n zus.![]()
Ik wil graag iets anders geven.
Hoe heet dat ding danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef LadyBlack het volgende:Het is niet de alcoholistenkerk!! Alhoewel, voor deze gelegenheid misschien wel toepasselijk
Wat?quote:
Sanne heeft laatst wel een leuk cadeau voor iemand gekochtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kom op zeg, een deurmat is toch geen leuk cadeau en een bon ook niet.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Der Aa-kerk![]()
Minor detail, ik ben ook een miereneuker
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sanne heeft laatst wel een leuk cadeau voor iemand gekocht
quote:
Ze riep keihard door de bieb dat ze een tarzan voor dr huisgenootje ging kopenquote:
Dan is het wachten tot iemand je weer aan zetquote:
Ik zal eens horen of mijn broer daar zin in heeft als je ze kwijt moet... ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kaarten voor het whisky festival in de Groninger Der AA-kerk in de aanbieding...
In de rest van het forum investeert men ook niet al te veel hier gezien de shit de afgelopen weken/maanden/jarenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger werkte 'ie prima. Maar de meeste grote fora hebben er problemen mee. Search queries zijn gewoon zo zwaar op de systemen als er 4000 mensen gaan searchen. Dat is niet bij de houden tenzij je meer geld investeert in de search bakken dan in de rest van het forum.
Typischquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze riep keihard door de bieb dat ze een tarzan voor dr huisgenootje ging kopen
Dan heb je wel een origineel cadeau voor je schoonmoeder
Het is voor morgenmiddag al, dus...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zal eens horen of mijn broer daar zin in heeft als je ze kwijt moet... ?
Oh dan weet ik in ieder geval zeker dat ie niet aanwezig is daarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is voor morgenmiddag al, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |