Dat vermoeden had ik al...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Whiteguy het volgende:
Oh dan weet ik in ieder geval zeker dat ie niet aanwezig is daar
Hoi B.quote:
Serieus, wat vind je eng aan vliegen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Heb er zin inDe komende tijd denk ik alleen aan Londen en niet aan het vliegen. Maar een week vantevoren zal de angst wel toe gaan slaan
Welke maatschappij vlieg je ? Easyjet ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Heb er zin inDe komende tijd denk ik alleen aan Londen en niet aan het vliegen. Maar een week vantevoren zal de angst wel toe gaan slaan
Allesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, wat vind je eng aan vliegen?
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar niet gevlogen omdat ik het echt nooit meer wilde. Eigenlijk wil ik het nog steeds niet maar ik wil zo graag naar Londen dus het moet maar eens afgelopen zijn met die stomme angst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
LOLlerdelol!!!
Ik lach me rot om die plaatjes!!!
En ik heb ook vliegangst hoor!! Zeer ernstige zelfs, dus toen ik vorig jaar voor mijn werk naar China moest vond ik dat helemaal niet leuk!!
Maar het valt altijd weer mee gelukkig
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke maatschappij vlieg je ? Easyjet ?
Niet om je bang te maken, maar ik zie het zo:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
AllesUiteindelijk toch de angst om neer te storten, dat je nergens heen kunt, claustrofobie, het hele plaatje
Ah, naar Stansted dus waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef MaJo het volgende:
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...
Stansted is prima inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, naar Stansted dus waarschijnlijk.
Vlieg ik liever op dan een ander Londen's vliegveld.
Altijd wel relaxed daar en overzichtelijk. Van Heatthrow word je knettergek en Gatwick vind ik saai...
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar ik zie het zo:
Als het werkelijk eens fout mocht gaan, dan zal ik dat waarschijnlijk maar kort bewust meemaken...
Oh, dat heb ik ook!!! En er zweeft ergens een topic hier rond met linkjes naar onderzoeken over crashes en dergelijke en die geven gewoon onomstotelijk bewijs dat van alle zogenoemde vleigrampen meer dan 80% van de mensen het overleeft!!!! Plus de gebruikelijke cijfers over kansberekening en dergelijke, die dus zo goed als nihil is, dat er daadwerkelijk iets gebeurt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
AllesUiteindelijk toch de angst om neer te storten, dat je nergens heen kunt, claustrofobie, het hele plaatje
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ryanair. Wat ik eigenlijk wel spannend vind omdat ik dan niet vanaf Schiphol vlieg maar Eindhoven. Heb op de een of andere manier een prettiger gevoel bij Schiphol maar goed...
Ja laten we het daar even over hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar dat is echt onzin.
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook!!! En er zweeft ergens een topic hier rond met linkjes naar onderzoeken over crashes en dergelijke en die geven gewoon onomstotelijk bewijs dat van alle zogenoemde vleigrampen meer dan 80% van de mensen het overleeft!!!! Plus de gebruikelijke cijfers over kansberekening en dergelijke, die dus zo goed als nihil is, dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Dat stelde mij ernstig gerust.
Alle voorzieningen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij vliegen ALTIJD van Dub naar Eindhoven omdat we natuurlijk naar Tilburg moeten. EN ik kan je verzekeren dat Eindhoven een prima vliegveld is. Hypermodern, alle voorzieningen, en erg overzichtelijk. Ik vind Eindhoven veel en veel prettiger dan Schiphol. Je kunt gewoon niets missen in Eindhoven, en Schiphol is veel te groot!!
OK.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenDus kom liever met dat soort feiten dan een discussie over of je wel of niet lijdt als je neerstort
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Als ik volgende neerstort hoop ik dat ik je mijn bevindingen kan navertellen...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle voorzieningen?
Het Amstel Station in Amsterdam heeft meer voorzieningen...
Goed zo!! Ik weet zeker dat je Eindhoven een fijn vliegveld zult vinden,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk ken Eindhoven niet dus dat vind ik dan ook eng. Via Schiphol heb ik al zo vaak gevlogen dus dat is wel redelijk vertrouwd.
Misschien niet geschikt voor MaJo:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen zelfs (volgens 1 van mijn vliegangstboeken). Dat vond ik ook erg fijn om te horenDus kom liever met dat soort feiten dan een discussie over of je wel of niet lijdt als je neerstort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat alles op een paar honderd vierkante meter, waarbij je niet merkt waar het ene begint en het andere stopt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ElizabethR het volgende:
Er zijn (tax-free) winkeltjes, er zijn plees en douches, er zijn restaurantjes, er zijn rokershoekkies, er zijn pinautomaten, er zijn kluisjes, er is online inchecken, er is autoverhuur van 3 verschillende maatschappijen, enzovoorts
Wat mis jij dan???
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst op Eindhoven airport bent geweest, maar je hebt het absoluut mis!! Afgelopen April is het nieuwe gebouw geopend. Dat is echt wel wat groter dan een paar honder vierkante meter.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat alles op een paar honderd vierkante meter, waarbij je niet merkt waar het ene begint en het andere stopt.
Ik vind het gewoon een klein gebouwtje, waar je in 5 minuten uitgekeken bent...
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat Boyd Coddington dood is...
Die van American Hot Rodquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?
Ik ben er eind 2006 geweest, vanwege Arsenal-Ajax toen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst op Eindhoven airport bent geweest, maar je hebt het absoluut mis!! Afgelopen April is het nieuwe gebouw geopend. Dat is echt wel wat groter dan een paar honder vierkante meter.
Ja...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat die blaaskaak van discovery channel ?
Ach.. balen voor de familie enzo... maar ik vond dat programma maar crap.quote:
Ach zo, dan was je in de noodgebouwen terwijl ze het nieuwe vliegveld aan het bouwen waren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er eind 2006 geweest, vanwege Arsenal-Ajax toen...
Ik vond de werksfeer ronduit kut daar. De autos vond ik ook niet mooi maarja, daar draaid het eigenlijk helemaal niet omquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. balen voor de familie enzo... maar ik vond dat programma maar crap.
en die spuuglelijke auto's al helemaal![]()
Doe eens een fotoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net in de stad een trui van 75 euro gekochtHij is zo tof
Ik van bootlegs...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:16 schreef LadyBlack het volgende:ik hou van boothalzen... ideaal als je niet van nature een mooie lange nek hebt
Wat zijn Cheerios dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit hier aan tafel met een kom Cheerios. De rest van de tafel zit aan de KFC
Eigenlijk is het niet echt lekker maar het ruikt zo lekker(die KFC). Ik heb vrijwel de hele tijd dat ik hier ben weerstand geboden aan deze vette happen
Graanringetjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat zijn Cheerios dan?
Ik heb vanmiddag trouwens Emiliana Torrini geluisterd, mooi!!Morgen miss Sophie
Dat is ook raarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Eet jij die als avondeten??
Ik dacht dat ik raar was om soms een bak brinta te nemen ofzo
Nou, ik had een erg late lunch. En omdat ik best wel trek kreeg van die KFC heb ik maar snel cheerios gepakt. Avondeten komt laterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Eet jij die als avondeten??
Ik dacht dat ik raar was om soms een bak brinta te nemen ofzo
Zolang ik het antwoord hier niet verklap en iemand die overneemt is er niets aan de handquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:32 schreef Morendo het volgende:
Tim, is dit wel de bedoeling?
Knutsel/speel klup voor jonge kinderen, met thema-avonden, gewone avonden, kamp en dergelijkequote:
Die zijn lekker, die hebben wij met honingquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Daarvoor heeft God de banaan uitgevonden, Nem.
Ik vind het ook irritant.
Digitenne is dat systeem van KPN en kost idd maar 6,95 per maand, vandaar dat het me wat lijktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gehoord dat dat gedoe van KPN maar 6.95 per maand is.
Ik heb het niet helemaal goed doorgelezen. Heb jij een eigen woning gekregen? Speciaal voor studenten, of de woningbouwcorporatie van Leeuwarden?
Als in.. bij deze nodigen we onszelf uit als AKQSC zijnde.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Digitenne dus.![]()
Spannend, voor het eerst een eigen huisje.
Heb je al wilde plannen?
Neuh, eerst zorgen dat ik alles heb wat nodig is, en daar horen ook duffe dingen bij zoals servies kopen. In Leeuwarden zit een Sola outlet, denk dat ik daar een bestekset koop (veel delig voor 90 euro, en dan heb je gelijk chique messen), daarna zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Digitenne dus.![]()
Spannend, voor het eerst een eigen huisje.
Heb je al wilde plannen?
Over het kleurschema heb ik nog niet nagedacht. Ik ben wel van plan om weer mijn mega-filmposters op te hangenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde gewoon of hij misschien nog een muur knalrood of zwart wilde verven.
Een basic messensetje heb ik al (11 euro, nu nog maar 7.95. Bastards!) Op iBood even gezocht en daar kwam ik deze bestekset tegen. Zoiets wil ik ook gaan kopen. Ik kan nu wel weer met een samenraapsel gaan werken maar ooit wil ik toch een echt bestek hebben en ik hoef geen rekening te houden met huisgenoten die dingen kwijt maken, dus misschien is dit wel een mooi momentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Hebben wij hier ook. Op iBood komen die dingen ook wel eens langs.
Ik wacht nog wel met een grotemensenserviesenbestek voor als ik ook een eigen iets heb.
Hot Fuzz, Sky Captain and the world of tomorrow, X-men 3 als hele grote posters, dan heb ik ook nog ergens een King Kong en een Monty Python op normaal formaat. En ik ga dit jaar weer kijken of er leuke nieuwe te krijgen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Welke filmposters heb je?
Ik heb geen posters meer aan de muur hangen. Slechts 1 foto en 1 kalender die 1 maand per jaar juist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |