quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef capital_P het volgende:
heeft iemand een mening over de Panasonic TH-37PV7? Ik kwam op vergelijk.nl uit op deze tv en ik vroeg me af of et wat is.
Ik heb deze tv thuisstaan(de pv70, maar ik neem aan dat je die bedoelt) met een ps3(sinds gisteren) en ik kan geen minpuntje aan deze tv ontdekken, heb em nu bijna een jaar.
Verder heb ik ook nog een vraag:
Ik heb de playstation nu aangesloten via component, maar heb eerder al een hdmi kabel besteld online. Nu kan ik die kabel morgen ophalen, maar heb ik er wat aan of is het de moeite niet als je al component hebt?? (de tv is hdready)
De 70 is wel wat mooier dan de 7. Persoonlijk vind ik dan het prijsverschil tussen de 700 en de 70 niet de moeite waard.
Kwalitatief doen component en HDMI niet zo heel veel voor elkaar onder. Het enige voordeel van HDMI zou bij een Full HD-tv kunnen zijn dat HDMI wel 1080p ondersteund en meestal over component maximaal 1080i. Maar aangezien de Panasonic TH-37PV7(0) allemaal plasmas zijn met een native resolutie van 1024x768, dus lager dan 720p als native resolutie (1280x720), maakt dat geen klap uit.
Okay, je kan dan nog disussieren over dat de kwaliteit van een component-kabel van invloed is op het signaal en bij HDMI eigenlijk niet, maar dat is wel heel erg gaan zoeken naar 'minpunten'.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fallen op 06-02-2008 18:55:34 ]
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.