De 70 is wel wat mooier dan de 7. Persoonlijk vind ik dan het prijsverschil tussen de 700 en de 70 niet de moeite waard.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef capital_P het volgende:
heeft iemand een mening over de Panasonic TH-37PV7? Ik kwam op vergelijk.nl uit op deze tv en ik vroeg me af of et wat is.
Ik heb deze tv thuisstaan(de pv70, maar ik neem aan dat je die bedoelt) met een ps3(sinds gisteren) en ik kan geen minpuntje aan deze tv ontdekken, heb em nu bijna een jaar.
Verder heb ik ook nog een vraag:
Ik heb de playstation nu aangesloten via component, maar heb eerder al een hdmi kabel besteld online. Nu kan ik die kabel morgen ophalen, maar heb ik er wat aan of is het de moeite niet als je al component hebt?? (de tv is hdready)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:57 schreef Fallen het volgende:
Wat vindt men trouwens van de OP?
Fijn...quote:
Hoezo geld teveel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar blijft Eternal Sonata![]()
Heb overigens DMC nog niet binnen, Mijn ps3 cooler is er al wel![]()
Alleen was ik niet thuis
Denk je nog wel eens aan je vriendin, inverband alleen maar cadeautje's voor jezelf te kopenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Alleen was ik niet thuis
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk je nog wel eens aan je vriendin, inverband alleen maar cadeautje's voor jezelf te kopen
Dat deed ik vroeger ook, had ongeveer 45 ps2 games.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef Jovatov het volgende:
Mooie OP hoor
Je PS3 spellen verkopen snap ik dan weer niet. Ik pak toch graag weer een wat ouder spel uit de kast om nog even wat te herspelen, maarja, different people different gamers.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Feesie!
Hoezo traag van begripquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Mooie OP!
DMC besteld via 3busymen toevallig?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Alleen was ik niet thuis
Wanneer hadden ze jou exemplaar verstuurd? De mijne Zaterdag. Verwacht m wel vandaag in de bus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:05 schreef Ladyc09 het volgende:
Ik heb mijn DMC4 van 3Busymen ook nog niet ontvangen.. hopen dat ik hem morgen ontvang. Ik heb wel geduld voor een game als ik 'm voor een goedkope prijs koop.
Ik neem aan dat installeren toch niet verplicht isquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef Vince22 het volgende:
Fan maakt LBP Poppen na!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoopte nog dat niemand het zagquote:
Ik zit al bijna 2 weken op Burnout te wachten. 25 januari besteld, de 2e pas verzonden, hopelijk vandaag in de bus...quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wanneer hadden ze jou exemplaar verstuurd? De mijne Zaterdag. Verwacht m wel vandaag in de bus.
Ja hier net zo. Heb het idee dat het niet echt goed gaat de laatste weken bij 3BM.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 2 weken op Burnout te wachten. 25 januari besteld, de 2e pas verzonden, hopelijk vandaag in de bus...
Zoals ik al zei: Mijn exemplaar is al verstuurd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 2 weken op Burnout te wachten. 25 januari besteld, de 2e pas verzonden, hopelijk vandaag in de bus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |