Checkt ze ook fok!?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, maar is een collega van me
Maar het klinkt wel interessant
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, maar is een collega van me
Maar het klinkt wel interessant
Voel je niets vanquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
T'is ook een gezellige vrouw (tja ze is tenslotten wel 7 jaar ouder dan ik, maar dat zie je er niet aan af)
quote:We gaan er gewoon een gezellige avond van maken![]()
Dat houdt dus in: Niet over werk praten neuken
Oh ohohohohohhhooohquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:35 schreef cosmick het volgende:
Dat Leaf is nu ook wel een keer klaar hoor.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks G en goeiemorgen!
Jij ook L-L
Raar he, dat sommige werkdagen gewoon leuk zijn en het andere gedeelte mega-saai, motivatieloze kutdagen
Sterktequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
En zwangere mutsen op kantoor die de radio uit hebben gezet vanwege concetratie....![]()
blijft mooiquote:
Leuk plaatje idd. Jammer dat zo'n craprapper die plaat verneukt heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
blijft mooi![]()
en brugklas flashback
Mmmm, ik niet zo zeer. Maar dat is toch wel een meest vreselijk nummer die Stevie (is Stevie Wonder?) gemaakt heeft!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer moet ik bij dit nummer denken aan Stevie's I Just Called to Say I Love You....
ben ik de enige?
Daarom past 't ook prima bij dit nummerquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mmmm, ik niet zo zeer. Maar dat is toch wel een meest vreselijk nummer die Stevie (is Stevie Wonder?) gemaakt heeft!
Gelukkig was hij toen al preventief geruimd!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk plaatje idd. Jammer dat zo'n craprapper die plaat verneukt heeft.
Kende je Amy nog niet dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die AvondSpits van gisteravond heeft me meteen een goede aanvulling op m'n muziekcollectie opgeleverd: This Is The Life van Amy Macdonald.
Wat heb je en wat speel je?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie keuze Tim
Aardige gozer is dat trouwens...heb m'n gitaar en eigenlijk heel veel spullen bij hem gekocht toen hij nog in Rockpalace werkte in Den Haag
Veel naar optredens van hem geweest toen nog op Schollepop en de lokale poppodia in Den Haag...Hij kwam altijd ff netjes gedag zeggen na het optreden en een gesprekje houden! Echt een supergozer is het
Heb hem al erg lang niet meer gezien, dus hij zal me nu wel niet meer herkennen
Hij speelde ook altijd veel Metallica voor als we een gitaar gingen testenDan heb je het bij mij al gedaan hoor
Ik vond Footballer's Wife wel een leuk nummer, inderdaad. Maar de rest van die cd trek ik niet, geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die AvondSpits van gisteravond heeft me meteen een goede aanvulling op m'n muziekcollectie opgeleverd: This Is The Life van Amy Macdonald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |