Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je met pensioen bent gegaan op een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog voorkeur voor plaatjes in de OP en zo?
Die blinde kan er nu wel uit...
Vandaag klusdag hier, de huisbar moet aangekleed worden en daar zijn we dus druk mee bezig.
Bordjes maken van wrakhout en daar teksten op plaatsen.
Vanmiddag laat duiken...
Ik heb vast een nieuw plaatje in de wiki gezetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog voorkeur voor plaatjes in de OP en zo?
Die blinde kan er nu wel uit...
Vandaag klusdag hier, de huisbar moet aangekleed worden en daar zijn we dus druk mee bezig.
Bordjes maken van wrakhout en daar teksten op plaatsen.
Vanmiddag laat duiken...
Hmm, laat MaJo het maar niet zien, die houdt niet van fransquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je ne pense pas vous trust dans mon selfrighteous suicide
Okee okee, daar ging mijn pleziertje met die twee uurtjes vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu op de kruk op de 2e foto, de laptop staat op dat stukje bar boven de Arubaanse vlag.
Gisterenavond hebben we van de bar een internetcafé gemaakt. 3 Laptops er op en we hebben heel flauw met elkaar zitten chatten, terwijl we op 3 meter van elkaar zaten...
Het regent heel af en toe hier. Heel vreemd, de zon schijnt volop, de lucht is bijna strakblauw en de temperatuur ligt rond de 26 graden...
Hoe gaat het daarmee?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
tvp..ik ben wat stil maar mijn bierkit is hier al een tijdje
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je met pensioen bent gegaan op een onbewoond eiland
Ik schrijf me alvast in voor de eerste lading!quote:Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied. Leer het uit je hoofd. Je zult het nodig hebben...
De gist ligt in de koelkast(moet koel bewaard worden).quote:
Iets vervelends gebeurd?quote:
Ga je stoken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De gist ligt in de koelkast(moet koel bewaard worden).
Nu ga ik me nog even goed inlezen de komende dagen en dan beginnen. Misschien morgen al als het opschiet.
LADING?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik schrijf me alvast in voor de eerste lading!
Oh, ik dacht dat je al begonnen was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ga ik me nog even goed inlezen de komende dagen en dan beginnen. Misschien morgen al als het opschiet.
Neen, ik ga pogen bier te brouwen. Wijn lijkt me niet leuk en vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga je stoken?
Wij hebben vorig jaar met ANW (Algemene Natuur Wetenschappen) wijn gemaakt, lachen joh. Nu sta ik al druiven snijdend in de schoolgids
Nee, ik heb pas nét de kit binnen. En die is grootquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al begonnen was.Is er zo veel om in te lezen dan?
ANWquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga je stoken?
Wij hebben vorig jaar met ANW (Algemene Natuur Wetenschappen) wijn gemaakt, lachen joh. Nu sta ik al druiven snijdend in de schoolgids
Ik zit al de hele dag te leren.quote:
Nee, maar ik dacht:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Bier is niet een kwestie van wat water koken met graan en dan maar wachten
Aai aai, zo nu weer goed?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te leren.Verder staat in msn aangegeven dat ik 6 mailtjes heb én mailtjes worden ook netjes rechtsonder aangekondigd, maar als ik dan hotmail open staat er niks.
![]()
Oja, en ik moet vanavond m'n koffer inpakken, omdat ik morgen terug naar Groningen moet/ wilmoet
Enige positieve daaraan is dat ik normaal binnen 2 dagen heimwee heb naar m'n eigen stek, maar nu echt totaal niet.
![]()
En ik heb denk ik blaasontsteking. Paar dagen terug nog tegen iemand geroepen dat ik dat gelukkig nog nooit gehad heb. Nu al een paar dagen dat ik om de haverklap voor een minibeetje naar de wc moet.![]()
* zeur, klaag, mekker
De algemene strekking klopt maar stap 2: print een recept, is dus al een heikel punt. Je moet het recept goed uitpuzzelen. Welke grondstoffen je nodig hebt en hoeveel. Gelukkig heb ik het meeste daarvoor al bij elkaar gezocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht:
- zet de instrumenten op een rij
- print een recept
- zet ingredienten klaar
- volg het recept
![]()
Maar niet dus.![]()
Heb je je thuisbrouwerij dan al ontvangen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker, vanmiddagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je thuisbrouwerij dan al ontvangen?
Dat klopt. En vandaag zou het op de post gaan. Maar ik had ook nog grondstoffen nodig(tarwe, gerst, hop, gist etc) en dat wilde ik hier in Rotterdam halen.quote:Gisteren had je die toch pas besteld?
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Nem, ik heb wel alle vertrouwen in je zorgvuldige bierbrouwkunsten.Maar wat kan veel mis gaan!
Niet zoveel seksen en netjes vaak naar de wcquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
En ik heb denk ik blaasontsteking. Paar dagen terug nog tegen iemand geroepen dat ik dat gelukkig nog nooit gehad heb. Nu al een paar dagen dat ik om de haverklap voor een minibeetje naar de wc moet.![]()
* zeur, klaag, mekker
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet zoveel seksen en netjes vaak naar de wc![]()
Dat is dus een 'nee'.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en niet te lang wachten met naar de dokter gaan!!!!
Een lichte blaasontsteking kan vanzelf over gaan, door heeeeeel veel water te drinken. Je spoelt het dan zelf schoon, maar als het langer duurt en/of zeer gaat doen moet je gewoon naar de dokter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dus een 'nee'.![]()
Ik fiets morgen wel even langs.
Oke, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een lichte blaasontsteking kan vanzelf over gaan, door heeeeeel veel water te drinken. Je spoelt het dan zelf schoon, maar als het langer duurt en/of zeer gaat doen moet je gewoon naar de dokter.
Water drinken helpt wel ja, maar weet je wat pas echt helpt? Guinness!! Serieus! Als je een dreigende blaasontsteking hebt, drink een paar pints, en no problem at all!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, weer wat geleerd.![]()
Het doet geen pijn, maar het is wel erg irritant om elke keer voor een klein rot beetje naar de wc te moeten rennen.
Typisch Ierse oplossing weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Water drinken helpt wel ja, maar weet je wat pas echt helpt? Guinness!! Serieus! Als je een dreigende blaasontsteking hebt, drink een paar pints, en no problem at all!!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt![]()
Zeker als je in de bieb zitdan kijkt iedereen je aan zovan: alweer?
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Water drinken helpt wel ja, maar weet je wat pas echt helpt? Guinness!! Serieus! Als je een dreigende blaasontsteking hebt, drink een paar pints, en no problem at all!!
Succes ermee Soempie, het is geen pretje een blaasontsteking. En vaak moeten sassen ook al niet.
Guinnessquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Succes ermee Soempie, het is geen pretje een blaasontsteking. En vaak moeten sassen ook al niet.
Ik zit in de lbquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je net zo'n meisje dat maar blijft paraderen voor de jongens die er zitten.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar het helpt echt, want als je door de stad loopt op zaterdagavond en je ziet al die meiden in ultra korte rokjes een blaasontsteking staan riskeren, maar flink aan de Guinness zitten, dan moet het wel helpen!
Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit in de lbdaar doen ze dat niet..... eh nouja minder dan
De ub is vreselijk wat dat betreft
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Guinness, serieus??
Cranberrysap heb ik ook gehoord ja, maar da's meer om te voorkomen geloof ik.
De meest voor de hand liggende oorzaak als je eerst nog nooit blaasontsteking had gehad (net als ik) is toch je vriendjeDus netjes naar de wc 's nachts is ook de allerbeste remedie
Wat een uitleg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar het helpt echt, want als je door de stad loopt op zaterdagavond en je ziet al die meiden in ultra korte rokjes een blaasontsteking staan riskeren, maar flink aan de Guinness zitten, dan moet het wel helpen!
Ik ook. Soms lig ik eerst ruime tijd wakker omdat ik niet wil opstaan in plaats van direct naar de wc te gaan en binnen 2 minuten weer in bed te liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.![]()
Ja idioot hequote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook. Soms lig ik eerst ruime tijd wakker omdat ik niet wil opstaan in plaats van direct naar de wc te gaan en binnen 2 minuten weer in bed te liggen
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.![]()
Ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen heb ik mijn eerste Lapp-Top (Leiden Advanced Pre-university Programme for Top students) aan de universiteit van Leiden... Super spannend!! Hier mensen die in Leiden studeren?
Hebben jullie een logeerbed?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ah tof! En waar zit jij dan normaal gesproken?quote:
Hoe bedoel je, aan welke faculteit ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah tof! En waar zit jij dan normaal gesproken?
Ja of welk gebouwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, aan welke faculteit ?
Oh nee, ik zit in het Lipsius gebouwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit spuuglelijke gedrocht
[ afbeelding ]
En af en toe ook hier
Major/minor bestuurskunde/economiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doe je voor studie, witte man?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Major/minor bestuurskunde/economie
maareeh.. dat lipsiusgebouw klinkt mij niet echt bekend in de oren eigenlijk
Ah laatmaar... de pics die google laat zien, zien er toch wel bekend uit
Dan moet je langs de engelse pub. Normaal gesproken blijf ik daar plakken
Geen slecht idee... hoe laat moet je daar heen? Ik ben toevallig in leiden morgen (mits ik op tijd mn paper af krijg om in te leveren)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor de terugweg
Ik heb college (waha klinkt tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen slecht idee... hoe laat moet je daar heen? Ik ben toevallig in leiden morgen (mits ik op tijd mn paper af krijg om in te leveren)
Ach ik heb er maar achtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
Nu klinkt het nog tof ja...
Over een half jaar piep je wel anders
Ah.. en wat was je van plan in Leiden te komen doen als je diploma binnen hebt ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ik heb er maar achtWe mogen alleen even proeven
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!quote:
Zozo... was jij toevallig laatst ook te zien bij cribs ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
En een pakje pure hagelslag en een frikandel speciaal.
Is dat inclusief of exclusief full Irish breakfast?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
* MadMaster is jaloers...quote:
Ik ga zeker niet in Leiden studerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. en wat was je van plan in Leiden te komen doen als je diploma binnen hebt ?
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, ik kan de SC tegenwoordig gewoon niet meer terugvinden in MENMoet steevast via een van de users AT zoeken
Maar goed,Gister zo druk geweest dat ik weer geen tijd had om fok te checken
Soemp, kijk wel een beetje uit he. Als je dus echt een blaasontsteking hebt en je blijft daarmee lopen kan het dus een nierbekkenontsteking wordenIk denk trouwens dat ik ook weer een blaasontsteking heb, terwijl mijn laatste een maand geleden was
If user = "Majo'quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, ik kan de SC tegenwoordig gewoon niet meer terugvinden in MENMoet steevast via een van de users AT zoeken
Veel wezen stappen in Ierland de laatste tijd?quote:Ik denk trouwens dat ik ook weer een blaasontsteking heb, terwijl mijn laatste een maand geleden was
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wiki zegt:
Bij veel vrouwen gaat aan de meeste blaasontstekingen geslachtsgemeenschap vooraf.
En dat roept toch vragen op bij ons in de SC. Vragen zoals WIE? / WAAR? / WANNNEER?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If user = "Majo'
then hide 'AKQ SC**'
else show 'AKQ CS*'
Hehe, was het maar waarquote:Veel wezen stappen in Ierland de laatste tijd?
Het viel mij in Dublin ook wel op dat in de vrieskou al die meiden gewoon in minirok rond liepen. Het viel me ook op dat de meesten niet echt het figuur er voor hadden om in dergelijke kledij rond te lopen wat eea nog merkwaardiger maaktequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
[..]
Hehe, was het maar waarOverigens heb ik in engeland nooit meegedaan aan dat soort vreemde praktijken. Vriendinnen lachten me uit omdat ik een jas aan had, ik lachte hen later uit omdat ze stonden te shaken van de kou
![]()
Dat is het ergste inderdaad, dan krijg je zo'n bouwvakkersfiguurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het viel mij in Dublin ook wel op dat in de vrieskou al die meiden gewoon in minirok rond liepen. Het viel me ook op dat de meesten niet echt het figuur er voor hadden om in dergelijke kledij rond te lopen wat eea nog merkwaardiger maakte
Onzin, de IRA heeft jaren lang die dingen over hun gezicht gehad...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:42 schreef MaJo het volgende:
Dat is het ergste inderdaad, dan krijg je zo'n bouwvakkersfiguur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik een panty aandeed en mijn vriendin echt zei van "wat is dat nou weer?"
Kende ze gewoon niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, de IRA heeft jaren lang die dingen over hun gezicht gehad...
[ afbeelding ]
Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
en thuis moet ik sinds een jaar alleen de overloop ehm... overlopen ()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.
Geenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Guinness, serieus??
Cranberrysap heb ik ook gehoord ja, maar da's meer om te voorkomen geloof ik.
De meest voor de hand liggende oorzaak als je eerst nog nooit blaasontsteking had gehad (net als ik) is toch je vriendjeDus netjes naar de wc 's nachts is ook de allerbeste remedie
Heerlijk warm ja, zo'n panty. Maar eerder omdat ik er een soort van allergische reactie op hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been... Al vind ik een maillot we lekkerder in de winter, in die zeer zeldzame gevallen dat ik iets draag wat geen broek is
Ik wil ook een keer naar ierland
Het blijft dan ook koudquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:16 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik zal nooit over mijn man zingen:
'Thinks he quite a lover but there's not much there'
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
Whiteguy, wat is cribs??
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo op zoek naar Natte Alie Holloway op de bodem van de Caraļbische zee...
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar toch?
http://www.nu.nl/news/141(...)Verbaan_zwanger.html
![]()
![]()
Dat is dan weer gewoon jammer. Dat het niet van mij is.![]()
![]()
Brr... nee die andere verbaan mag Jort houden zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).
Ow, nou, zo erg is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.
Regel jij dan die meiden met korte rokjes en Guinness?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En een pakje pure hagelslag en een frikandel speciaal.
Dat is precies de reden dat ik nu wel kon: ik heb het kaartje over kunnen nemen van iemand die vanavond niet konquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster is jaloers...
Ik zou in november naar de HMH gaan, maar dat werd gecancelled en is nu morgen.
Ik ga dat qua reistijd nu echter niet reddenen heb mijn kaarten verkocht...
Die lopen in het wild in de stad rond, en het zijn niet allemaal bouwvakkers hoor, de meesten zijn echt behoorlijk mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Regel jij dan die meiden met korte rokjes en Guinness?
Dan moet je dat inderdaad maar doen, want ze hebben in Ierland echt he-le-maal geen ander bier dan Guinnessquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zal ik een flinke lading Nembrewonic mee moeten nemen want ik vind Guinness niet te drinken
Ik ging eerst bij iemand eten en daarna (want het is dinsdag) theatersportenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht..ik lees net iets over bouwvakkers in rokjes. Laat maar
Me 2! Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg zijn er evrder nog andere SC'ers n Leiden.... Kunnen we een minimeet houden, want er zijn al twee members eventueel
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
dit wordt echt m'n 1-na-laatste dag hier*de rest van de veranderingen doe ik wel thuis en mailen
*hier = stage niet de SC
mjah ik vind het niet erg als ik van dat project af ben. want het duurt gewoon te lang.quote:
Dat bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij had je het verder wel naar je zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
vind het wel jammer dat stage voorbij is.
We kunnen er wel vanuit gaan dat het minimaal een 5,5 is toch?quote:oh ja m'n cijfer is onder embargo al bekend. alleen niet bij mij
ik had het hier zeker naar m'n zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij had je het verder wel naar je zin
[..]
We kunnen er wel vanuit gaan dat het minimaal een 5,5 is toch?
Gefeliciteerd! Tentamens voorbij, dat roept om een feestjequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef B.ertha het volgende:
Zo, tentamens zitten eropDe laatste ging maar zozo
Zit nu in de bieb even tijd te rekken, straks ga ik naar de trein.
Ik wilde boeken kopen, zit boekanin dicht
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoegquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Tentamens voorbij, dat roept om een feestje
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoeg
Maar eerst heb ik nog een rijexamen te verpesten
halen
Ohja, dat is vandaag??quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoeg
Maar eerst heb ik nog een rijexamen te verpesten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ClCmO42_tQ0
Je was op dat moment zelfs online en nog zie je het nietquote:
Zo jij bent er ook weer vroeg bij... vind je uitslapen tijdverspilling?quote:
Ben nooit zo'n slaper, zeker niet in een ander bed...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo jij bent er ook weer vroeg bij... vind je uitslapen tijdverspilling?
En veel roodharigen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
Die lopen in het wild in de stad rond, en het zijn niet allemaal bouwvakkers hoor, de meesten zijn echt behoorlijk mooi.
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dan moet je dat inderdaad maar doen, want ze hebben in Ierland echt he-le-maal geen ander bier dan Guinness
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
zo ff gegeten
MM heb je nog iets over die mac gehoord?
Nee, ik kan hier vandaan ook moeilijk mijn brievenbus thuis controleren...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
MM heb je nog iets over die mac gehoord?
Strongbow, Blackthorn en die andere ciders zijn prima spulquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En veel roodharigen...![]()
![]()
[..]
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...
okeuhquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.
nou dat verwacht ik wel van je andersquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kan hier vandaan ook moeilijk mijn brievenbus thuis controleren...
Ga je ze nog bellen waar dat ding blijft of ben je van de terughoudende taktiek?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.
Ik zal zo mijn buren even voor je bellen, die doen de post, de katten en de plantjes thuis...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
nou dat verwacht ik wel van je anders
En ik nou net weer wel als niet bierdrinker...quote:
Uiteindelijk wel, maar denk niet dat ik daar vandaag zin in hebquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je ze nog bellen waar dat ding blijft of ben je van de terughoudende taktiek?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar denk niet dat ik daar vandaag zin in heb. Misschien morgen
Ik moet nog ontbijten...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ook lunch gehad, ik ben weer tevreden
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, en Harp en Beamish. McArdle's etcetera...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...
O ja, Bulmers. Het logo is leuker dan de drank...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, etcetera...
En cider is Bulmers
O ja, ze hebben ook Heinekenen Bavaria
Harp, Beamish en McArdle's welquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, Bulmers. Het logo is leuker dan de drank...
En behalve Smithwicks en Murphy's is de rest toch niet Iers?
Hebben ze ook Hoegaarden? Of desnoods Grolsch? Beiden zijn in Engeland ruim verkrijgbaar maar hoe zit het in Ierland?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, en Harp en Beamish. McArdle's etcetera...
En cider is Bulmers
O ja, ze hebben ook Heinekenen Bavaria
Bij ons in Galway is een pub (The Bierhaus) en die heeft een ruime verzameling bieren van over de hele wereld, en daar hoort ook Hoegaarden tussen. Grolsch verkopen ze hier ook wel, maar in mindere mate dan Hinnikenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze ook Hoegaarden? Of desnoods Grolsch? Beiden zijn in Engeland ruim verkrijgbaar maar hoe zit het in Ierland?
En Bavaria is niets mis mee
Kijk, zo zie ik het graagquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij ons in Galway is een pub (The Bierhaus) en die heeft een ruime verzameling bieren van over de hele wereld, en daar hoort ook Hoegaarden tussen.
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken. Dat drinken ze hier in een andere samenstelling dan hetgeen in NL wordt getapt. Hier is het alcoholpercentage lager, ik geloof 4,5 procent of iets daaromtrent, en ze tappen het uiteraard in een pint en zonder schuim. Nu is Heineken dus HET bier voor Ieren, en altijd als ik in de pub iets krijg aangeboden dan vragen ze: ' Would you like a Hainukun?'quote:
Wat je (van) ver haalt is altijd lekker, dat zal in dit geval ook wel opgaan...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken.
Ja dezelfde variant wordt in de VS verkocht. Hier is het ook te krijgen en dan heet het ineens Heineken "Import" en is het gelijk duurderquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken. Dat drinken ze hier in een andere samenstelling dan hetgeen in NL wordt getapt. Hier is het alcoholpercentage lager, ik geloof 4,5 procent of iets daaromtrent, en ze tappen het uiteraard in een pint en zonder schuim. Nu is Heineken dus HET bier voor Ieren, en altijd als ik in de pub iets krijg aangeboden dan vragen ze: ' Would you like a Hainukun?'
Als ik dan een vies gezicht trek en zeg dat ik nog niet doodgevonden wil worden naast een vol glas Heineken vinden ze me maar een cultuurbarbaar want ' there's nothing like a pint of Hainukun!! You silly old hatch!!'
Ieder zijn eigen keusquote:
gelukkig welquote:
Anders wordt het ook weer zo saaiquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wollen Sie ein kleines Stückchen oder den totalen Krieg?
da's logischquote:
eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is scheren toch saai/vervelend/suf
Ja, was ik maar een Indiaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is scheren toch saai/vervelend/suf
of een cavemanquote:
Maar ik mag vanavond weer langskomen om naar een kamer te kijken, dus toch maar even doenquote:
En als je dan je baard laat staan duurt het zolang voor het er een beetje redelijk uitziet, als het dat ooit al gaat doenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je dan je baard laat staan duurt het zolang voor het er een beetje redelijk uitziet, als het dat ooit al gaat doen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voordat ER weer helemaal over de rooie gaat: Etcie, is er nog een damesprobleem waar jij het over wil hebben?
quote:
geen idee of dat een damesprobleem isquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Is dat een damesprobleem? Mijn man eet de hele dag door chocola, ik nooit omdat ik het niet lust.
Mjamquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Warme choco is ook verdraaid smakelijk
Vind ik sowieso beter werken dan electrischquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, toch maar even een Wilkinson en scheerschuim gebruikt i.p.v. de elektrieke Braun
Elektrisch kan je ook gebruiken als je wat anders aan het doen bent, bijvoorbeeld aan het internettenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik sowieso beter werken dan electrisch
Zit wat in. Voor een gala oid zou ik ook zeker nat scherenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..ik scheer me graag glad. Daarmee bedoel ik dus dat het niet uitmaakt welke kant je opstrijkt met je hand: je voelt niets dan gladheid. En dat lukt met een electrische gewoon niet.
Die hadden juist NOG meer haarquote:
Chocomel zou ik dan voor gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm lastig.
- Koffie
- Groene thee met citroen
- warme chocolademelk(echte)
Hmmmmm
Dat is wel lekker natuurlijkquote:
Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik morgenavond tentamen heb, maar dan werk ik ook.
Dat is wel heel erg kut.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ik moet morgen werken, vrij vragen ging niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef Soempie het volgende:
hoe gaat het met jouw tentamens, wyc?
Ik was vandaag in Leiden en Whiteguy ook, dus hebben we iets gedronken. Maar is denk ik toch leuker om met meer te doenquote:
Gelukkig is die site maar een klein gedeelte van wat we moeten kennen. Ik verwacht ook niet dat ze daar zo ontzettend veel over vragen. Beter gezegd: dat hoop ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Soempie het volgende:![]()
Dat is echt niet fijn lezen/ leren.
Heb je wel tentamens gedaan en gehaald al? Dingen niet gehaald?
Je hebt ook vrijdag tentamen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig is die site maar een klein gedeelte van wat we moeten kennen. Ik verwacht ook niet dat ze daar zo ontzettend veel over vragen. Beter gezegd: dat hoop ik.![]()
Ik doe nog anderhalve pagina en daarna ga ik over op de boeken.
Ik heb tot nu toe alles gehaald. Het laatste tentamen met een zes.
En jij? Lukt het leren een beetje met Sven in de buurt/je hoofd?
Kortom het was saaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Leiden en Whiteguy ook, dus hebben we iets gedronken. Maar is denk ik toch leuker om met meer te doen
Ja, maar gelukkig wel 's middags pas. Nog een extra ochtend om te leren.quote:
Ik vind het heel knap. Zelf moet ik echt heel erg mijn best doen mezelf wat discipline bij te brengen, daar moet echt niemand tussen komen. Mijn hele planning naar de knoppen (maar nu ook altijd eigenlijk)!quote:We zullen zien vrijdag of het werkt: studie en een vriend samen.![]()
Celletjes, eiwitten en zo.quote:Wat studeerde je eigenlijk voor je medicijnen ging studeren?
Maar je hebt nu wel je eerste SC-meet achter de rugquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Leiden en Whiteguy ook, dus hebben we iets gedronken. Maar is denk ik toch leuker om met meer te doen
Ik denk dat Soemp bedoelde hoe je vorige studie heettequote:
Dat snap ik. Maar het is niet belangrijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat Soemp bedoelde hoe je vorige studie heette
Helemaal nietquote:
Genauquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel je eerste SC-meet achter de rug
Ik dacht ook dat ik er geen vriend bij kon hebben, maar ik heb een deel van de rest van m'n sociale leven geschrapt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel knap. Zelf moet ik echt heel erg mijn best doen mezelf wat discipline bij te brengen, daar moet echt niemand tussen komen. Mijn hele planning naar de knoppen (maar nu ook altijd eigenlijk)!
Had ik niet verwacht. Je weet altijd zo veel over films, kunst, literatuur, dat ik had verwacht dat je iets in die hoek had gedaan.quote:Celletjes, eiwitten en zo.
Verstandigquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben weer terug van kamerbezoek (al een tijdje maar post het nu pas). Mensen vond ik wel aardig, alleen de kamer was niet heel veel groter dan wat ik nu heb en het was een kamertje onder een dak, wat betekent: schuine muren
. Voor de inrichting nķét handig. Mochten ze bellen dat ze mij wel willen hebben dan vraag ik of er naar verwachting binnen redelijke termijn een andere kamer vrijkomt, als dat niet zo is blijf ik lekker hier zitten en reageer ik gewoon door
Vond ik ook welquote:
Voel je vrij om de volgende meet te organiserenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Da's gewoon gezelligerAls je elkaar heel niet kent
Dat heb ik nu al.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:14 schreef Soempie het volgende:
maar ik heb een deel van de rest van m'n sociale leven geschrapt.![]()
De studie was leuk, maar 't werk is niks voor mij.quote:Had ik niet verwacht. Je weet altijd zo veel over films, kunst, literatuur, dat ik had verwacht dat je iets in die hoek had gedaan.
Lijkt me ook echt te heet in de zomer. Je bed uitdrijven is niet leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
en het was een kamertje onder een dak,
ZOu niet weten hoequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voel je vrij om de volgende meet te organiseren
Neuh, maar wel in een goedkope pizzeria in het centrum van Amsterdamquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ZOu niet weten hoeIk kan hier niet gaan eten met mensen, zoals de laatste meet was
Ee goed plan, jij kan dit beter dan ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, maar wel in een goedkope pizzeria in het centrum van Amsterdam
Mooi niet dat ik al je werk overneem juffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ee goed plan, jij kan dit beter dan ik
Anders coördineer je het maar met PHquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ee goed plan, jij kan dit beter dan ik
Oeh, lekker!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef Etcetera het volgende:
ik ben cake aan het bakkenen heb muffins gemaakt om te trakteren morgen
Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen uitslag van B.'s rijexamen?
Wie is PH?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders coördineer je het maar met PH
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
Ons hoorcollege vanochtend begon hiermee:
http://www.youtube.com/watch?v=KXROnzpsrlg
Nog nooit zin in gehad of geen geld voor? Ik realiseerde me vandaag dat ik al bijna 5 jaar mijn rijbewijs hebquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd.
Moet zelf ook nog een keer beginnen met lessen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, lekker!!![]()
![]()
Ik heb koekjes gekocht ondanks dat ik eigenlijk op dieet ben![]()
Straks fijn op de bank de laatste 2 afleveringen van Pride & Prejudice kijken
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
Ons hoorcollege vanochtend begon hiermee:
http://www.youtube.com/watch?v=KXROnzpsrlg
Dan kunnen we nu afleiden hoe erg het mislukt is door te zien hoe lang het duurt voor Etcie weer postquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]cake is grandioos geweldig goed MISLUKT
verhaal volgt zo, ff opruimen
Calimero!!!quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft tussendoor de oven opengedaan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
AAAAGHHH mijn wiskunde-allergie, wat doe je!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a81YvrV7Vv8&feature=related
![]()
Hihihi, "het rook zo lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie heeft tussendoor de oven opengedaan?
PhysicsRulesquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wie/wat is nou PH?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wie/wat is nou PH?
quote:
Ohja even gemistquote:
That I do not knowquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja even gemist
Hoezo met hem regelen dan?
Volgens mij waren Iamredleader en PR van het koken, en ze wonen allebei in (de buurt van) Amsterdam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |