Typisch Ierse oplossing weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Water drinken helpt wel ja, maar weet je wat pas echt helpt? Guinness!! Serieus! Als je een dreigende blaasontsteking hebt, drink een paar pints, en no problem at all!!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt![]()
Zeker als je in de bieb zitdan kijkt iedereen je aan zovan: alweer?
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Water drinken helpt wel ja, maar weet je wat pas echt helpt? Guinness!! Serieus! Als je een dreigende blaasontsteking hebt, drink een paar pints, en no problem at all!!
Succes ermee Soempie, het is geen pretje een blaasontsteking. En vaak moeten sassen ook al niet.
Guinnessquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Succes ermee Soempie, het is geen pretje een blaasontsteking. En vaak moeten sassen ook al niet.
Ik zit in de lbquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je net zo'n meisje dat maar blijft paraderen voor de jongens die er zitten.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar het helpt echt, want als je door de stad loopt op zaterdagavond en je ziet al die meiden in ultra korte rokjes een blaasontsteking staan riskeren, maar flink aan de Guinness zitten, dan moet het wel helpen!
Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit in de lbdaar doen ze dat niet..... eh nouja minder dan
De ub is vreselijk wat dat betreft
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Guinness, serieus??
Cranberrysap heb ik ook gehoord ja, maar da's meer om te voorkomen geloof ik.
De meest voor de hand liggende oorzaak als je eerst nog nooit blaasontsteking had gehad (net als ik) is toch je vriendjeDus netjes naar de wc 's nachts is ook de allerbeste remedie
Wat een uitleg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar het helpt echt, want als je door de stad loopt op zaterdagavond en je ziet al die meiden in ultra korte rokjes een blaasontsteking staan riskeren, maar flink aan de Guinness zitten, dan moet het wel helpen!
Ik ook. Soms lig ik eerst ruime tijd wakker omdat ik niet wil opstaan in plaats van direct naar de wc te gaan en binnen 2 minuten weer in bed te liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.![]()
Ja idioot hequote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook. Soms lig ik eerst ruime tijd wakker omdat ik niet wil opstaan in plaats van direct naar de wc te gaan en binnen 2 minuten weer in bed te liggen
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om daarna nog uit bed te moeten voor de wc.![]()
Ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen heb ik mijn eerste Lapp-Top (Leiden Advanced Pre-university Programme for Top students) aan de universiteit van Leiden... Super spannend!! Hier mensen die in Leiden studeren?
Hebben jullie een logeerbed?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ah tof! En waar zit jij dan normaal gesproken?quote:
Hoe bedoel je, aan welke faculteit ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah tof! En waar zit jij dan normaal gesproken?
Ja of welk gebouwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, aan welke faculteit ?
Oh nee, ik zit in het Lipsius gebouwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit spuuglelijke gedrocht
[ afbeelding ]
En af en toe ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |