Major/minor bestuurskunde/economiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doe je voor studie, witte man?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Major/minor bestuurskunde/economie
maareeh.. dat lipsiusgebouw klinkt mij niet echt bekend in de oren eigenlijk
Ah laatmaar... de pics die google laat zien, zien er toch wel bekend uit
Dan moet je langs de engelse pub. Normaal gesproken blijf ik daar plakken
Geen slecht idee... hoe laat moet je daar heen? Ik ben toevallig in leiden morgen (mits ik op tijd mn paper af krijg om in te leveren)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor de terugweg
Ik heb college (waha klinkt tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen slecht idee... hoe laat moet je daar heen? Ik ben toevallig in leiden morgen (mits ik op tijd mn paper af krijg om in te leveren)
Ach ik heb er maar achtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
Nu klinkt het nog tof ja...
Over een half jaar piep je wel anders
Ah.. en wat was je van plan in Leiden te komen doen als je diploma binnen hebt ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ik heb er maar achtWe mogen alleen even proeven
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!quote:
Zozo... was jij toevallig laatst ook te zien bij cribs ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
En een pakje pure hagelslag en een frikandel speciaal.
Is dat inclusief of exclusief full Irish breakfast?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
* MadMaster is jaloers...quote:
Ik ga zeker niet in Leiden studerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. en wat was je van plan in Leiden te komen doen als je diploma binnen hebt ?
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, ik kan de SC tegenwoordig gewoon niet meer terugvinden in MENMoet steevast via een van de users AT zoeken
Maar goed,Gister zo druk geweest dat ik weer geen tijd had om fok te checken
Soemp, kijk wel een beetje uit he. Als je dus echt een blaasontsteking hebt en je blijft daarmee lopen kan het dus een nierbekkenontsteking wordenIk denk trouwens dat ik ook weer een blaasontsteking heb, terwijl mijn laatste een maand geleden was
If user = "Majo'quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, ik kan de SC tegenwoordig gewoon niet meer terugvinden in MENMoet steevast via een van de users AT zoeken
Veel wezen stappen in Ierland de laatste tijd?quote:Ik denk trouwens dat ik ook weer een blaasontsteking heb, terwijl mijn laatste een maand geleden was
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wiki zegt:
Bij veel vrouwen gaat aan de meeste blaasontstekingen geslachtsgemeenschap vooraf.
En dat roept toch vragen op bij ons in de SC. Vragen zoals WIE? / WAAR? / WANNNEER?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If user = "Majo'
then hide 'AKQ SC**'
else show 'AKQ CS*'
Hehe, was het maar waarquote:Veel wezen stappen in Ierland de laatste tijd?
Het viel mij in Dublin ook wel op dat in de vrieskou al die meiden gewoon in minirok rond liepen. Het viel me ook op dat de meesten niet echt het figuur er voor hadden om in dergelijke kledij rond te lopen wat eea nog merkwaardiger maaktequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
[..]
Hehe, was het maar waarOverigens heb ik in engeland nooit meegedaan aan dat soort vreemde praktijken. Vriendinnen lachten me uit omdat ik een jas aan had, ik lachte hen later uit omdat ze stonden te shaken van de kou
![]()
Dat is het ergste inderdaad, dan krijg je zo'n bouwvakkersfiguurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het viel mij in Dublin ook wel op dat in de vrieskou al die meiden gewoon in minirok rond liepen. Het viel me ook op dat de meesten niet echt het figuur er voor hadden om in dergelijke kledij rond te lopen wat eea nog merkwaardiger maakte
Onzin, de IRA heeft jaren lang die dingen over hun gezicht gehad...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:42 schreef MaJo het volgende:
Dat is het ergste inderdaad, dan krijg je zo'n bouwvakkersfiguur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik een panty aandeed en mijn vriendin echt zei van "wat is dat nou weer?"
Kende ze gewoon niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, de IRA heeft jaren lang die dingen over hun gezicht gehad...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |