Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
en thuis moet ik sinds een jaar alleen de overloop ehm... overlopen ()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.
Geenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Guinness, serieus??
Cranberrysap heb ik ook gehoord ja, maar da's meer om te voorkomen geloof ik.
De meest voor de hand liggende oorzaak als je eerst nog nooit blaasontsteking had gehad (net als ik) is toch je vriendjeDus netjes naar de wc 's nachts is ook de allerbeste remedie
Heerlijk warm ja, zo'n panty. Maar eerder omdat ik er een soort van allergische reactie op hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been... Al vind ik een maillot we lekkerder in de winter, in die zeer zeldzame gevallen dat ik iets draag wat geen broek is
Ik wil ook een keer naar ierland
Het blijft dan ook koudquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:16 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik zal nooit over mijn man zingen:
'Thinks he quite a lover but there's not much there'
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
Whiteguy, wat is cribs??
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo op zoek naar Natte Alie Holloway op de bodem van de Caraïbische zee...
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar toch?
http://www.nu.nl/news/141(...)Verbaan_zwanger.html
![]()
![]()
Dat is dan weer gewoon jammer. Dat het niet van mij is.![]()
![]()
Brr... nee die andere verbaan mag Jort houden zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).
Ow, nou, zo erg is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.
Regel jij dan die meiden met korte rokjes en Guinness?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
En een pakje pure hagelslag en een frikandel speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |