da's logischquote:
eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is scheren toch saai/vervelend/suf
Ja, was ik maar een Indiaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is scheren toch saai/vervelend/suf
of een cavemanquote:
Maar ik mag vanavond weer langskomen om naar een kamer te kijken, dus toch maar even doenquote:
En als je dan je baard laat staan duurt het zolang voor het er een beetje redelijk uitziet, als het dat ooit al gaat doenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je dan je baard laat staan duurt het zolang voor het er een beetje redelijk uitziet, als het dat ooit al gaat doen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voordat ER weer helemaal over de rooie gaat: Etcie, is er nog een damesprobleem waar jij het over wil hebben?
quote:
geen idee of dat een damesprobleem isquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Is dat een damesprobleem? Mijn man eet de hele dag door chocola, ik nooit omdat ik het niet lust.
Mjamquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Warme choco is ook verdraaid smakelijk
Vind ik sowieso beter werken dan electrischquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, toch maar even een Wilkinson en scheerschuim gebruikt i.p.v. de elektrieke Braun
Elektrisch kan je ook gebruiken als je wat anders aan het doen bent, bijvoorbeeld aan het internettenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik sowieso beter werken dan electrisch
Zit wat in. Voor een gala oid zou ik ook zeker nat scherenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..ik scheer me graag glad. Daarmee bedoel ik dus dat het niet uitmaakt welke kant je opstrijkt met je hand: je voelt niets dan gladheid. En dat lukt met een electrische gewoon niet.
Die hadden juist NOG meer haarquote:
Chocomel zou ik dan voor gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm lastig.
- Koffie
- Groene thee met citroen
- warme chocolademelk(echte)
Hmmmmm
Dat is wel lekker natuurlijkquote:
Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik morgenavond tentamen heb, maar dan werk ik ook.
Dat is wel heel erg kut.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ik moet morgen werken, vrij vragen ging niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef Soempie het volgende:
hoe gaat het met jouw tentamens, wyc?
Ik was vandaag in Leiden en Whiteguy ook, dus hebben we iets gedronken. Maar is denk ik toch leuker om met meer te doenquote:
Gelukkig is die site maar een klein gedeelte van wat we moeten kennen. Ik verwacht ook niet dat ze daar zo ontzettend veel over vragen. Beter gezegd: dat hoop ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Soempie het volgende:![]()
Dat is echt niet fijn lezen/ leren.
Heb je wel tentamens gedaan en gehaald al? Dingen niet gehaald?
Je hebt ook vrijdag tentamen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig is die site maar een klein gedeelte van wat we moeten kennen. Ik verwacht ook niet dat ze daar zo ontzettend veel over vragen. Beter gezegd: dat hoop ik.![]()
Ik doe nog anderhalve pagina en daarna ga ik over op de boeken.
Ik heb tot nu toe alles gehaald. Het laatste tentamen met een zes.
En jij? Lukt het leren een beetje met Sven in de buurt/je hoofd?
Kortom het was saaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Leiden en Whiteguy ook, dus hebben we iets gedronken. Maar is denk ik toch leuker om met meer te doen
Ja, maar gelukkig wel 's middags pas. Nog een extra ochtend om te leren.quote:
Ik vind het heel knap. Zelf moet ik echt heel erg mijn best doen mezelf wat discipline bij te brengen, daar moet echt niemand tussen komen. Mijn hele planning naar de knoppen (maar nu ook altijd eigenlijk)!quote:We zullen zien vrijdag of het werkt: studie en een vriend samen.![]()
Celletjes, eiwitten en zo.quote:Wat studeerde je eigenlijk voor je medicijnen ging studeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |