Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
en thuis moet ik sinds een jaar alleen de overloop ehm... overlopen ()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou snap ik eindelijk waarom dat zo heet.
Geenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Guinness, serieus??
Cranberrysap heb ik ook gehoord ja, maar da's meer om te voorkomen geloof ik.
De meest voor de hand liggende oorzaak als je eerst nog nooit blaasontsteking had gehad (net als ik) is toch je vriendjeDus netjes naar de wc 's nachts is ook de allerbeste remedie
Heerlijk warm ja, zo'n panty. Maar eerder omdat ik er een soort van allergische reactie op hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Panty zit gewoon heeel dicht op de huid, dat is het meer denk ik, de kou past niet tussen het nylon en de been... Al vind ik een maillot we lekkerder in de winter, in die zeer zeldzame gevallen dat ik iets draag wat geen broek is
Ik wil ook een keer naar ierland
Het blijft dan ook koudquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal, maar het ziet er niet logisch uit...
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:16 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik zal nooit over mijn man zingen:
'Thinks he quite a lover but there's not much there'
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
Whiteguy, wat is cribs??
En MM, natuurlijk is dat exclusief een full Irish, ik ben geen hoteluitbaatster ofzo!!
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo op zoek naar Natte Alie Holloway op de bodem van de Caraļbische zee...
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Succes met zoeken. $ 1 mln was de beloning voor het vinden van haar toch?
http://www.nu.nl/news/141(...)Verbaan_zwanger.html
![]()
![]()
Dat is dan weer gewoon jammer. Dat het niet van mij is.![]()
![]()
Brr... nee die andere verbaan mag Jort houden zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een misleidende URL. Ik dacht heel even dat het om Georgina ging (en ik merk nu pas op dat zij dezelfde achternaam hebben).
Ow, nou, zo erg is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is zo'n programma op mtv waar die rijke sterren hun enorme huizen met 12 badkamers enzo laten zien. Voorbeeldje.
Regel jij dan die meiden met korte rokjes en Guinness?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
3 logeerkamers hebben we. Elk met een eigen badkamer. Twee met een tweepersoonsbed en een single. Als je komt logeren wel graag Nembrewonic meenemen!!!
En een pakje pure hagelslag en een frikandel speciaal.
Dat is precies de reden dat ik nu wel kon: ik heb het kaartje over kunnen nemen van iemand die vanavond niet konquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster is jaloers...
Ik zou in november naar de HMH gaan, maar dat werd gecancelled en is nu morgen.
Ik ga dat qua reistijd nu echter niet reddenen heb mijn kaarten verkocht...
Die lopen in het wild in de stad rond, en het zijn niet allemaal bouwvakkers hoor, de meesten zijn echt behoorlijk mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Regel jij dan die meiden met korte rokjes en Guinness?
Dan moet je dat inderdaad maar doen, want ze hebben in Ierland echt he-le-maal geen ander bier dan Guinnessquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zal ik een flinke lading Nembrewonic mee moeten nemen want ik vind Guinness niet te drinken
Ik ging eerst bij iemand eten en daarna (want het is dinsdag) theatersportenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht..ik lees net iets over bouwvakkers in rokjes. Laat maar
Me 2! Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg zijn er evrder nog andere SC'ers n Leiden.... Kunnen we een minimeet houden, want er zijn al twee members eventueel
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
dit wordt echt m'n 1-na-laatste dag hier*de rest van de veranderingen doe ik wel thuis en mailen
*hier = stage niet de SC
mjah ik vind het niet erg als ik van dat project af ben. want het duurt gewoon te lang.quote:
Dat bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij had je het verder wel naar je zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
vind het wel jammer dat stage voorbij is.
We kunnen er wel vanuit gaan dat het minimaal een 5,5 is toch?quote:oh ja m'n cijfer is onder embargo al bekend. alleen niet bij mij
ik had het hier zeker naar m'n zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij had je het verder wel naar je zin
[..]
We kunnen er wel vanuit gaan dat het minimaal een 5,5 is toch?
Gefeliciteerd! Tentamens voorbij, dat roept om een feestjequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef B.ertha het volgende:
Zo, tentamens zitten eropDe laatste ging maar zozo
Zit nu in de bieb even tijd te rekken, straks ga ik naar de trein.
Ik wilde boeken kopen, zit boekanin dicht
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoegquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Tentamens voorbij, dat roept om een feestje
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoeg
Maar eerst heb ik nog een rijexamen te verpesten
halen
Ohja, dat is vandaag??quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond zie ik eindelijk Sheep weer, dat is feest genoeg
Maar eerst heb ik nog een rijexamen te verpesten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ClCmO42_tQ0
Je was op dat moment zelfs online en nog zie je het nietquote:
Zo jij bent er ook weer vroeg bij... vind je uitslapen tijdverspilling?quote:
Ben nooit zo'n slaper, zeker niet in een ander bed...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo jij bent er ook weer vroeg bij... vind je uitslapen tijdverspilling?
En veel roodharigen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
Die lopen in het wild in de stad rond, en het zijn niet allemaal bouwvakkers hoor, de meesten zijn echt behoorlijk mooi.
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
Dan moet je dat inderdaad maar doen, want ze hebben in Ierland echt he-le-maal geen ander bier dan Guinness
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
zo ff gegeten
MM heb je nog iets over die mac gehoord?
Nee, ik kan hier vandaan ook moeilijk mijn brievenbus thuis controleren...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
MM heb je nog iets over die mac gehoord?
Strongbow, Blackthorn en die andere ciders zijn prima spulquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En veel roodharigen...![]()
![]()
[..]
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...
okeuhquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.
nou dat verwacht ik wel van je andersquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kan hier vandaan ook moeilijk mijn brievenbus thuis controleren...
Ga je ze nog bellen waar dat ding blijft of ben je van de terughoudende taktiek?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben niet MM maar ik heb er niets over gehoord. Status op de site was gisteren ook nog niet veranderd.
Ik zal zo mijn buren even voor je bellen, die doen de post, de katten en de plantjes thuis...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
nou dat verwacht ik wel van je anders
En ik nou net weer wel als niet bierdrinker...quote:
Uiteindelijk wel, maar denk niet dat ik daar vandaag zin in hebquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je ze nog bellen waar dat ding blijft of ben je van de terughoudende taktiek?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar denk niet dat ik daar vandaag zin in heb. Misschien morgen
Ik moet nog ontbijten...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ook lunch gehad, ik ben weer tevreden
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, en Harp en Beamish. McArdle's etcetera...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, Kilkenny en die apple cider-achtige bocht...
O ja, Bulmers. Het logo is leuker dan de drank...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, etcetera...
En cider is Bulmers
O ja, ze hebben ook Heinekenen Bavaria
Harp, Beamish en McArdle's welquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, Bulmers. Het logo is leuker dan de drank...
En behalve Smithwicks en Murphy's is de rest toch niet Iers?
Hebben ze ook Hoegaarden? Of desnoods Grolsch? Beiden zijn in Engeland ruim verkrijgbaar maar hoe zit het in Ierland?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En Smithwicks, en Carlsberg, en Murphy's en Budweiser, en Harp en Beamish. McArdle's etcetera...
En cider is Bulmers
O ja, ze hebben ook Heinekenen Bavaria
Bij ons in Galway is een pub (The Bierhaus) en die heeft een ruime verzameling bieren van over de hele wereld, en daar hoort ook Hoegaarden tussen. Grolsch verkopen ze hier ook wel, maar in mindere mate dan Hinnikenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze ook Hoegaarden? Of desnoods Grolsch? Beiden zijn in Engeland ruim verkrijgbaar maar hoe zit het in Ierland?
En Bavaria is niets mis mee
Kijk, zo zie ik het graagquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij ons in Galway is een pub (The Bierhaus) en die heeft een ruime verzameling bieren van over de hele wereld, en daar hoort ook Hoegaarden tussen.
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken. Dat drinken ze hier in een andere samenstelling dan hetgeen in NL wordt getapt. Hier is het alcoholpercentage lager, ik geloof 4,5 procent of iets daaromtrent, en ze tappen het uiteraard in een pint en zonder schuim. Nu is Heineken dus HET bier voor Ieren, en altijd als ik in de pub iets krijg aangeboden dan vragen ze: ' Would you like a Hainukun?'quote:
Wat je (van) ver haalt is altijd lekker, dat zal in dit geval ook wel opgaan...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken.
Ja dezelfde variant wordt in de VS verkocht. Hier is het ook te krijgen en dan heet het ineens Heineken "Import" en is het gelijk duurderquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel leuk om te vertellen is dat Ieren dus helemaal IDOLAAT zijn van Heineken. Dat drinken ze hier in een andere samenstelling dan hetgeen in NL wordt getapt. Hier is het alcoholpercentage lager, ik geloof 4,5 procent of iets daaromtrent, en ze tappen het uiteraard in een pint en zonder schuim. Nu is Heineken dus HET bier voor Ieren, en altijd als ik in de pub iets krijg aangeboden dan vragen ze: ' Would you like a Hainukun?'
Als ik dan een vies gezicht trek en zeg dat ik nog niet doodgevonden wil worden naast een vol glas Heineken vinden ze me maar een cultuurbarbaar want ' there's nothing like a pint of Hainukun!! You silly old hatch!!'
Ieder zijn eigen keusquote:
gelukkig welquote:
Anders wordt het ook weer zo saaiquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wollen Sie ein kleines Stückchen oder den totalen Krieg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |