[Hattrick] Deel 249.2:quote:Op donderdag 3 januari 2008 @ 00:28 schreef nicomart het volgende:
Wat een kut-TT!!!
[Hattrick] Deel 104:quote:Op woensdag 28 november 2007 @ 21:54 schreef twisteddlogic het volgende:
TT
[Hattrick] Deel 98:quote:Op dinsdag 20 december 2005 @ 15:22 schreef Robar het volgende:
En wederom een heel erg mooie TT . . . .
Alleen in [Hattrick] Deel 87 had niemand wat te zeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 @ 02:16 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom geen kekke TT?![]()
Ik vind dit anders ook wel wat hebben. Al die overbodige meuk, enige jammere is dat je na een week in een standaard groen shirt gaat spelen...quote:
Voor een minder druk scherm valt wel wat te zeggen ja. Misschien dat je (men) een extensie kan maken waarmee je een light-supporter versie maakt? Ik vind het logo en 't gastenboek en ook de tenues het al wel waard. Het forum doen 'wij' niet veel mee omdat we hier een prima functionerend forum hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat bij andere feds ook een stuk interessanter is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik vind dit anders ook wel wat hebben. Al die overbodige meuk, enige jammere is dat je na een week in een standaard groen shirt gaat spelen...
Dat was vroegàh..., dat telt niet in topsport, iets met in het verleden behaalde resultaten en garanties voor de toekomst...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef REFUSED het volgende:
[Hattrick] Deel 255:
[..]
[Hattrick] Deel 249.2:
[..]
[Hattrick] Deel 104:
[..]
[Hattrick] Deel 98:
[..]
Alleen in [Hattrick] Deel 87 had niemand wat te zeuren.
Good times, good times...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Je kan ook editten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan maar een serieuze post er achteraan...
4 Koeweiti's, 7 Jappanners, 11 Mexicanen en 3 Colombianen uitgedaagd, eens kijken of er 1 hapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Het valt nog een klein beetje mee wat betreft die +6 van me. 19,51 Updates met tien dokters...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef Yurzinho het volgende:
Ik moet voor zondag ook nog een mid en misschien nog een spits hebben...En dat wordt erg afhankelijk van het geld dat ik deze week binnen ga halen. Wordt lastig...
exact 4 jaar na oprichting club, en als op 1 na oudste member van de fed.quote:
Ben ik de oudste nu??quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
exact 4 jaar na oprichting club, en als op 1 na oudste member van de fed.
Sorry, maar geen zin meer om te betalen (ook omdat engeland veel duurder is dan ik kan betalen per maand).
Ooooooooooooooooooooow, lid, ik meende dat je het over langst bestaande club hadquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:43 schreef Grumpey het volgende:
Uhm, nee, volgens mij is qyn nog langer lid. Naast nicomart natuurlijk. Kan het niet meer zien, ben geen supporter meer he
Ik blijf natuurlijk de oprichter hequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:43 schreef Grumpey het volgende:
Uhm, nee, volgens mij is qyn nog langer lid. Naast nicomart natuurlijk. Kan het niet meer zien, ben geen supporter meer he
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb het langste lid van onze fed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooow, lid, ik meende dat je het over langst bestaande club had
Zal je vriendin blij mee zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het langste lid van onze fed.
toch nog vekocht voor 45kquote:Bertus van Roon (188241305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 36 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 16-03-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 410 ¤/wee k
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
ook pas sinds de twee dagen dat ik er nu uit ben natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het langste lid van onze fed.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook pas sinds de twee dagen dat ik er nu uit ben natuurlijk.
Hij is pas 16!quote:Tommie Gremmer: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...
Dat wordt vast een 17 en 0 dagen. Ik doe bij voorbaat al een bod van 100kquote:
Heb je de speler al gecheckt of doe je een blind bod?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat wordt vast een 17 en 0 dagen. Ik doe bij voorbaat al een bod van 100k
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb je de speler al gecheckt of doe je een blind bod?
Kan ook goed een frotter zijn die niets kan.
het was blind, maar dit plaatje doet me wel goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Stats van mijn jeugdteam:
[..]
[ afbeelding ]
Y. van Basten en C. Oud zijn 18, T. Bergwerff is 15 en de rest is 16
Zal nu op redelijk PM zitten, maar verder komt 'ie dus kennelijk niet. Ik laat 'm nu nog wat individuele training meepakken op andere posities denk ik, maar wat heb je hier aan?? Moet verdorie nog een seizoen wachten voordat ik wat met 'm kan (tenzij ik 'm nu ontsla, maar dat is ook wat zonde..)quote:Bas Jan Zurel (22377913)
15 jaar en 105 dagen (vandaag)
31-12-2007 21:50
Wedstrijd Bas Jan Zurel: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
24-12-2007 21:50
Wedstrijd Bas Jan Zurel: Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding.
International friendly met SC diepFriesquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef One_conundrum het volgende:
Praag met busreis via school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Kan je 'm niet op verdedigen trainen? Multiskill enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vergelijkbaar met spelertje van DeHovenier (al heeft die van mij wat minder kwaliteit/sterren waarschijnlijk)
[..]
Zal nu op redelijk PM zitten, maar verder komt 'ie dus kennelijk niet. Ik laat 'm nu nog wat individuele training meepakken op andere posities denk ik, maar wat heb je hier aan?? Moet verdorie nog een seizoen wachten voordat ik wat met 'm kan (tenzij ik 'm nu ontsla, maar dat is ook wat zonde..)
Oja, en ik ga volgende week naar Česká republikaGoedkoop bier en hopelijk geen blessures/mooie trainingweek/inkomsten
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:48 schreef Lennox het volgende:
Ik calculeer gewoon van te voren een verlies in. Win ik, dan is dat meegenomen.
Slaap lekker! Ik heb het twee na laagste salaris en sta derde. Slechts Eén potentiële counteraar in m'n groep.quote:Overigens zit er in onze competitie maar 1 echt 3-5-2 huftertje en die staat nu stijf laatste met een van de hoogste salarisposten. Vrij sterke competitie ook (30 van VI ofzo). Meeste houden er aparte tactieken op na.
Nu ga ik maffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |