quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een tactiek uitgevogeld bij het rouletten die nu al twee keer resultaat heeft opgeleverd... vorige keer 100 EUR winst en nu dus 350 EUR
Al blijft het ook gewoon een beetje geluk hebben
Paar weken terug was ik er met wat maatjes. Mijn tactiek was door de nodige alcoholische consumpties gedaald tot 0. Maar ook gewoon met dikke winst weg. Op gegeven moment ging een maatje gewoon blind met mij mee. Hij kwam van dik verlies ook nog lekker in de +quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een tactiek uitgevogeld bij het rouletten die nu al twee keer resultaat heeft opgeleverd... vorige keer 100 EUR winst en nu dus 350 EUR
Al blijft het ook gewoon een beetje geluk hebben
quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Paar weken terug was ik er met wat maatjes. Mijn tactiek was door de nodige alcoholische consumpties gedaald tot 0. Maar ook gewoon met dikke winst weg. Op gegeven moment ging een maatje gewoon blind met mij mee. Hij kwam van dik verlies ook nog lekker in de +
Wil jij eens kijken naar die andere gasten dan? En met slechts 2 miljoen kan ik nou ook weer niet al te veel doen. Zeker niet met die prijzen van vandaag de dag.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
@ Outpost. Wil je later een coach met een flink salaris? Dat staat mij altijd tegen bij die FC's.
quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Paar weken terug was ik er met wat maatjes. Mijn tactiek was door de nodige alcoholische consumpties gedaald tot 0. Maar ook gewoon met dikke winst weg. Op gegeven moment ging een maatje gewoon blind met mij mee. Hij kwam van dik verlies ook nog lekker in de +
@ Outpost. Wil je later een coach met een flink salaris? Dat staat mij altijd tegen bij die FC's.
Rotterdam...het is niet zo mooi als Amsterdam maar op marathongebied hebben ze het wel beter geregeld allemaal (en de planning komt me ook beter uitquote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grumpey, waar ga je meelopen in de marathon?
Mijn vader van 68 jaar loopt ook marathonsquote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rotterdam...het is niet zo mooi als Amsterdam maar op marathongebied hebben ze het wel beter geregeld allemaal (en de planning komt me ook beter uit)
Waren die andere ookquote:Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef One_conundrum het volgende:
het lijkt mij niet meer dan normaal om ze minstens met redelijk te kopen ...
quote:Niklas Åkerbratt (15341237)
31 jaar en 50 dagen, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 02-03-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 25 010
Loon: 22 524 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: formidabel
Doelpunten in carrière: 173
Hattricks in carrière: 13
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 11
Jammer van zn slecht leiderschap.quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Lennox het volgende:
Had zondag een noodspits nodig en staat nu op 39k. Als iemand interesse heeft. Bookmarken!
[..]
Zoek je nog een leuke verdediger?? Kep r nog 1 tekoop.quote:Op maandag 31 december 2007 16:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
leuk!
31-12-2007 Sold a player and received 310 650 ¤
31-12-2007 Sold a player and received 2 224 556 ¤
31-12-2007 Sold a player and received 3 534 000 ¤
Tja, of je nu een speler met bijvoorbeeld bovennatuurlijk positiespel jarenlang laat meespelen mèt of zonder (goed) leiderschap, dat boeit natuurlijk niks. Aan salaris kosten ze net zo veel. Punt is wel, als speler goed leiderschap heeft behoud hij z'n waarde meer op hogere leeftijd. Dus kun je hem voor meer verkopen. Of je maakt hem coach. En salaris daalt toch na bepaalde leeftijd.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dan deze :quote:Op maandag 31 december 2007 16:19 schreef qyn het volgende:
[..]
Tja, of je nu een speler met bijvoorbeeld bovennatuurlijk positiespel jarenlang laat meespelen mèt of zonder (goed) leiderschap, dat boeit natuurlijk niks. Aan salaris kosten ze net zo veel. Punt is wel, als speler goed leiderschap heeft behoud hij z'n waarde meer op hogere leeftijd. Dus kun je hem voor meer verkopen. Of je maakt hem coach. En salaris daalt toch na bepaalde leeftijd.![]()
Op zich niks mis mee, future coach met wat hogere stats, kan ie tenminste echt bruikbare ervaring halen (imho).
Zal niet veel gaan kosten omdat ie gebleseerd is. Maar wil ik zoveel weken zo een dik salaris betalen voor jan met de korte achternaam? Komt nog eens bij dat zn salaris veel meer is zodra hij bij mij speelt. (iemand enig idee hoeveel t zal worden?) En ik flink wat doktoren in dienst moet nemen wat ook weer geld kost. Ook zn vorm zal verder af nemen door zn blesure.quote:30 jaar en 77 dagen, matig in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 04-02-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 35 250
Loon: 49 530 ¤/week
Eigenaar: FC Montesvano
Waarschuwingen: 0
Conditie:redelijk
Keepen:magisch
Is veel minder lang gebleseerd. Wat weer scheelt in onnodig salaris. Wat ook Veel minder is. En minder lang doktoren in dienst.quote:Michael Laine (7360868)
34 jaar en 18 dagen, goed in vorm,
Ik spreek Français!
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft bovennatuurlijk ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 03-04-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 6 060
Loon: 1 956 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Playboy Inc.
Waarschuwingen: 0
Conditie:redelijk
Keepen:uitmuntend
Dat vroeg ik dus. thxquote:Op maandag 31 december 2007 16:49 schreef Lennox het volgende:
Die keeper krijgt er 20% loon bij. Op 50k loon is dat wel 10k extra he.
Salaris van ongeveer 20k zeker?? Dan is dit tot nu toe mn beste optie denk ik.quote:Adam Michalewicz (34256697)
30 jaar en 10 dagen, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Polski!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 11-04-2008
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 18 650
Loon: 17 090 ¤/week
Eigenaar: Diosecki Harpagany
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie:goed
Positiespel:matig
Passen:zwak
Scoren:bovennatuurlijk
Spelhervatting:utopisch
bijna 'goed' denk ik?quote:Bertus van Roon (188241305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 36 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 16-03-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 410 ¤/wee k
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Zei ik dus ongeveer 20kquote:Op maandag 31 december 2007 20:35 schreef Lennox het volgende:
Die lijkt me zonder te spelen nog wel goed worden.
@ Outpost.
17k +20% gewoon. Is 3400 erbij dus. Maximale coach snap ik niet. Een met meer ervaring is gewoon goedkoper om coach te maken.
Uitstekend.quote:Op maandag 31 december 2007 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zei ik dus ongeveer 20k
Uitstekend is als coach max. T ging mij er om hoe hoog de ervaring moet zijn wilde je minimaal een uitstekend coach hebben.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:20 schreef Yankee_One het volgende:
pull van deze week
[..]
bijna 'goed' denk ik?
Uitstekend ervaring maakt een uitstekend coach??? Dacht dat t niveau van ervaring hoger moest liggen.quote:
Prijzige zaak alleenquote:Op maandag 31 december 2007 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstekend ervaring maakt een uitstekend coach??? Dacht dat t niveau van ervaring hoger moest liggen.
Thx Maar eehhhh heb jij al eens een redelijk of goed coach extern proberen aan te nemen???quote:
Jij hebt het over een uitstekend coach. Als ik dan 4 miljoen moet dokken met een goed/goed speler, dan vind ik dat best een prijzige zaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx Maar eehhhh heb jij al eens een redelijk of goed coach extern proberen aan te nemen???
Dit zijn de kosten met een bv redelijk coach! enz enz enz enz
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je nou bedoelde Twi maar...........
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt het over een uitstekend coach. Als ik dan 4 miljoen moet dokken met een goed/goed speler, dan vind ik dat best een prijzige zaak.
Een popperig 2008 mensen.
Begint t jaar best!!quote:>Amaai, jij ook bedankt, ik had nooit verwacht 100 000 voor hem te krijgen, en al helemaal niet aangezien ik zo 'dom' geweest was hem op oudejaar te koop te zetten.
Ik was toch niet zo heel veel met deze speler aangezien ik momenteel spelmaken train, dus ja.
Alleszins heel veel succes bij de training!
Met mayonaise graag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Folle lok en seine yn 't nije jier allegeare
Folle lok mei de nije seinequote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Folle lok en seine yn 't nije jier allegeare
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:14 schreef Yankee_One het volgende:
Ik vanacht de comp aanzetten voor de eco update en een jeugdpull
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |