ik hoor liever 2000 milesquote:
dan val ik meteen in slaapquote:Op maandag 24 december 2007 02:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoor liever 2000 miles
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/30kXXTdmGCo&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/30kXXTdmGCo&rel=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Neeeeeeeeee.quote:Op maandag 24 december 2007 02:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoor liever 2000 miles
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/30kXXTdmGCo&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/30kXXTdmGCo&rel=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
ies nieuwquote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
hoe... de FUCK krijg je een youtube filmpje op fok :;')
Admin wordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn single barrel malt nog lang niet.quote:Op maandag 24 december 2007 02:48 schreef Tourniquet het volgende:
Fles rum is bijna leeg.![]()
Jaaaaaa, John Dear Mowing Club! (voorheen Smutfish)
Idd een van de betere eend op´s!quote:
quote:[Serious Request @ 3FM #363] We eend gonna sleep!
[Serious Request @ 3FM #365] De wereld schreeuwt om badeenden!
[Serious Request @ 3FM #368] Alles keer tweend!
[Serious Request @ 3FM #367] Nog eendje voor het slapen?
[Serious Request @ 3FM #373] Eendjes in bikini!
[Serious Request @ 3FM #382] BadeendBroekie for president!
[Serious Request @ 3FM #386] Is it a badeend?
[Serious Request @ 3FM #388] EENDracht maakt macht!
ja sorry, ik ben dan ook al een ouwe lulquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:
Ik heb nog een fles Highland Park 15yo staanquote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn single barrel malt nog lang niet.
Ik een oud wijf hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben dan ook al een ouwe lul
mijn fles Southern Comfort staat klaar voor morgenquote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn single barrel malt nog lang niet.
De brandweer is je beste vriend.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef Felixa het volgende:
Wat staat er nou precies op Michiel's shirt?
http://www.nooitmeerwassen.nl/images/resize.php?img=images/alex_geel.jpg&w=559&h=500quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef Felixa het volgende:
Wat staat er nou precies op Michiel's shirt?
Oeh lekker.... puur.... met 1 klontje ijs !quote:Op maandag 24 december 2007 02:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn fles Southern Comfort staat klaar voor morgen
Ik hou mijn vinger vast op de knop om over te schakelen naar de Zuiderburen als dit gaat spelen straks.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef buzzer het volgende:
OMG Village People komt binnen...
Beste,quote:
quote:Welke admin quote dit bericht onbewerkt?
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef TheZapster het volgende:
Nou dit maakt het ook niet makkelijker om wakker te blijven
Jaquote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oeh lekker.... puur.... met 1 klontje ijs !
u gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start....quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Beste,
Bij deze solliciteer ik voor een administratorschap op FOK!
Mijn motivatie is: Ik wil graag HTML kunnen gebruiken om bijvoorbeeld
<marquee>spandoeken te maken,</marquee>
<hr>
dividers te posten en natuurlijk,
<iframe src="http://www.google.nl/search?hl=nl&q=1337hax+te+plaatsen&btnG=Google+zoeken&meta=" width="200" height="100"></iframe>.
<center>Verder wil ik als enige tekst kunnen centreren, iets wat hoe idioot mogelijk nog altijd niet kan op FOK!</center>
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen,
Met vriendelijke Groet,
WebHawkjuh
[..]
Moet je wel de HTML aanzetten heaquote:Op maandag 24 december 2007 02:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
u gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start....
Nog een alco-mod !~ We moeten een clubje oprichten.quote:Op maandag 24 december 2007 02:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja
Het is een tijd geleden omdat ik niet meer wist hoe het heette, maar dankzij een andere alco-mod weet ik het weer
en straks nog de Village People...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 03:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
en straks nog de Village People...
OMG
Joh!quote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat er een PetShopBoys-plaat voorbij komt misschien?
het kan nog ergerquote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is bij elk PSB-nummer of PSB-remix
Dat komt doordat Ekdom en Veenstra beiden zwaar fan zijn van de PSB.quote:Op maandag 24 december 2007 03:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Joh!
Maar waarom een alarm?
*zwaar fan overigens*
't Is eigenlijk bedoeld als SLUIT ramen en deuren, maargoed.quote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef Tourniquet het volgende:
Dat
1. PSB-alarm gaat
2. Open ramen en deuren
3. Dans!
was toch van iemand van hier?
Aangenaamquote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef Tourniquet het volgende:
Dat
1. PSB-alarm gaat
2. Open ramen en deuren
3. Dans!
was toch van iemand van hier?
FOK!quote:
Ja echt?quote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat komt doordat Ekdom en Veenstra beiden zwaar fan zijn van de PSB.
Als ze normaal in de uitzending een PSB-plaat draaien SMSen ze elkaar altijd.
Oja!quote:Op maandag 24 december 2007 03:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is eigenlijk bedoeld als SLUIT ramen en deuren, maargoed.
Is van WebHawkjuh.
Je werd speciaal genoemd door Veenstraquote:
Bij het concert van de PSB in de RAI afgelopen jaar stonden ze beiden vooraan met hun vlaggetje.quote:Op maandag 24 december 2007 03:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt?
Geinig. Ben ook al jaren zwaar fan
Ohhh dan ga ik er toch nog eentje aanvragen van de Pet Shop Boys
Denk als ze dit in een echte studenten stad als bijv groningen het ook een stuk drukker zouden hebben dan nu in den haag.quote:Op maandag 24 december 2007 03:10 schreef Qunix het volgende:
Nederland, Den Haag kan een puntje aan zuigen aan e sfeer in Belgie.... Best gezellieg daar
Maar tegenover... De techniek hier loopt aardig vooruit.
Jaaaaa echt?quote:Op maandag 24 december 2007 03:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij het concert van de PSB in de RAI afgelopen jaar stonden ze beiden vooraan met hun vlaggetje.
Misschien hadden ze inderdaad beter ietsje noordelijker kunnen gaan zitten, en toch nog redelijk dichtbij Den Haag.quote:Op maandag 24 december 2007 03:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk als ze dit in een echte studenten stad als bijv groningen het ook een stuk drukker zouden hebben dan nu in den haag.
Leiden is teveel kakquote:Op maandag 24 december 2007 03:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien hadden ze inderdaad beter ietsje noordelijker kunnen gaan zitten, en toch nog redelijk dichtbij Den Haag.
Ja ik doel op Leiden.
Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!quote:Op maandag 24 december 2007 03:18 schreef Felixa het volgende:
OMFG!! Uit welke gesloten instelling is dit stelletje tbs'ers ontsnapt??
Vind je het gek op dit tijdstip? Het is heel de dag druk geweest iig.quote:Op maandag 24 december 2007 03:18 schreef Qunix het volgende:
Net 10 mensen buiten aanwezig........
En sja... kansloos muziek
dit komt zwaar uit mijn jeugd, en toen was het al oubolligquote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!
Afdeling 'Zwarte Cross'.
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.quote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!
Afdeling 'Zwarte Cross'.
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.quote:Op maandag 24 december 2007 03:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig.
joh, denk je nou echt dat dit van nu is?quote:Op maandag 24 december 2007 03:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.
Ik zie het ja....quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.
Sststt, ssstt, speel wat zachter, straks wordt de muts wakker!quote:
Deze gaat slapen.quote:
is dat dit nummer?quote:Op maandag 24 december 2007 03:35 schreef Qunix het volgende:
Kernkraft 400 - Zombie Nation op StuBru![]()
Nee man. Jij wil natuurlijk downloaden, je goede recht: Chop Suey van System Of A Down.quote:
ik wil nog even de titel..quote:
tnxquote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee man. Jij wil natuurlijk downloaden, je goede recht: Chop Suey van System Of A Down.
Dat is de titel, band is System of a Down.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil nog even de titel..
Gaaf stukkie muziek
Dat ís de titel.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaaf stukkie muziek
System Of a Down - Chop Sueyquote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaaf stukkie muziek
quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef VoreG het volgende:
Willen ze ons in slaap hebben?
Dit is nu juist prachtige muziek!quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef VoreG het volgende:
Willen ze ons in slaap hebben?
hoi Tquote:Op maandag 24 december 2007 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, dit is er ook nog snachts
*even aanzet*
Dat zal allemaal wel, maar ik zit niet op mooie muziek te wachten midden in de nacht in een doodsaaie nachtdienst! Iets harders mag best.quote:Op maandag 24 december 2007 03:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dit is nu juist prachtige muziek!![]()
Do I have to fall asleep with roses in my hand?
Hoi!quote:Op maandag 24 december 2007 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, dit is er ook nog snachts
*even aanzet*
ik deed al aardig mijn best andersquote:Op maandag 24 december 2007 03:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoi!
Nu golfert nog en de gemiddelde leeftijd is weer hoog!
quote:Op maandag 24 december 2007 03:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik deed al aardig mijn best anders
Ik zie nu pas je geboortedatum!quote:Op maandag 24 december 2007 03:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik deed al aardig mijn best anders
Idd schandalig!quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef Zyggie het volgende:
Geen CCR!
Eind twintiger hier dus schaar me nog bij de jongerenquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Volgens mij zitten we hier allemaal met eind dertigers
Teken aan de wand: ik heb een date met een vrouw van 40
18 Lentes jongquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Begin 20 jaquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Wat een oud wijfquote:Teken aan de wand: ik heb een date met een vrouw van 40
Jong van geest Bluezz, jong van geestquote:
too much infoquote:Op maandag 24 december 2007 03:51 schreef Meddo het volgende:
19![]()
maar ik ga ff rukken en naar bed toe radio luisteren![]()
[ [url=
op Claudia?quote:Op maandag 24 december 2007 03:51 schreef Meddo het volgende:
19![]()
[ afbeelding ]
Als Claudia gewoon niet lacht is het gewoon een supermooie vrouw, die paardebek verpest hetquote:Op maandag 24 december 2007 03:51 schreef Meddo het volgende:
19![]()
[ afbeelding ]
begrijp me niet verkeerd hoord, ik vind haar geweldig, maar ze valy niet op jongens, en al helemaal niet van 19quote:Op maandag 24 december 2007 03:55 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb gewoon de cd van de originele theatershow hier liggen, echt een fantastische show.
Het verschill... Den Haag is bijna dood en Belgie gaat losquote:Op maandag 24 december 2007 03:56 schreef Felixa het volgende:
Zangeres Zonder Naam in Leuven
Enrique I. in Den Haag.
Niveau daalt gestaag...
dank jequote:Op maandag 24 december 2007 03:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me zo goed dit te lezen Buzzer
Het hele plein: whoohoo!!quote:Op maandag 24 december 2007 03:58 schreef Tourniquet het volgende:
SONG 2 bij de Belg
Ik had het over de theatershow van herman van veen en zij is bi dus valt ook wel op mannen en ik ben geen 19quote:Op maandag 24 december 2007 03:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoord, ik vind haar geweldig, maar ze valy niet op jongens, en al helemaal niet van 19
Waarom Belgie???quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 04:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had het over de theatershow van herman van veen en zij is bi dus valt ook wel op mannen en ik ben geen 19
quote:Op maandag 24 december 2007 03:51 schreef Meddo het volgende:
19![]()
[ afbeelding ]
Belgie gaat los, goeie muziek en nogal druk.... dj is vrolijk en het is feest daar...quote:
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 04:01 schreef tha_dark het volgende:
Iemand linkje naar stubru?
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 04:01 schreef tha_dark het volgende:
Ekdom heeft geen enkele nacht gedaan toch?quote:Op maandag 24 december 2007 04:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Belgie gaat los, goeie muziek en nogal druk.... dj is vrolijk en het is feest daar...
Veenstra is oververmoeid uitgeput en Den Haag is bijna dood.
Ook op tv, op één.quote:Op maandag 24 december 2007 04:01 schreef tha_dark het volgende:
Geweldig nummer blijft datquote:Op maandag 24 december 2007 04:04 schreef Qunix het volgende:
Guns And Roses op StuBru
Over het algemeen moet ik zeggen dat de Nederlandse televisie zuigt! Dit is echte televisie, interactief en voor een goed doel!quote:Op maandag 24 december 2007 04:16 schreef buzzer het volgende:
Toch wel grappig dat de leukste TV deze week van de radio komt
zo langzamerhand wel jaquote:Op maandag 24 december 2007 04:17 schreef tha_dark het volgende:
Kunnen we het topic onderhand niet omdopen in StuBru topic
voor de digitale kijkers onder ons: kanaal 40quote:Op maandag 24 december 2007 04:20 schreef VoreG het volgende:
Waarom is Claudia nog steeds niet gaan slapen....
En de muziek is vannacht echt kut op 3fm.
Inderdaad... Erg triest... Inclusief de artiesten!quote:Op maandag 24 december 2007 04:20 schreef VoreG het volgende:
Waarom is Claudia nog steeds niet gaan slapen....
En de muziek is vannacht echt kut op 3fm.
Ik zit op m'n werk dus ik heb de livestream van 3fm..quote:Op maandag 24 december 2007 04:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor de digitale kijkers onder ons: kanaal 40
deze komt uit Belgiequote:Op maandag 24 december 2007 04:29 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Veenstra 'm op Youtube opgezocht?
quote:Op maandag 24 december 2007 04:32 schreef Qunix het volgende:
MOET JE HOREN!!!!!!!!!!!!!!
Belgie gaat los!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |