Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!quote:Op maandag 24 december 2007 03:18 schreef Felixa het volgende:
OMFG!! Uit welke gesloten instelling is dit stelletje tbs'ers ontsnapt??
Vind je het gek op dit tijdstip? Het is heel de dag druk geweest iig.quote:Op maandag 24 december 2007 03:18 schreef Qunix het volgende:
Net 10 mensen buiten aanwezig........
En sja... kansloos muziek
dit komt zwaar uit mijn jeugd, en toen was het al oubolligquote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!
Afdeling 'Zwarte Cross'.
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.quote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, niet zo negatief. Dit is juist leuk!
Afdeling 'Zwarte Cross'.
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.quote:Op maandag 24 december 2007 03:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig.
joh, denk je nou echt dat dit van nu is?quote:Op maandag 24 december 2007 03:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik luister al ruim een jaar niet meer naar Nederlandse muziek (of pogingen daartoe) dus ik schrik even van het niveau.
Ik zie het ja....quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De muziekscene is van een vrij hoog niveau tegenwoordig. Dit zijn gewoon circusacts, geschikt voor studentenverenigingen.
Sststt, ssstt, speel wat zachter, straks wordt de muts wakker!quote:
Deze gaat slapen.quote:
is dat dit nummer?quote:Op maandag 24 december 2007 03:35 schreef Qunix het volgende:
Kernkraft 400 - Zombie Nation op StuBru![]()
Nee man. Jij wil natuurlijk downloaden, je goede recht: Chop Suey van System Of A Down.quote:
ik wil nog even de titel..quote:
tnxquote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee man. Jij wil natuurlijk downloaden, je goede recht: Chop Suey van System Of A Down.
Dat is de titel, band is System of a Down.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil nog even de titel..
Gaaf stukkie muziek
Dat ís de titel.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaaf stukkie muziek
System Of a Down - Chop Sueyquote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaaf stukkie muziek
quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef VoreG het volgende:
Willen ze ons in slaap hebben?
Dit is nu juist prachtige muziek!quote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef VoreG het volgende:
Willen ze ons in slaap hebben?
hoi Tquote:Op maandag 24 december 2007 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, dit is er ook nog snachts
*even aanzet*
Dat zal allemaal wel, maar ik zit niet op mooie muziek te wachten midden in de nacht in een doodsaaie nachtdienst! Iets harders mag best.quote:Op maandag 24 december 2007 03:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dit is nu juist prachtige muziek!![]()
Do I have to fall asleep with roses in my hand?
Hoi!quote:Op maandag 24 december 2007 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, dit is er ook nog snachts
*even aanzet*
ik deed al aardig mijn best andersquote:Op maandag 24 december 2007 03:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoi!
Nu golfert nog en de gemiddelde leeftijd is weer hoog!
quote:Op maandag 24 december 2007 03:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik deed al aardig mijn best anders
Ik zie nu pas je geboortedatum!quote:Op maandag 24 december 2007 03:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik deed al aardig mijn best anders
Idd schandalig!quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef Zyggie het volgende:
Geen CCR!
Eind twintiger hier dus schaar me nog bij de jongerenquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Volgens mij zitten we hier allemaal met eind dertigers
Teken aan de wand: ik heb een date met een vrouw van 40
18 Lentes jongquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Begin 20 jaquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef buzzer het volgende:
Wat een oud wijfquote:Teken aan de wand: ik heb een date met een vrouw van 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |