ja sorry, ik ben dan ook al een ouwe lulquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
hoe... de FUCK krijg je een youtube filmpje op fok :;')
quote:
Ik heb nog een fles Highland Park 15yo staanquote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn single barrel malt nog lang niet.
Ik een oud wijf hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben dan ook al een ouwe lul
mijn fles Southern Comfort staat klaar voor morgenquote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn single barrel malt nog lang niet.
De brandweer is je beste vriend.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef Felixa het volgende:
Wat staat er nou precies op Michiel's shirt?
http://www.nooitmeerwassen.nl/images/resize.php?img=images/alex_geel.jpg&w=559&h=500quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef Felixa het volgende:
Wat staat er nou precies op Michiel's shirt?
Oeh lekker.... puur.... met 1 klontje ijs !quote:Op maandag 24 december 2007 02:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn fles Southern Comfort staat klaar voor morgen
Ik hou mijn vinger vast op de knop om over te schakelen naar de Zuiderburen als dit gaat spelen straks.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef buzzer het volgende:
OMG Village People komt binnen...
Beste,quote:
quote:Welke admin quote dit bericht onbewerkt?
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef TheZapster het volgende:
Nou dit maakt het ook niet makkelijker om wakker te blijven
Jaquote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oeh lekker.... puur.... met 1 klontje ijs !
u gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start....quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Beste,
Bij deze solliciteer ik voor een administratorschap op FOK!
Mijn motivatie is: Ik wil graag HTML kunnen gebruiken om bijvoorbeeld
<marquee>spandoeken te maken,</marquee>
<hr>
dividers te posten en natuurlijk,
<iframe src="http://www.google.nl/search?hl=nl&q=1337hax+te+plaatsen&btnG=Google+zoeken&meta=" width="200" height="100"></iframe>.
<center>Verder wil ik als enige tekst kunnen centreren, iets wat hoe idioot mogelijk nog altijd niet kan op FOK!</center>
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen,
Met vriendelijke Groet,
WebHawkjuh
[..]
Moet je wel de HTML aanzetten heaquote:Op maandag 24 december 2007 02:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
u gaat direct naar de gevangenis en komt niet langs start....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |