Voor heel veel donateurs speelt een stukje eigenbelang mee. Bedrijven willen maar wat graag met hun naam op de radio gehoord worden. Maar zoals we al zo vaak zeggen: alles voor de centen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op schaal is dit best acceptabel. Als jij je cd verkoopt maak je indirect ook reclame voor je band.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Als kind was ik aqua "fan", tegenwoordig zijn ze allemaal fan van van ali b.
Iets stevigs, want de hele studio is verbouwd.quote:
toen ik kind was....was Lene ook kindquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Als kind was ik aqua "fan", tegenwoordig zijn ze allemaal fan van van ali b.
En dat in pak m beet, 10 jaar tijd.quote:
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Iets stevigs, want de hele studio is verbouwd.
Idd, terwijl iedereen bang was dat ie het niet zou halen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef peaceman het volgende:
Rob is nog wel opvallend fit eigenlijk...
Ik dacht al, waar bleef je nouquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Plaats ik even 1 post nadat ik even weg ben geweest, zet ik meteen het topic vol...
Slechte timing.
De slaapgastquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoor ik Claudia de Breij nu in de studio?
Ja ze is slaapgast, maar slapen doet ze nog niet.quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Grapjas! dat is de minst boeiende foto die je eruit hebt gepiktquote:
Mja, helaas welquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
En daar zet je dan het geluid van Ned 3 voor uitquote:
Trustenquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga 't nest in.
Luister/kijk ze verders
Vaak leven dat soort mensen in groepjes, daar jutten ze elkaar in op.quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom snappen sommige mensen zelf niet dat ze niet grappig zijn.
Is er dan niemand in hun omgeving die aangeeft dat ze het niet moeten doen...
Helaas nog niet..quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Felixa het volgende:
Ja ze is slaapgast, maar slapen doet ze nog niet.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grapjas! dat is de minst boeiende foto die je eruit hebt gepikt![]()
Staan echt een boel erg leuke foto's van haar op het net.
Zet het filter van de Google toolbar even uit joh.quote:Op zondag 23 december 2007 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
edit: kut je was me voor.
Is dit een quiz ofzo? Klinkt als iemand die het antwoord al weet.quote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
5:34 (heb ik even voor je opgezochtquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
It wasn't mequote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Zit er weer iemand teveel te spammen op FOK! ?
Ff, is nog steeds niet vooruit te brandenquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef peaceman het volgende:
hmm fok was ff prut....
Kom je zo wel achterquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
Wie zijn die figuren nou die rondlopen in het glazen huis?
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
5:34 (heb ik even voor je opgezocht)
Doe mijn bestquote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Seraphina het volgende:
Zo, nog even luisteren voor het slapen gaan.
Is het Rihanna...beetje jammer.
Doen de nachtbrakers Michiel goed steunen vannacht? En Rob natuurlijk ook. Als je nog op bent als Gerard weer moet ben je wel HEUL erg.
Ja, ze zingt heel vals, maar het heeft wel watquote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Qunix het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
Ik ken het weer..... Dat heb ik wel een keer gezien ja... Ze zingt vals maar is erg vermakelijk
Dat is een liveversie man, die zijn wel vaker uitgerekt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)
film nog niet gekeken.
Inderdaad...quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
als Fok zo doorgaat is de lol er snel af
Truste!quote:
Ik geeft het ook nog even...quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef Impry het volgende:
Ik kijk nog aan tot 0.10u. als het dan nog niet beter is luister ik wel zonder Fok! verder.
Jammer voor zo'n laatste nacht dat Fok! zo traag is.
Gaat Rob tot 2 uur door?
En dan alsnog niet langer dan een kwartier.quote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat is een liveversie man, die zijn wel vaker uitgerekt.
Als ik het goed heb wordt ie morgen op het Plein geveild door Eddy Zoey.quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef Seraphina het volgende:
Lekker op tijd, maar: Mama Dikeb
Maar nu ga ik echt slapen mensen. Ik zag Animal nog niet tussen de veilingitems staan? Wilde even kijken hoe hard `ie ging, misschien konden we `m met Fok! voor Michiel terugkopen ofzo.
Och, nu weer een intermezzo van 10 minuten, blegh.
Doeg mensen!
Hoerige amateuristische kutsitequote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Jah, en dan Michiel tot 6, en daarna Gerard weerquote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef Impry het volgende:
Rob blijft nog wel doorgaan tot 2 uur?
Dat wordt `m niet danquote:Op maandag 24 december 2007 00:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb wordt ie morgen op het Plein geveild door Eddy Zoey.
Animal wordt vanmiddag tijdens de veiling op het plein verkocht.quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef Seraphina het volgende:
Lekker op tijd, maar: Mama Dikeb
Maar nu ga ik echt slapen mensen. Ik zag Animal nog niet tussen de veilingitems staan? Wilde even kijken hoe hard `ie ging, misschien konden we `m met Fok! voor Michiel terugkopen ofzo.
Och, nu weer een intermezzo van 10 minuten, blegh.
Doeg mensen!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef tha_dark het volgende:
Hopelijk wordt fok weer wat sneller vannacht! Want SR luisteren zonder fok is toch een stuk minder!
Wanneer komt het filmpje van mama Dikep?quote:Op maandag 24 december 2007 00:09 schreef Piles het volgende:
Ja, ik ben weer weg
Morgenochtend nog even zwaaien voor ik naar mn werk ga, en denk eraan: onthoudt de tijdstippen als er wat leuks gebeurt![]()
Fijne nacht allemaal
Morgenavond na de finale op z'n vroegstquote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wanneer komt het filmpje van mama Dikep?
Trusten meneerquote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenavond na de finale op z'n vroegst
Haha... truste!quote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenavond na de finale op z'n vroegst
Sweet dreams!!quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit gaat me te langzaam.
Trusten.
Correctie: Mooi nummer van The Zutons, schaamteloos gejat door Amy en Mark Ronsonquote:
Volgens mij zijn er eerder kegel dan paal hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Felixa het volgende:
Die band daar binnen staat ondertussen ook aardig voor paal...
Ik had het wel gezegd he?quote:Op maandag 24 december 2007 00:25 schreef tha_dark het volgende:
Gaan jullie nu ook al jongens? Zotheid en Marc?
quote:Op maandag 24 december 2007 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Even om de kerststemming hier te verhogen:
Ik ben een kerstbal!
Bert & Ernie!!quote:Op maandag 24 december 2007 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Even om de kerststemming hier te verhogen:
Ik ben een kerstbal!
Whoei!quote:Op maandag 24 december 2007 00:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bert & Ernie!!
Ik heb hun hele kerst-cd!
Met ook de klassieker: Kerstwindje.
Roger. Tabee!quote:Op maandag 24 december 2007 00:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik denk dat het toch verstandig is om te gaan slapen.
Veel plezier nog! Truste!quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 00:41 schreef Zyggie het volgende:
Dit is Frusciante toch? Heb het introotje niet gehoord.
En Stenders kende het nog nietquote:Op maandag 24 december 2007 00:42 schreef Haunter het volgende:
FRUSCIANTEEEEE![]()
wtf, dat ik dit nog mee mag maken op 3fm!
![]()
Komt door Fok helaas.quote:Op maandag 24 december 2007 00:49 schreef Sirolf het volgende:
De snelheid is er wel een beetje uit btw, zowel hier op het forum als in de uitzending. Vind 't een wat rustig nachtje tot nu toe...
Precies, hij had ook prima bij mij op de bank kunnen liggen.quote:Op maandag 24 december 2007 00:46 schreef Felixa het volgende:
Hee slaapt Coen toch niet in Venlo?? Leek me ook al een beetje ver weg.
Idd, gisteravond/nacht was het tempo een stuk hoger! Maar dat kan ook aan de gast liggen want Guus is natuurlijk een stuk toffer dan Claudia! Er moet weer een leuke gast binnen komen zoals gister de Fabeltjeskrant ofzo!quote:Op maandag 24 december 2007 00:49 schreef Sirolf het volgende:
De snelheid is er wel een beetje uit btw, zowel hier op het forum als in de uitzending. Vind 't een wat rustig nachtje tot nu toe...
Dan maar hopen dat je snel in slaap valt, anders schiet het nog steeds niet op.quote:Op maandag 24 december 2007 00:53 schreef Zotheid het volgende:
En nu ga ik echt in bed verder luisteren, heb het helemaal met de snelheid gehad.
Snelheid hier ligt ook aan Fok natuurlijk, maar in het Glazen Huis is het inderdaad vanavond/vannacht wat rustiger. Ook niet zo gek dat die jongens een keer op zijn na al die dagen. Stenders staat nu soms ook wat glazig voor zich uit te staren. Dat heeft denk ik weinig te maken met welke gasten er wel of niet zijn, maar gewoon met dat het gewoon echt zwaar voor ze is.quote:Op maandag 24 december 2007 00:49 schreef Sirolf het volgende:
En nog bezigquote:Op maandag 24 december 2007 01:03 schreef TheZapster het volgende:
Laatste 3 nummers zijn dan wel weer errug lekker
het dronken volk van de afgelopen nachten is er natuurlijk ook minderquote:Op maandag 24 december 2007 00:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Snelheid hier ligt ook aan Fok natuurlijk, maar in het Glazen Huis is het inderdaad vanavond/vannacht wat rustiger. Ook niet zo gek dat die jongens een keer op zijn na al die dagen. Stenders staat nu soms ook wat glazig voor zich uit te staren. Dat heeft denk ik weinig te maken met welke gasten er wel of niet zijn, maar gewoon met dat het gewoon echt zwaar voor ze is.
20.00quote:Op maandag 24 december 2007 01:10 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe laat komen de heren morgen het huis uit? 19:00?
Hier ook.quote:Op maandag 24 december 2007 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Verdomde Ekdom en Veenstra heb weer die hele bert en ernie zooi gedownload, heb nu denk ik al 6 keer op rij ernie en hondje die kwijt is geluisterd
Om 19.50 is het LIVE tv-programma afgelopen. Dan moeten ze er toch echt uit zijn hoor.quote:
Thanks. Dan weet ik dat ik nog niet om 14:00 in de fucking kou vooraan hoef te staan. Met mijn vlaggetje.quote:
Loser van Beckquote:Op maandag 24 december 2007 01:14 schreef Qunix het volgende:
En dit nummer heet...............?
de snelheid moet dadelijk weer beter wordenquote:Op maandag 24 december 2007 00:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Snelheid hier ligt ook aan Fok natuurlijk, maar in het Glazen Huis is het inderdaad vanavond/vannacht wat rustiger. Ook niet zo gek dat die jongens een keer op zijn na al die dagen. Stenders staat nu soms ook wat glazig voor zich uit te staren. Dat heeft denk ik weinig te maken met welke gasten er wel of niet zijn, maar gewoon met dat het gewoon echt zwaar voor ze is.
ik zei het tochquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 01:22 schreef TheZapster het volgende:
Bij de belgen is het een stuk drukker maar dat kan ook komen door de een stuk aantrekkelijkere dj
me maag en darmen stonden mij dat helaas niet toe wederomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |