Inderdaad...quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
als Fok zo doorgaat is de lol er snel af
Truste!quote:
Ik geeft het ook nog even...quote:Op zondag 23 december 2007 23:56 schreef Impry het volgende:
Ik kijk nog aan tot 0.10u. als het dan nog niet beter is luister ik wel zonder Fok! verder.
Jammer voor zo'n laatste nacht dat Fok! zo traag is.
Gaat Rob tot 2 uur door?
En dan alsnog niet langer dan een kwartier.quote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat is een liveversie man, die zijn wel vaker uitgerekt.
Als ik het goed heb wordt ie morgen op het Plein geveild door Eddy Zoey.quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef Seraphina het volgende:
Lekker op tijd, maar: Mama Dikeb
Maar nu ga ik echt slapen mensen. Ik zag Animal nog niet tussen de veilingitems staan? Wilde even kijken hoe hard `ie ging, misschien konden we `m met Fok! voor Michiel terugkopen ofzo.
Och, nu weer een intermezzo van 10 minuten, blegh.
Doeg mensen!
Hoerige amateuristische kutsitequote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Jah, en dan Michiel tot 6, en daarna Gerard weerquote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef Impry het volgende:
Rob blijft nog wel doorgaan tot 2 uur?
Dat wordt `m niet danquote:Op maandag 24 december 2007 00:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb wordt ie morgen op het Plein geveild door Eddy Zoey.
Animal wordt vanmiddag tijdens de veiling op het plein verkocht.quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef Seraphina het volgende:
Lekker op tijd, maar: Mama Dikeb
Maar nu ga ik echt slapen mensen. Ik zag Animal nog niet tussen de veilingitems staan? Wilde even kijken hoe hard `ie ging, misschien konden we `m met Fok! voor Michiel terugkopen ofzo.
Och, nu weer een intermezzo van 10 minuten, blegh.
Doeg mensen!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef tha_dark het volgende:
Hopelijk wordt fok weer wat sneller vannacht! Want SR luisteren zonder fok is toch een stuk minder!
Wanneer komt het filmpje van mama Dikep?quote:Op maandag 24 december 2007 00:09 schreef Piles het volgende:
Ja, ik ben weer weg
Morgenochtend nog even zwaaien voor ik naar mn werk ga, en denk eraan: onthoudt de tijdstippen als er wat leuks gebeurt![]()
Fijne nacht allemaal
Morgenavond na de finale op z'n vroegstquote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wanneer komt het filmpje van mama Dikep?
Trusten meneerquote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenavond na de finale op z'n vroegst
Haha... truste!quote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenavond na de finale op z'n vroegst
Sweet dreams!!quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit gaat me te langzaam.
Trusten.
Correctie: Mooi nummer van The Zutons, schaamteloos gejat door Amy en Mark Ronsonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |