Helaas nog niet..quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Felixa het volgende:
Ja ze is slaapgast, maar slapen doet ze nog niet.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grapjas! dat is de minst boeiende foto die je eruit hebt gepikt![]()
Staan echt een boel erg leuke foto's van haar op het net.
Zet het filter van de Google toolbar even uit joh.quote:Op zondag 23 december 2007 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
edit: kut je was me voor.
Is dit een quiz ofzo? Klinkt als iemand die het antwoord al weet.quote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
5:34 (heb ik even voor je opgezochtquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
It wasn't mequote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Zit er weer iemand teveel te spammen op FOK! ?
Ff, is nog steeds niet vooruit te brandenquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef peaceman het volgende:
hmm fok was ff prut....
Kom je zo wel achterquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
Wie zijn die figuren nou die rondlopen in het glazen huis?
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
5:34 (heb ik even voor je opgezocht)
Doe mijn bestquote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Seraphina het volgende:
Zo, nog even luisteren voor het slapen gaan.
Is het Rihanna...beetje jammer.
Doen de nachtbrakers Michiel goed steunen vannacht? En Rob natuurlijk ook. Als je nog op bent als Gerard weer moet ben je wel HEUL erg.
Ja, ze zingt heel vals, maar het heeft wel watquote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Qunix het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
Ik ken het weer..... Dat heb ik wel een keer gezien ja... Ze zingt vals maar is erg vermakelijk
Dat is een liveversie man, die zijn wel vaker uitgerekt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)
film nog niet gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |