Om het filmpje, of het nummer?quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Meddo het volgende:
ik heb de badeend coming over the hil ook ff gecapd.. ff ergens uploaden 150mb
Die versie van Leon is ook leuk.quote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
De Fixkes, wow, tof.
Notaris Polman´s nummertjequote:Op zondag 23 december 2007 23:19 schreef Qunix het volgende:
Dit is Stenders zijn nummertje....
Van mij hoeft dit nietquote:Op zondag 23 december 2007 23:19 schreef Qunix het volgende:
Dit is Stenders zijn nummertje....
Mensen die SR misbruiken om voor hun eigen campagne aandacht te vragen, mogen ze wat mij betreft afvoeren.quote:Op zondag 23 december 2007 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat mens stond er donderdagavond ook al toen ik er was. Ze wil een statement maken over Afghanistan ofzo.
Bah, allemaal van die Wethouder Hekking-typjes...quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mensen die SR misbruiken om voor hun eigen campagne aandacht te vragen, mogen ze wat mij betreft afvoeren.
Net zoals die miep die gisteren op het plein stond te schreeuwen hoe schandalig SR was, omdat de dj's zelf tonnen zouden verdienen.
Hekkingquote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Felixa het volgende:
Bah, allemaal van die Wethouder Hekking-typjes...
Zij heeft de enige mond in NL die groot genoeg is voor de mijnequote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef BonJovi het volgende:
Ik luisterde vroeger altijd 3fm op werk en ik dacht oehh die Claudia heeft wel een mooie stem zou ze lekker zijn en toen zag ik haar dacht ik no thanks
Op schaal is dit best acceptabel. Als jij je cd verkoopt maak je indirect ook reclame voor je band.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mensen die SR misbruiken om voor hun eigen campagne aandacht te vragen, mogen ze wat mij betreft afvoeren.
Net zoals die miep die gisteren op het plein stond te schreeuwen hoe schandalig SR was, omdat de dj's zelf tonnen zouden verdienen.
niet allemaal tegelijkquote:Op zondag 23 december 2007 23:21 schreef D.Rose het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt, 401 mag zo geopend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |