was inderdaad ff heel traag!!! Zeker de adserver, in plaats van op het hele uur gaat ie nu de boel vertragen op het halve uur?quote:
Nooi.... nee, die is te makkelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Da's wel erg letterlijk!
Trouwens, hoe staat het met de MetMichiel-video?
Of er wordt geld geboden om Claudia het huis uit te zettenquote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat de gelddonatie nu wel stagneert....
De wat?quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, hoe staat het met de MetMichiel-video?
Das heel makkelijk na te kijken als je ff naar de postgeschiedenis kijkt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Wordt het onderdeel "doneren voor elk topic waarin een Glazen Huis DJ een post plaatst" nog door iemand bijgehouden? Michiel heeft toch al in minstens 2 topics gepost.
Ik vind de badeend-invasie ook erg goed.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Qunix het volgende:
Die animaties zijn tof
Leukste vind ik de kerstman en sneeuwschuifert
ik ben altijd zo braafquote:
Nog niet helemaal afquote:Trouwens, hoe staat het met de MetMichiel-video?
En het kussen vervolgens goed aandrukken.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als mutsje nu es ff fijn haar bedje gaat opmaken. Buiten het zicht van welke camera dan ook. En dan ook meteen lekker ver onder de dekens duiken.
Ik geloof dat ik Birgit Schuurmansch niet eens zo ongezellig vond.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef the_disheaver het volgende:
Tof dat claudia ff terug is. Leuker dan de meeste gasten...
coolquote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef vw_caddy het volgende:
VeilingTV komt er volgens mij weer aan
quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
En het kussen vervolgens goed aandrukken.
Of anders die enorme monstertanden natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als het ff kan. Maarja, die hamsterwangen zitten in de weg hè...
Guus, Albert en Humberto waren ook goede gasten.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Birgit Schuurmansch niet eens zo ongezellig vond.
tsja, 't is iig iets wat het kussen raakt, voordat het de neus en mond raakt...quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of anders die enorme monstertanden natuurlijk.
Humberto was de beste! Die was ook echt leuk bezig met de mensen die buiten stonden!quote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Guus, Albert en Humberto waren ook goede gasten.
Voor ze allebeiquote:Op zondag 23 december 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
CLaudia de B vanavond om 22:55 te zien op Ned 3... Voor de liefhebbers zeg maar..
quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat ze zelfs in Afrika iets hebben van 'als het zo moet drinken we maar een week niet!'
quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat ze zelfs in Afrika iets hebben van 'als het zo moet drinken we maar een week niet!'
Had jij ook niet een hamster trouwens?quote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat er nog mensen zijn blijven staan.
En hamster wil ook aandacht.
Ja, een logeerhamster van m'n zusjequote:Op zondag 23 december 2007 21:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had jij ook niet een hamster trouwens?
Heerlijk, daar zeg ik geen NEE tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef Felixa het volgende:
Ik ga warme chocomel met slagroom maken, nog iemand?
Scheutje rum erbij?
Doet ie vakerquote:Op zondag 23 december 2007 21:46 schreef broer het volgende:
Schaamteloos, Gerard! Een grapje van Claudia stelen!
quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, een logeerhamster van m'n zusje.
Met dat beest is meer plezier te beleven dan die creatie die ze nu het huis in getieft hebben.
Hoe kansloosquote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Da's wel een erg inspiratieloos clublied.
Een post van jou met een hint naar Claudia zonder kotssmileyquote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dat beest is meer plezier te beleven dan die creatie die ze nu het huis in getieft hebben.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een fooienpot? Claudia?
Ben ik de enige die nu inmiddels wel weet dat je Claudia niet tof vindt?quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ik zal 'm ff editenquote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Een post van jou met een hint naar Claudia zonder kotssmiley
Ik volg nu even je voorbeeld!quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga pissen!
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef Horloge het volgende:
Wat een keldering van het niveau sinds Claudia binnen is. Toeval?
Ik doelde ook op mijquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen steelt-ie van goeie cabaretiers.
Volgens mij zijn die mensen bij de brievenbus nu allemaal hun geld aan 't terugvragen...quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.
Dan ben jij vast nog niet zo oudquote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Dit moet toch wel het dieptepunt zijn van de Nederlandse muziekcultuur tot nu toe?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit eik te wachten totdat een andere favoriet (:')) van me het huis binnenkomt... Astrid de Jong![]()
.
En er zit nog wel een feestelijk topic aan te komen!quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.
Ik heb er nog heul veul. Alleen even de juiste momenten afwachten!quote:
Cool!quote:Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Felixa het volgende:
Ik heb er nog heul veul. Alleen even de juiste momenten afwachten!
een ontzettend lang mute momentquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Oh-My-God.. Jeroen van de Boom..... Ik voel een mute moment aankomen.
Wat een verschil met gisterenquote:Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:
Ali B, De Breij, Van der Boom.. was ist los.
Gister ging het ook een stuk sneller.quote:
Prachtig ditquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Zwaar respect.'
Vroeger had men nog 'heel veel respect'. Of kun je respect tegenwoordig wegen?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Zwaar respect.'
Vroeger had men nog 'heel veel respect'. Of kun je respect tegenwoordig wegen?
Nee, dat was Keesquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent degene die begonnen is met de 'pallets'?
Awwwww... rustig maar, er zijn ook nog mensen die Claudia wél leuk vinden.quote:Op zondag 23 december 2007 21:55 schreef Treezz het volgende:
Echt.. die negativiteit ... echt depri om te zien hoe jullie zo negatief tegen claudia zijn..
Het is te hopen ja... Dat mens is stoerquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Awwwww... rustig maar, er zijn ook nog mensen die Claudia wél leuk vinden.
Dat wordt moeilijk: Van Basten of Claudia.quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Om 22:30 trouwens Studio Voetbal met Marco van Basten. Voor de liefhebbers.
Claudia! oh eh nee ik wil nog niet dood..quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
Wie hebben jullie het liefst???
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
Stenders.quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
22:57 de show van Claudia op ned3. Denk dat ik een stukje ga kijken...quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Ekdomquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet morgenavond kunnen programmeren? Nu moet ik mezelf opsplitsen!quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
22:57 de show van Claudia op ned3. Denk dat ik een stukje ga kijken...
Denk dat ik tussen beide programma's ga switchen en in de achtergrond zal 3FM aanstaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef Piles het volgende:
Dat wordt moeilijk: Van Basten of Claudia.
Ik ga maar slapen denk ik
ik heb het ook ooit gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl ik me net wel bedacht dat ik af en toe ook pallets sorteer![]()
Beetje ongelukkig ingepland idd, zeker nu Claudia te gast is in het GH.quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Hadden ze dat niet morgenavond kunnen programmeren? Nu moet ik mezelf opsplitsen!
Hebben? Waarom/-voor/-mee?quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
In de promo hebben ze het over 16 uur.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat morgen de echte finale begint?
Ik heb tot ongeveer 18.30 uur kerstborrel, maar dan zijn ze al bezig/klaar neem ik aan
Ik dacht tot 18:00uquote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Ik heb tot ongeveer 18.30 uur kerstborrel, maar dan zijn ze al bezig/klaar neem ik aan
Volgens mij komen ze tussen 19 en 20u uit het huis als ik 't goed begrepen heb.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Ik denk dat ik nog steeds weleens bovenaan zou kunnen staan hoor, al heb ik me de laatste maanden wat ingehouden, ook qua posten.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh noes!! Webhawk heeft de account van D.Rose gehackt!
Ja, ik wil dat ook graag weten. Wil graag iig de dj`s uit het huis zien komen en daarna ga ik naar m`n ouders...quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Moet m nog knippenquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Qunix het volgende:
Hoi Piles... Ik zie Guus weer bij de overzicht... Heb je de youtube link voor me? Alvast bedankt
We zullen oplettenquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook graag weten. Wil graag iig de dj`s uit het huis zien komen en daarna ga ik naar m`n ouders...
Maareh, mensuh, ik ben pleite. Allemaal ff opletten of K`s Choice of Feeder voorbij komt he
.
the clash
![]()
Doeeeeeeeeeeg!
En vervolgens vanaf een uur of 7 op Ned3.quote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het allemaal live op tv komt?
Er is uitzending tot 17.59 uur
Morgen op Ned 3 van 19:00 tot 19:50 "Finale Serious Request". Dus tja, ik weet het ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het allemaal live op tv komt?
Er is uitzending tot 17.59 uur
Piles, had ik al gezegd dat je een held bent?quote:
Die van vandaag duurt wel heel erg lang iddquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Felixa het volgende:
Ligt het nou aan mij of duren die headlines nou steeds langer?
Ze plakken er nu ook nog weer een extra stuk aan vast. Om 8 uur eindigde het met de badeend-compilatie. Op de radio zijn ze al láng weer verder.quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Felixa het volgende:
Ligt het nou aan mij of duren die headlines nou steeds langer?
Ben benieuwd of er een badeendjes-rage gaat uitbreken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Heel NL weet nu wel van de badeendjes van Michiel
Ah, die stond nog niet in mijn tvgids (andere titelquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Morgen op Ned 3 van 19:00 tot 19:50 "Finale Serious Request". Dus tja, ik weet het ook niet
quote:Finale Serious Request
De Serious Request-actie is dit jaar voor de vierde keer gehouden. Drie 3FM dj's hebben zes dagen zonder eten doorgebracht in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Zij verlaten in deze uitzending het huis. Hoeveel geld hebben ze na zes dagen non-stop radio opgehaald voor het Rode Kruis. Dit jaar is het thema schoon drinkwater en sanitatie. Eén op de zes mensen in de wereld heeft geen toegang tot veilig drinkwater en jaarlijks overlijden gemiddeld vier miljoen mensen als gevolg van gebrek aan (schoon) drinkwater.
24 december 2007, 19:00-19:50 uur
Tip: zet je radio aanquote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef MariaMena het volgende:
Echt, als ze volgend jaar IETS anders moeten doen is het wel het 10 minuten durende headlines programma. Oprotten met die shit en laten zien waar het echt om draait: de RADIO! Het is nu 22.10 en er zijn nog steeds headlines en we missen de uitzending.. wat bagger zeg
Gigantisch bagger dusquote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze plakken er nu ook nog weer een extra stuk aan vast. Om 8 uur eindigde het met de badeend-compilatie. Op de radio zijn ze al láng weer verder.
Die had ik gelukkig aanstaan jaquote:
Het is dat kapotte bestand, en ik weet nog ff niet wat er mee aan moetquote:
Kan je 'm niet ff croppen in virtualdub, of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dat kapotte bestand, en ik weet nog ff niet wat er mee aan moet
Als je een goede, werkende, gratis te krijgen screenrecorder weet gaat het een stuk sneller
Eens ja.quote:Op zondag 23 december 2007 22:16 schreef peaceman het volgende:
Leuk die meezing acts van Gerard...![]()
Rob is trouwens ook top. Michiel is wat mij betreft de minste van de 3, maar hij valt me niet tegen.
Daar was toch ook zo'n sneeuw-versie van?quote:Op zondag 23 december 2007 22:17 schreef Qunix het volgende:
Toppertje
Zomernummer in de winter, één dag voor kerst
Die kan niet eens met asf-bestanden om gaanquote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kan je 'm niet ff croppen in virtualdub, of zeg ik nu iets heel doms?
mplayer. Zou ook met windows moeten werken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een goede, werkende, gratis te krijgen screenrecorder weet gaat het een stuk sneller
Uiteraard, op de radio mis je echt 80% van de hele lol van SR. Maar voor tijdens de headlines bedoel ikquote:
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeendquote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
stream 1 tm 4quote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Uiteraard, op de radio mis je echt 80% van de hele lol van SR. Maar voor tijdens de headlines bedoel ik
quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeend
Helaasquote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of ze mijn request nog draaien... maar ja, dat zal zoals elk jaar wel 's nachts worden ofzo
quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeend
naja, kan m zelf ook opzetten als het echt moet....quote:
ik gebruik nu winamp + fraps, werkt goedquote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Had je ff aan moeten geven dat je wel gebeld wilt worden. Als je geluk hebt, dan bellen ze ff om je wakker te maken voor je plaat.quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of ze mijn request nog draaien... maar ja, dat zal zoals elk jaar wel 's nachts worden ofzo
En tóch houden we nog van je!quote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik zie aan de quote dat ik ook al niet meer kan spellen
Geen ideequote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar was toch ook zo'n sneeuw-versie van?
Heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je ff aan moeten geven dat je wel gebeld wilt worden. Als je geluk hebt, dan bellen ze ff om je wakker te maken voor je plaat.
Had ik iig last van...
Ik heb het bestand wel, maar er zit blijkbaar een fout op 65%. Ik kan hem nergens mee omzetten, alleen afspelen in Winamp/Mediaplayerquote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik gebruik nu winamp + fraps, werkt goed
ik heb geen fap-verzameling, ik heb een vrouwquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zet de radio aan en pak je fap-verzameling erbij dan.
afspelen en opnieuw recorden dan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het bestand wel, maar er zit blijkbaar een fout op 65%. Ik kan hem nergens mee omzetten, alleen afspelen in Winamp/Mediaplayer
Jajaja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb geen fap-verzameling, ik heb een vrouw
Zeg dat wel...quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
een nieuw dieptepunt is bereikt....
en nu weer éénquote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
een nieuw dieptepunt is bereikt....
Ik ga niet mee in je Claudia haat, maar mijn reactie was hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed. Mute.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Ga Studio Voetbal kijken, tot morgen wanneer we topic 400 bereikt hebben![]()
![]()
![]()
![]()
tenzij je QOTSA wil missenquote:Op zondag 23 december 2007 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ie weer aan?
quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef MariaMena het volgende:
Je merkt dat de sfeer niet zo goed meer is als dat het vanmiddag wasClaudia de zondebok?
Lijkt me logisch, tochquote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef MariaMena het volgende:
Je merkt dat de sfeer niet zo goed meer is als dat het vanmiddag wasClaudia de zondebok?
Onzin.... wat dacht je van vermoeidheid bij de heren?quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef MariaMena het volgende:
Alleen oudjaar is zooooo 2007 hoor, nieuwjaar is 2008.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |