Een post van jou met een hint naar Claudia zonder kotssmileyquote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, een logeerhamster van m'n zusje.
Met dat beest is meer plezier te beleven dan die creatie die ze nu het huis in getieft hebben.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een fooienpot? Claudia?
Ben ik de enige die nu inmiddels wel weet dat je Claudia niet tof vindt?quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, een logeerhamster van m'n zusje.
Met dat beest is meer plezier te beleven dan die creatie die ze nu het huis in getieft hebben.
Ow, ik zal 'm ff editenquote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Een post van jou met een hint naar Claudia zonder kotssmiley
Ik volg nu even je voorbeeld!quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga pissen!
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef Horloge het volgende:
Wat een keldering van het niveau sinds Claudia binnen is. Toeval?
Ik doelde ook op mijquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen steelt-ie van goeie cabaretiers.
Volgens mij zijn die mensen bij de brievenbus nu allemaal hun geld aan 't terugvragen...quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.
Dan ben jij vast nog niet zo oudquote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Dit moet toch wel het dieptepunt zijn van de Nederlandse muziekcultuur tot nu toe?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit eik te wachten totdat een andere favoriet (:')) van me het huis binnenkomt... Astrid de Jong![]()
.
En er zit nog wel een feestelijk topic aan te komen!quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik merk alleen een keldering hier op het forum, in het huis gaan ze gewoon door hoor.
Ik heb er nog heul veul. Alleen even de juiste momenten afwachten!quote:
Cool!quote:Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Felixa het volgende:
Ik heb er nog heul veul. Alleen even de juiste momenten afwachten!
een ontzettend lang mute momentquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Oh-My-God.. Jeroen van de Boom..... Ik voel een mute moment aankomen.
Wat een verschil met gisterenquote:Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:
Ali B, De Breij, Van der Boom.. was ist los.
Gister ging het ook een stuk sneller.quote:
Prachtig ditquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Zwaar respect.'
Vroeger had men nog 'heel veel respect'. Of kun je respect tegenwoordig wegen?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Zwaar respect.'
Vroeger had men nog 'heel veel respect'. Of kun je respect tegenwoordig wegen?
Nee, dat was Keesquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent degene die begonnen is met de 'pallets'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |