Das heel makkelijk na te kijken als je ff naar de postgeschiedenis kijkt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Wordt het onderdeel "doneren voor elk topic waarin een Glazen Huis DJ een post plaatst" nog door iemand bijgehouden? Michiel heeft toch al in minstens 2 topics gepost.
Ik vind de badeend-invasie ook erg goed.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Qunix het volgende:
Die animaties zijn tof
Leukste vind ik de kerstman en sneeuwschuifert
ik ben altijd zo braafquote:
Nog niet helemaal afquote:Trouwens, hoe staat het met de MetMichiel-video?
En het kussen vervolgens goed aandrukken.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als mutsje nu es ff fijn haar bedje gaat opmaken. Buiten het zicht van welke camera dan ook. En dan ook meteen lekker ver onder de dekens duiken.
Ik geloof dat ik Birgit Schuurmansch niet eens zo ongezellig vond.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef the_disheaver het volgende:
Tof dat claudia ff terug is. Leuker dan de meeste gasten...
coolquote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef vw_caddy het volgende:
VeilingTV komt er volgens mij weer aan
quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
En het kussen vervolgens goed aandrukken.
Of anders die enorme monstertanden natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als het ff kan. Maarja, die hamsterwangen zitten in de weg hè...
Guus, Albert en Humberto waren ook goede gasten.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Birgit Schuurmansch niet eens zo ongezellig vond.
tsja, 't is iig iets wat het kussen raakt, voordat het de neus en mond raakt...quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of anders die enorme monstertanden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |