Awwwww... rustig maar, er zijn ook nog mensen die Claudia wél leuk vinden.quote:Op zondag 23 december 2007 21:55 schreef Treezz het volgende:
Echt.. die negativiteit ... echt depri om te zien hoe jullie zo negatief tegen claudia zijn..
Het is te hopen ja... Dat mens is stoerquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Awwwww... rustig maar, er zijn ook nog mensen die Claudia wél leuk vinden.
Dat wordt moeilijk: Van Basten of Claudia.quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Om 22:30 trouwens Studio Voetbal met Marco van Basten. Voor de liefhebbers.
Claudia! oh eh nee ik wil nog niet dood..quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
Wie hebben jullie het liefst???
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
Stenders.quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
22:57 de show van Claudia op ned3. Denk dat ik een stukje ga kijken...quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Ekdomquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet morgenavond kunnen programmeren? Nu moet ik mezelf opsplitsen!quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
22:57 de show van Claudia op ned3. Denk dat ik een stukje ga kijken...
Denk dat ik tussen beide programma's ga switchen en in de achtergrond zal 3FM aanstaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef Piles het volgende:
Dat wordt moeilijk: Van Basten of Claudia.
Ik ga maar slapen denk ik
ik heb het ook ooit gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl ik me net wel bedacht dat ik af en toe ook pallets sorteer![]()
Beetje ongelukkig ingepland idd, zeker nu Claudia te gast is in het GH.quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Hadden ze dat niet morgenavond kunnen programmeren? Nu moet ik mezelf opsplitsen!
Hebben? Waarom/-voor/-mee?quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef MariaMena het volgende:
* Veenstra Veenstra
* Ekdom
* Stenders
In de promo hebben ze het over 16 uur.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat morgen de echte finale begint?
Ik heb tot ongeveer 18.30 uur kerstborrel, maar dan zijn ze al bezig/klaar neem ik aan
Ik dacht tot 18:00uquote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Ik heb tot ongeveer 18.30 uur kerstborrel, maar dan zijn ze al bezig/klaar neem ik aan
Volgens mij komen ze tussen 19 en 20u uit het huis als ik 't goed begrepen heb.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Ik denk dat ik nog steeds weleens bovenaan zou kunnen staan hoor, al heb ik me de laatste maanden wat ingehouden, ook qua posten.quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh noes!! Webhawk heeft de account van D.Rose gehackt!
Ja, ik wil dat ook graag weten. Wil graag iig de dj`s uit het huis zien komen en daarna ga ik naar m`n ouders...quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Moet m nog knippenquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Qunix het volgende:
Hoi Piles... Ik zie Guus weer bij de overzicht... Heb je de youtube link voor me? Alvast bedankt
We zullen oplettenquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook graag weten. Wil graag iig de dj`s uit het huis zien komen en daarna ga ik naar m`n ouders...
Maareh, mensuh, ik ben pleite. Allemaal ff opletten of K`s Choice of Feeder voorbij komt he
.
the clash
![]()
Doeeeeeeeeeeg!
En vervolgens vanaf een uur of 7 op Ned3.quote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het allemaal live op tv komt?
Er is uitzending tot 17.59 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |