Morgen op Ned 3 van 19:00 tot 19:50 "Finale Serious Request". Dus tja, ik weet het ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het allemaal live op tv komt?
Er is uitzending tot 17.59 uur
Piles, had ik al gezegd dat je een held bent?quote:
Die van vandaag duurt wel heel erg lang iddquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Felixa het volgende:
Ligt het nou aan mij of duren die headlines nou steeds langer?
Ze plakken er nu ook nog weer een extra stuk aan vast. Om 8 uur eindigde het met de badeend-compilatie. Op de radio zijn ze al láng weer verder.quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Felixa het volgende:
Ligt het nou aan mij of duren die headlines nou steeds langer?
Ben benieuwd of er een badeendjes-rage gaat uitbreken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Heel NL weet nu wel van de badeendjes van Michiel
Ah, die stond nog niet in mijn tvgids (andere titelquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Morgen op Ned 3 van 19:00 tot 19:50 "Finale Serious Request". Dus tja, ik weet het ook niet
quote:Finale Serious Request
De Serious Request-actie is dit jaar voor de vierde keer gehouden. Drie 3FM dj's hebben zes dagen zonder eten doorgebracht in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Zij verlaten in deze uitzending het huis. Hoeveel geld hebben ze na zes dagen non-stop radio opgehaald voor het Rode Kruis. Dit jaar is het thema schoon drinkwater en sanitatie. Eén op de zes mensen in de wereld heeft geen toegang tot veilig drinkwater en jaarlijks overlijden gemiddeld vier miljoen mensen als gevolg van gebrek aan (schoon) drinkwater.
24 december 2007, 19:00-19:50 uur
Tip: zet je radio aanquote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef MariaMena het volgende:
Echt, als ze volgend jaar IETS anders moeten doen is het wel het 10 minuten durende headlines programma. Oprotten met die shit en laten zien waar het echt om draait: de RADIO! Het is nu 22.10 en er zijn nog steeds headlines en we missen de uitzending.. wat bagger zeg
Gigantisch bagger dusquote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze plakken er nu ook nog weer een extra stuk aan vast. Om 8 uur eindigde het met de badeend-compilatie. Op de radio zijn ze al láng weer verder.
Die had ik gelukkig aanstaan jaquote:
Het is dat kapotte bestand, en ik weet nog ff niet wat er mee aan moetquote:
Kan je 'm niet ff croppen in virtualdub, of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dat kapotte bestand, en ik weet nog ff niet wat er mee aan moet
Als je een goede, werkende, gratis te krijgen screenrecorder weet gaat het een stuk sneller
Eens ja.quote:Op zondag 23 december 2007 22:16 schreef peaceman het volgende:
Leuk die meezing acts van Gerard...![]()
Rob is trouwens ook top. Michiel is wat mij betreft de minste van de 3, maar hij valt me niet tegen.
Daar was toch ook zo'n sneeuw-versie van?quote:Op zondag 23 december 2007 22:17 schreef Qunix het volgende:
Toppertje
Zomernummer in de winter, één dag voor kerst
Die kan niet eens met asf-bestanden om gaanquote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kan je 'm niet ff croppen in virtualdub, of zeg ik nu iets heel doms?
mplayer. Zou ook met windows moeten werken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een goede, werkende, gratis te krijgen screenrecorder weet gaat het een stuk sneller
Uiteraard, op de radio mis je echt 80% van de hele lol van SR. Maar voor tijdens de headlines bedoel ikquote:
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeendquote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
stream 1 tm 4quote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Uiteraard, op de radio mis je echt 80% van de hele lol van SR. Maar voor tijdens de headlines bedoel ik
quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeend
Helaasquote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of ze mijn request nog draaien... maar ja, dat zal zoals elk jaar wel 's nachts worden ofzo
quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik begin de halucinerren. Er staat bestand, maar ik lees tot 2x toe badeend
naja, kan m zelf ook opzetten als het echt moet....quote:
ik gebruik nu winamp + fraps, werkt goedquote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Had je ff aan moeten geven dat je wel gebeld wilt worden. Als je geluk hebt, dan bellen ze ff om je wakker te maken voor je plaat.quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of ze mijn request nog draaien... maar ja, dat zal zoals elk jaar wel 's nachts worden ofzo
En tóch houden we nog van je!quote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik zie aan de quote dat ik ook al niet meer kan spellen
Geen ideequote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar was toch ook zo'n sneeuw-versie van?
Heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je ff aan moeten geven dat je wel gebeld wilt worden. Als je geluk hebt, dan bellen ze ff om je wakker te maken voor je plaat.
Had ik iig last van...
Ik heb het bestand wel, maar er zit blijkbaar een fout op 65%. Ik kan hem nergens mee omzetten, alleen afspelen in Winamp/Mediaplayerquote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik gebruik nu winamp + fraps, werkt goed
ik heb geen fap-verzameling, ik heb een vrouwquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zet de radio aan en pak je fap-verzameling erbij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |