Hahaha, wel vaker denk ik!quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef valing het volgende:
Volgend jaar Eindhoven.
Kunnen we Arnol Kox ook 3 keer aan de microfoon verwachten.
Mijne bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat er nog maar 1 Fok request voorbij is gekomen vandaag?
Tijd voor nr. 2
Dat heb ik al een uurtje achter de kiezen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Cootz het volgende:
Zitten we hier in het dinnerdipje? Het posttempo is er een beetje uit...
Dat zou mooi wezen, die afstand is nog te doenquote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef valing het volgende:
Volgend jaar Eindhoven.
We zijn het net aan het opkrikkenquote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Cootz het volgende:
Zitten we hier in het dinnerdipje? Het posttempo is er een beetje uit...
Voeg maar toequote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan mijn request uit het vorige topic ook in het lijstje?
Ben Folds- Learn to live with what you are
quote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben Folds- Learn to live with what you are
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..quote:Op zondag 23 december 2007 18:49 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar zou Brabant idd wel makkelijk zijn kwa afstand
Ja, op zo´n manier krijgen we de topics wel vol!quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Felixa het volgende:
Zo, ik ga ff de aardappelen opzetten.
Jullie hebben geen tv?quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Marc63 het volgende:
Lol... zelfs mn moeder begint al SR verslaafd te worden. Kan ff niet zoveel posten, want ze wil de stream zien
Ja idd, Maastricht is opzich ook wel een gezellige stad maar het nadeel is dat je dan bijna in Duitsland zit, dus nogal een uithoek. Den Bosch of Eindhoven daarentegen lijken me wel geschikt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleenquote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..
Of Arnhemquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleen.
Hoe laat was dat ook al weerquote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iemand dat muziekje van Michiel, met die arreslee enzo?
Dat vrolijke deuntje!
Nijmegen goed bereikbaar?quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleen.
Mag ook hoor, is net zo ver als Eindhoven voor mijquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eindhoven is (OV-technisch gezien) vele malen bereikbaarder dan Nijmegen. Maar Utrecht blijft het bereikbaarst.quote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mag ook hoor, is net zo ver als Eindhoven voor mij
Nijmegen is goed bereikbaar hoor. Rechtstreekse treinverbindingen met de Randstad en het zuiden. Verbinding met de noordelijke provincies is wat minder.quote:
Er zit een zusje in.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, ik download net dat zusje.wmv bestand, en heel leuk om een fragment van vanmiddag te zien, maareh, wat is er bijzonder aan *schaam*
quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou er al iemand deel 1000 hebben klaarstaan?
Yoghurt eet je met een...quote:Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daarquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, ik download net dat zusje.wmv bestand, en heel leuk om een fragment van vanmiddag te zien, maareh, wat is er bijzonder aan *schaam*
Roels zusje dan? Ik snap dr niets van hihiquote:
Ik kom vaker in Nijmegen dan me lief is, maar vind het werkelijk rampzalig te bereizen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nijmegen is goed bereikbaar hoor. Rechtstreekse treinverbindingen met de Randstad en het zuiden. Verbinding met de noordelijke provincies is wat minder.
Ik schreef in het vorige topic al dat ik door de bomen het bos niet meer zag met alles wat ik nog moet terugkijken/terugluisterenquote:
De enige verbinding die Nijmegen met Groningen/Leeuwarden heeft zijn die wadlopersquote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daar. Nijmegen is voor het grootste gedeelte van Nederland net zo bereikbaar als Den Haag, alleen is die laatste Randstad...
Waar kom je vandaan dan? Connecties zijn er wel een stuk kwetsbaarder en op sommige trajecten is enorm vaak vertraging dus als dat het probleem is ben ik het met je eens hoor. `t Gaat mij om de verbindingen die er zijn (niet per se of ze lopen of nietquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik kom vaker in Nijmegen dan me lief is, maar vind het werkelijk rampzalig te bereizen.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze de requestjes vergeten en hebben ze weer een gewone playlist
Het zijn idd grijsgedraaide platen die je nu hoort.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze de requestjes vergeten en hebben ze weer een gewone playlist
Vanuit het Zuiden moet men met zo'n kut-veolia trein waar je niet van op aan kunt, en vanuit bijv. Rotterdam moet je via Utrecht of Tilburg.quote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daar. Nijmegen is voor het grootste gedeelte van Nederland net zo bereikbaar als Den Haag, alleen is die laatste Randstad...
Doe toch maar weer Utrecht volgend jaar als het even kanquote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
Het niveau van SR gaat er wel op achteruit ja, dus het zou me niets verbazenquote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dan zullen hier na de Plain White Tees wel komen.
Ooooooooh die veolia trein ja! Ja dat is echt een ramp! Edit: Brabant (grootste deel) is echter een andere trein, stuk beter (zij het veel vertragingen, maar `t rijdt wel verder). Rotterdam is in principe toch vrij goed te doen? `t Duurt wel altijd even.quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vanuit het Zuiden moet men met zo'n kut-veolia trein waar je niet van op aan kunt, en vanuit bijv. Rotterdam moet je via Utrecht of Tilburg.
Ik woon in Rotterdam. En inderdaad, als de treinen gewoon rijden dan gaat het, maar is het alsnog zeker niet ideaal. Maar op dat traject heb ik echt te vaak veel vertragingen of last van uitvallende treinen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Connecties zijn er wel een stuk kwetsbaarder en op sommige trajecten is enorm vaak vertraging dus als dat het probleem is ben ik het met je eens hoor. `t Gaat mij om de verbindingen die er zijn (niet per se of ze lopen of niet).
En waarom staat er een kerstman boven mijn vorige post terwijl ik die daar niet heb neergezet?
Ja pcies, dat is een probleem. Arnhem/Nijmegen is ook echt een stuk waar je niet kunt omreizen enzo, je MOET erover.quote:Op zondag 23 december 2007 19:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. En inderdaad, als de treinen gewoon rijden dan gaat het, maar is het alsnog zeker niet ideaal. Maar op dat traject heb ik echt te vaak veel vertragingen of last van uitvallende treinen.
Dus: I'm with Hans, doe maar weer Utrecht
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op zondag 23 december 2007 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, hebben we nu allemaal linksdragende geitenwollen sokken-types voor 't huis?![]()
Nee, Eindhoven hadden we afgesprokenquote:Op zondag 23 december 2007 19:12 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja pcies, dat is een probleem. Arnhem/Nijmegen is ook echt een stuk waar je niet kunt omreizen enzo, je MOET erover.
Maar Utrecht vind ik puik. Voor iedereen makkelijk
Die brand of dit nummer?quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef MariaMena het volgende:
(Ben er weer, was ff afvalbrand fotograferen.)
Nee niet door mij aangevraagd.
Ah joh, haar teksten en cd's zijn 100% beter dan die Amerika shitquote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maria nog wat. Oftewel een *mute* momentje.
Had je weer wat aangestoken?quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef MariaMena het volgende:
(Ben er weer, was ff afvalbrand fotograferen.)
Maar in deze plaat zit een enorm manonvriendelijk stukje tekst.quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Seraphina het volgende:
Ben wel blij dat het deze is en niet I miss you love, of hoe heet dat grijsgedraaide nummer...haha
Ook goed. Ik ben in deze kwestie vrij flexibel. Ben echter tegen Groningen, Leeuwarden, Den Helder, Middelburg (of iets daar) en Amsterdam (uit principequote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven hadden we afgesproken
Wat doet die drempel daar opeensquote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht?![]()
Ik zie sabotagekansen!!!!![]()
Ik had het graag binnen een straal van uurtje hier vandaan. Eindhoven en Nijmgen zijn dus ok, Den Bosch gaat ook nog net lukken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben in deze kwestie vrij flexibel. Ben echter tegen Groningen, Leeuwarden, Den Helder, Middelburg (of iets daar) en Amsterdam (uit principe)
R_J op de frontpagequote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht?![]()
Ik zie sabotagekansen!!!!![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben weg, ik ga nog wel luisteren, maar niet meer achter de pc.
Morgen tussen 8 en 12 's morgens allemaal bellen naar 0909-1336, ik herhaal 0909-1336. En misschien krijg je mij aan de lijn.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
DE Gerard Ekdom BBQ plaat !
Request door Yvonne Ekdom
Hahaha, jammer dat ik al aan mn max. bedrag zit...quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben weg, ik ga nog wel luisteren, maar niet meer achter de pc.
Morgen tussen 8 en 12 's morgens allemaal bellen naar 0909-1336, ik herhaal 0909-1336. En misschien krijg je mij aan de lijn.
Ik heb het zelf aangeboden hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hahaha, jammer dat ik al aan mn max. bedrag zit...
* Seraphina mompelt iets over kinderarbeid
Snap ik tochquote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangeboden hoor.
Groene meneer is Maikel Steur. Dé regelneef van SR en andere locatie-uitzendingen van 3FM. Ik denk dat deze dagen niemand zo hard werkt als hij.quote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Markeerstift het volgende:
Michiel heeft een goed gesprek?(op achtergrond)
o nou loopt de groene meneer al weer weg
Gezien dat ze (mini-)basketballen hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
The Boys are back in town
Rock 'n Roll !
quote:
Ik denk dat er genoeg mensen zo hard werkenquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Groene meneer is Maikel Steur. Dé regelneef van SR en andere locatie-uitzendingen van 3FM. Ik denk dat deze dagen niemand zo hard werkt als hij.
ah! Weet ik dat ook weerquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Groene meneer is Maikel Steur. Dé regelneef van SR en andere locatie-uitzendingen van 3FM. Ik denk dat deze dagen niemand zo hard werkt als hij.
Er zijn idd erg veel mensen achter de schermen echt dag en nacht met SR bezig. Respect voor die mensen!quote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef D.Rose het volgende:
Muziek is er ineens een stuk beter op geworden
Hej, jij hier?quote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, goedenavond trouwens! [ afbeelding ]
Ik heb het liever in Haarlem of Leiden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had het graag binnen een straal van uurtje hier vandaan. Eindhoven en Nijmgen zijn dus ok, Den Bosch gaat ook nog net lukken.
Broekie wist dat productie shifts van 6 uur per dag maakt, de dj's shifts van 8 uur en Maikel heeft zelfs geen tijd om te slapen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zo hard werken
De DJ's draaien misschien 8 uur, maar die overige 16 zijn ze ook niet vrij.quote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Broekie wist dat productie shifts van 6 uur per dag maakt, de dj's shifts van 8 uur en Maikel heeft zelfs geen tijd om te slapen.
En ik had het natuurlijk over de mensen die voor SR werken.
Haarlem, kan prima op de grote marktquote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het liever in Haarlem of Leiden.
Alleen qua OV-verbindingen is dat wat minder. Er stopt namelijk geen bus oid in de buurt van de Grote Markt.quote:Op zondag 23 december 2007 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem, kan prima op de grote markt
Waarom niet gelijk in Londen ofzo?quote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het liever in Haarlem of Leiden.
Wendyquote:
quote:
ze lopen maar vanaf CSquote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen qua OV-verbindingen is dat wat minder. Er stopt namelijk geen bus oid in de buurt van de Grote Markt.
En de trein tussen Haarlem en Amsterdam zit altijd al stampvol, zelfs zonder SR.
Ik ben 1 keer in Haarlem van CS naar de Grote Markt gelopen... nooit meer wat van mezelf gehoord.quote:
Oooow yeahquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Infadels -Steady As she goes
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Haarlem van CS naar de Grote Markt gelopen... nooit meer wat van mezelf gehoord.
quote:
Nou, dit niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
I Can see clearly nowquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
jimmy cliff - i can see clearly nowquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
I can see clearly now, omdat ie leverancier was van opticiensspullenquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
zucht.
cos, trek je dit aan of wat?
quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef RianneB het volgende:
[..]
I can see clearly now, omdat ie leverancier was van opticiensspullen
Legendarische opmerkingquote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
Nee, ik hou niet zo van Krezip. Ik had eigenlijk op Stevie Ann geboden.
Dan nemen ze de bus naar de kerk op de grote marktquote:Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haarlem heeft geen CS. Het station heet gewoon 'Haarlem'.
Lift van de volgauto gok ikquote:Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe komt ie nu in Venlo, vanuit Maastricht? Komt kratje pils weer achter 'm aan?
Ik denk dat Coen gepland had om in Maastricht te blijven. Meer studentes.quote:Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe komt ie nu in Venlo, vanuit Maastricht? Komt kratje pils weer achter 'm aan?
Daar rijd geen bus naartoe, de dichtstbijzijnde bus stopt bij de V&D.quote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan nemen ze de bus naar de kerk op de grote marktScheelt weer lopen
Jaaaaaaaaaa ik ook! Hoop dat ze `m wel echt meetellen hahaha.quote:Op zondag 23 december 2007 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog Spannend Muziekje eindigt in de eindlijst
Een Den Haag-muts.quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
Die bril
Maar wat voor petje had ie nou net op?? Even gemist [ afbeelding ]
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef TheArt het volgende:
Second Life, je had ook niets anders kunnen verwachten van zo'n type
heb ik als ringtonequote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef tha_dark het volgende:
Spannend muziekje!
quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, die update-muts ziet er steeds schemeler uit.
Linkje? Wil ik ook!!!quote:
quote:
WIl ik ook!! Waar kan ik die downloaden?? Of kan je hem ergens uploaden voor me?quote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ik als ringtone [afbeelding]
geen linkje, gewoon eens gezocht op de theme van Police Squad, dat is het muziekje namelijkquote:
De *poing* SMS! en *poing* Telefoon! zouden ook goede ringtones zijnquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een bruikbare versie van de *poing* MAIL!
nee, er ging een kind afquote:
Heb net ff tijd om 2 broodjes naar binnen te werkenquote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Zeg Piles.... Waar is Guus filmpie met orkest?
quote:Op zondag 23 december 2007 20:03 schreef cosmick het volgende:
't Is dat er een vrouwenstem uit die FLeur Wallenberg komt anders dacht ik dat het een vent was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |