Hahaha, wel vaker denk ik!quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef valing het volgende:
Volgend jaar Eindhoven.
Kunnen we Arnol Kox ook 3 keer aan de microfoon verwachten.
Mijne bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat er nog maar 1 Fok request voorbij is gekomen vandaag?
Tijd voor nr. 2
Dat heb ik al een uurtje achter de kiezen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Cootz het volgende:
Zitten we hier in het dinnerdipje? Het posttempo is er een beetje uit...
Dat zou mooi wezen, die afstand is nog te doenquote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef valing het volgende:
Volgend jaar Eindhoven.
We zijn het net aan het opkrikkenquote:Op zondag 23 december 2007 18:47 schreef Cootz het volgende:
Zitten we hier in het dinnerdipje? Het posttempo is er een beetje uit...
Voeg maar toequote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan mijn request uit het vorige topic ook in het lijstje?
Ben Folds- Learn to live with what you are
quote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben Folds- Learn to live with what you are
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..quote:Op zondag 23 december 2007 18:49 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar zou Brabant idd wel makkelijk zijn kwa afstand
Ja, op zo´n manier krijgen we de topics wel vol!quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Felixa het volgende:
Zo, ik ga ff de aardappelen opzetten.
Jullie hebben geen tv?quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Marc63 het volgende:
Lol... zelfs mn moeder begint al SR verslaafd te worden. Kan ff niet zoveel posten, want ze wil de stream zien
Ja idd, Maastricht is opzich ook wel een gezellige stad maar het nadeel is dat je dan bijna in Duitsland zit, dus nogal een uithoek. Den Bosch of Eindhoven daarentegen lijken me wel geschikt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleenquote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze mogen best weer een beetje rondreizen idd, maar ik zou niet in de uithoeken gaan zitten... Een Tilburg/Den Bosch of Eindhoven lijken me echter nog wel prima te doen..
Of Arnhemquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleen.
Hoe laat was dat ook al weerquote:Op zondag 23 december 2007 18:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iemand dat muziekje van Michiel, met die arreslee enzo?
Dat vrolijke deuntje!
Nijmegen goed bereikbaar?quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eens. Als Den Haag als goed bereikbaar wordt bestempeld, dan bovenstaande dat zeker. Ik zou zelf natuurlijk graag Nijmegen willen alleen.
Mag ook hoor, is net zo ver als Eindhoven voor mijquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eindhoven is (OV-technisch gezien) vele malen bereikbaarder dan Nijmegen. Maar Utrecht blijft het bereikbaarst.quote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mag ook hoor, is net zo ver als Eindhoven voor mij
Nijmegen is goed bereikbaar hoor. Rechtstreekse treinverbindingen met de Randstad en het zuiden. Verbinding met de noordelijke provincies is wat minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |