Er zit een zusje in.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, ik download net dat zusje.wmv bestand, en heel leuk om een fragment van vanmiddag te zien, maareh, wat is er bijzonder aan *schaam*
quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou er al iemand deel 1000 hebben klaarstaan?
Yoghurt eet je met een...quote:Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daarquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
Hey, ik download net dat zusje.wmv bestand, en heel leuk om een fragment van vanmiddag te zien, maareh, wat is er bijzonder aan *schaam*
Roels zusje dan? Ik snap dr niets van hihiquote:
Ik kom vaker in Nijmegen dan me lief is, maar vind het werkelijk rampzalig te bereizen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nijmegen is goed bereikbaar hoor. Rechtstreekse treinverbindingen met de Randstad en het zuiden. Verbinding met de noordelijke provincies is wat minder.
Ik schreef in het vorige topic al dat ik door de bomen het bos niet meer zag met alles wat ik nog moet terugkijken/terugluisterenquote:
De enige verbinding die Nijmegen met Groningen/Leeuwarden heeft zijn die wadlopersquote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daar. Nijmegen is voor het grootste gedeelte van Nederland net zo bereikbaar als Den Haag, alleen is die laatste Randstad...
Waar kom je vandaan dan? Connecties zijn er wel een stuk kwetsbaarder en op sommige trajecten is enorm vaak vertraging dus als dat het probleem is ben ik het met je eens hoor. `t Gaat mij om de verbindingen die er zijn (niet per se of ze lopen of nietquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik kom vaker in Nijmegen dan me lief is, maar vind het werkelijk rampzalig te bereizen.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze de requestjes vergeten en hebben ze weer een gewone playlist
Het zijn idd grijsgedraaide platen die je nu hoort.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze de requestjes vergeten en hebben ze weer een gewone playlist
Vanuit het Zuiden moet men met zo'n kut-veolia trein waar je niet van op aan kunt, en vanuit bijv. Rotterdam moet je via Utrecht of Tilburg.quote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ja niet vanuit Groningen/Leeuwarden, maar wat is dat wel vanuit daar. Nijmegen is voor het grootste gedeelte van Nederland net zo bereikbaar als Den Haag, alleen is die laatste Randstad...
Doe toch maar weer Utrecht volgend jaar als het even kanquote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
Het niveau van SR gaat er wel op achteruit ja, dus het zou me niets verbazenquote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dan zullen hier na de Plain White Tees wel komen.
Ooooooooh die veolia trein ja! Ja dat is echt een ramp! Edit: Brabant (grootste deel) is echter een andere trein, stuk beter (zij het veel vertragingen, maar `t rijdt wel verder). Rotterdam is in principe toch vrij goed te doen? `t Duurt wel altijd even.quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vanuit het Zuiden moet men met zo'n kut-veolia trein waar je niet van op aan kunt, en vanuit bijv. Rotterdam moet je via Utrecht of Tilburg.
Ik woon in Rotterdam. En inderdaad, als de treinen gewoon rijden dan gaat het, maar is het alsnog zeker niet ideaal. Maar op dat traject heb ik echt te vaak veel vertragingen of last van uitvallende treinen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Connecties zijn er wel een stuk kwetsbaarder en op sommige trajecten is enorm vaak vertraging dus als dat het probleem is ben ik het met je eens hoor. `t Gaat mij om de verbindingen die er zijn (niet per se of ze lopen of niet).
En waarom staat er een kerstman boven mijn vorige post terwijl ik die daar niet heb neergezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |