Ah joh, haar teksten en cd's zijn 100% beter dan die Amerika shitquote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maria nog wat. Oftewel een *mute* momentje.
Had je weer wat aangestoken?quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef MariaMena het volgende:
(Ben er weer, was ff afvalbrand fotograferen.)
Maar in deze plaat zit een enorm manonvriendelijk stukje tekst.quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Seraphina het volgende:
Ben wel blij dat het deze is en niet I miss you love, of hoe heet dat grijsgedraaide nummer...haha
Ook goed. Ik ben in deze kwestie vrij flexibel. Ben echter tegen Groningen, Leeuwarden, Den Helder, Middelburg (of iets daar) en Amsterdam (uit principequote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven hadden we afgesproken
Wat doet die drempel daar opeensquote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht?![]()
Ik zie sabotagekansen!!!!![]()
Ik had het graag binnen een straal van uurtje hier vandaan. Eindhoven en Nijmgen zijn dus ok, Den Bosch gaat ook nog net lukken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben in deze kwestie vrij flexibel. Ben echter tegen Groningen, Leeuwarden, Den Helder, Middelburg (of iets daar) en Amsterdam (uit principe)
R_J op de frontpagequote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht?![]()
Ik zie sabotagekansen!!!!![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben weg, ik ga nog wel luisteren, maar niet meer achter de pc.
Morgen tussen 8 en 12 's morgens allemaal bellen naar 0909-1336, ik herhaal 0909-1336. En misschien krijg je mij aan de lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |