quote:
ze lopen maar vanaf CSquote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen qua OV-verbindingen is dat wat minder. Er stopt namelijk geen bus oid in de buurt van de Grote Markt.
En de trein tussen Haarlem en Amsterdam zit altijd al stampvol, zelfs zonder SR.
Ik ben 1 keer in Haarlem van CS naar de Grote Markt gelopen... nooit meer wat van mezelf gehoord.quote:
Oooow yeahquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Infadels -Steady As she goes
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Haarlem van CS naar de Grote Markt gelopen... nooit meer wat van mezelf gehoord.
quote:
Nou, dit niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
I Can see clearly nowquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
jimmy cliff - i can see clearly nowquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
I can see clearly now, omdat ie leverancier was van opticiensspullenquote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
Wat vroeg die man aan?
quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
zucht.
cos, trek je dit aan of wat?
quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef RianneB het volgende:
[..]
I can see clearly now, omdat ie leverancier was van opticiensspullen
Legendarische opmerkingquote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
Nee, ik hou niet zo van Krezip. Ik had eigenlijk op Stevie Ann geboden.
Dan nemen ze de bus naar de kerk op de grote marktquote:Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haarlem heeft geen CS. Het station heet gewoon 'Haarlem'.
Lift van de volgauto gok ikquote:Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe komt ie nu in Venlo, vanuit Maastricht? Komt kratje pils weer achter 'm aan?
Ik denk dat Coen gepland had om in Maastricht te blijven. Meer studentes.quote:Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe komt ie nu in Venlo, vanuit Maastricht? Komt kratje pils weer achter 'm aan?
Daar rijd geen bus naartoe, de dichtstbijzijnde bus stopt bij de V&D.quote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan nemen ze de bus naar de kerk op de grote marktScheelt weer lopen
Jaaaaaaaaaa ik ook! Hoop dat ze `m wel echt meetellen hahaha.quote:Op zondag 23 december 2007 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog Spannend Muziekje eindigt in de eindlijst
Een Den Haag-muts.quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
Die bril
Maar wat voor petje had ie nou net op?? Even gemist [ afbeelding ]
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef TheArt het volgende:
Second Life, je had ook niets anders kunnen verwachten van zo'n type
heb ik als ringtonequote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef tha_dark het volgende:
Spannend muziekje!
quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, die update-muts ziet er steeds schemeler uit.
Linkje? Wil ik ook!!!quote:
quote:
WIl ik ook!! Waar kan ik die downloaden?? Of kan je hem ergens uploaden voor me?quote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ik als ringtone [afbeelding]
geen linkje, gewoon eens gezocht op de theme van Police Squad, dat is het muziekje namelijkquote:
De *poing* SMS! en *poing* Telefoon! zouden ook goede ringtones zijnquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een bruikbare versie van de *poing* MAIL!
nee, er ging een kind afquote:
Heb net ff tijd om 2 broodjes naar binnen te werkenquote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Zeg Piles.... Waar is Guus filmpie met orkest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |