het liedje wasquote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef TheVulture het volgende:
Niet te lang bellen met deze knakker aub... slaapverwekkende Belg
The Wombats /quote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef seriousrequeststar het volgende:
hebben we 2 feel good platen dit jaar??
Juist fantastisch dat de eindredacteuren deze verrassing voor hem hebben geregeld.quote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef TheVulture het volgende:
Tha Mark?quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Tha Mark en die ander kleuters kennen die Bert natuurlijk niet,
Generatiekloof Golferquote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Tha Mark en die ander kleuters kennen die Bert natuurlijk niet,
Ach het is een gemiddelde van elke shift één keer... we maken progressiequote:Op zondag 23 december 2007 02:45 schreef Qunix het volgende:
nummertje 6 in 24 uur.....
Een anthem mag wel vaker gedraaid worden.
Was juist leukquote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef TheVulture het volgende:
Twee generaties intussen, als k z'n profiel bekijk.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee generaties intussen, als k z'n profiel bekijk.
Het lukt niet om naar bed te gaan...quote:Op zondag 23 december 2007 02:49 schreef tha_dark het volgende:
Dacht dat je ging slapen Sirolf? Of ben je alweer wakker?
Volgens mij is 'ie daar ook voor bedoeld.quote:Op zondag 23 december 2007 02:51 schreef seriousrequeststar het volgende:
onze eend word gebruikt als zit zak
Ben je nog steeds non-stop wakker??quote:Op zondag 23 december 2007 02:51 schreef seriousrequeststar het volgende:
zolang hij maar in beeld isquote:Op zondag 23 december 2007 02:51 schreef seriousrequeststar het volgende:
'Onze'? Hoe lang heb je gecollecteerd?quote:Op zondag 23 december 2007 02:51 schreef seriousrequeststar het volgende:
Nogal veel ja.quote:Op zondag 23 december 2007 02:52 schreef Tourniquet het volgende:
Heb ik wat gemist, zeg tussen 20u en nu?
Ik wilde het net typenquote:Op zondag 23 december 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
'Onze'? Hoe lang heb je gecollecteerd?
Bert en Ernie, Kinderen voor kinderenquote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nogal veel ja.
Een complete fanfare, de fabeltjeskrant, enz, enz, enz.
de fok.nl eendquote:Op zondag 23 december 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
'Onze'? Hoe lang heb je gecollecteerd?
een paar FANTASTISCHE urenquote:Op zondag 23 december 2007 02:52 schreef Tourniquet het volgende:
Heb ik wat gemist, zeg tussen 20u en nu?
nee voel me goedquote:Op zondag 23 december 2007 02:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je al bijna op sterven na dood?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bert en Ernie, Kinderen voor kinderen
...een hilarische VeilingTV en heel veel ander gekut met Animal ...quote:Op zondag 23 december 2007 02:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bert en Ernie, Kinderen voor kinderen
Doet me denklen aan een uitspraak van Herman Brood.quote:
Ik heb zin in Digitalism - Idealisticquote:Op zondag 23 december 2007 02:58 schreef golfer het volgende:
Welk nummer willen jullie horen, doneer ik namens SCH ook even wat.
Ik ken z'n rekeningnummer.![]()
Iets vanAbba ofzo doen?
jah doe maar drama Dancing Queenquote:Op zondag 23 december 2007 02:58 schreef golfer het volgende:
Iets vanAbba ofzo doen?
YMCA van the Villasche peoplequote:Op zondag 23 december 2007 02:58 schreef golfer het volgende:
Iets vanAbba ofzo doen?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denklen aan een uitspraak van Herman Brood.
'Ik ben ooit gestopt met drinken. Het waren de zwaarste 20 minuten van mijn leven.'
Ik weet niet of het archief teruggaat naar de jaren vijftig.quote:Op zondag 23 december 2007 02:58 schreef golfer het volgende:
Welk nummer willen jullie horen
Wie ?????quote:
Saturday Night!quote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ben ooit gestopt met drinken. Het waren de zwaarste 20 minuten van mijn leven.'
mietjuhhhquote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga nu echt pitten.. tot straks allemaal
spooky!quote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef buzzer het volgende:
Over Herman Brood gesproken
Voorspellende gave Tong?
welterustenquote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga nu echt pitten.. tot straks allemaal
Ze lezen meequote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
staatsmongoolquote:
dat kan bijna niet andersquote:
al een tijdjequote:Op zondag 23 december 2007 03:07 schreef Niek. het volgende:
Is guus meeuwis int huis?
Als die je van FOK! weghaalt: DOEN!quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik moet pissen maar dan word me vriendin wakker
Pardon?quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef Bluezz het volgende:
Schuifelt lekker met broer langs het glas........
vriendin?quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik moet pissen maar dan word me vriendin wakker
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullenquote:
Van wie ben je trouwens een kloon?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullen
maar gelukkig staan hier nog een paar 2liter coca cola flessen
niemandquote:Op zondag 23 december 2007 03:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Van wie ben je trouwens een kloon?
Welke volgens jou een goede vervanging zijn voor als je vriendin vertrekt?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullen
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Temple of the Dog mag hij wel draaien, trouwens.
daarmee sla je haar in slaap of wat?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, welke als tijdelijke opslag dienenquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke volgens jou een goede vervanging zijn voor als je vriendin vertrekt?
Ik voor de deurzakkersquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef golfer het volgende:
Jongens, als jullie meelezen:
Ik heb 50 euro over voor The Doors.
Iets proactiever mag wel, golfer. Hup, naar 3FM en doneren.quote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef golfer het volgende:
Jongens, als jullie meelezen:
Ik heb 50 euro over voor The Doors.
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 23 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Iets proactiever mag wel, golfer. Hup, naar 3FM en doneren.
ik regel het wel voor jequote:Op zondag 23 december 2007 03:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.
Maar als ze The Doors voor mij gaan draaien doneer ik wel 50 euro.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar, inderdaad. Maar hij maakt het zo moeilijk.
PM me maar.quote:Op zondag 23 december 2007 03:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik regel het wel voor je
geef je rekening nummer maar
Ik was vanmiddag even in verwarring door wat ik hoorde op de radio. Moest jij met mijn iTunes-code per se het nummer downloaden dat ik had aangevraagd?quote:
Omdat IK dat zeg!quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 03:31 schreef Niek. het volgende:"Zei je nou 250 euro?"
"Ja 250 euro, vuile vieze boef die je bent"
call center bellenquote:Op zondag 23 december 2007 03:35 schreef golfer het volgende:
Ik wil The Doors horen, maar denk niet dat het gaat lukken met onbtrouwbare PM's.
nou nee, jouw FOK! avontuur eindigt hier..quote:
Van wie?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou nee, jouw FOK! avontuur eindigt hier..
kloon van gebande(en 386 kloons)
Is dit valse hoop geven of is hij op argentijnse manier verdwenen?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nevermind, maar teveel om te laten lopenquote:
prullenbakquote:Op zondag 23 december 2007 03:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Is dit valse hoop geven of is hij op argentijnse manier verdwenen?
Was het Diegoarmandomaradona? Of die Barry?quote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
nevermind, maar teveel om te laten lopen
Dat vermoedde ik al.quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
quote:
Wie dan? Wie dan? Wie dan?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
Pardon. Had al even niet gerefreseshd.quote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef buzzer het volgende:
nevermind, maar teveel om te laten lopen
dit is inderdaad niet zo prettig voor de trommelvliezen...quote:
De stembanden te koud.quote:Op zondag 23 december 2007 03:49 schreef buzzer het volgende:
Dit klinkt lang niet slecht....
Wat wil je met 5 graden onder 0?quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De stembanden te koud.
Maar op zich is het wel ok.
en de volgende kloon heb ik preventief geaborteerdquote:
Stream mét of zonder beeld?quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef VoreG het volgende:
Het laatste album Alle albums van de Peppers is zijn echt kut, kappen met die muziek!
Het is radio. Zet je radio aan!quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
Je gaat toch niet betalen om Bach en Mozart te horen op de radio?!quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat slapie doen.
Ik hoor te weinig muzak uit mijn tijd.
Hebben jullie geen tv? op digitale tv èn analoge tv (etalagekanaal) is het hier 24/7 te ontvangen, alleen af en toe de updates, verder geen onderbrekingen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream mét of zonder beeld?
Hier noprobs.
Ow sorry, ja had gehoord dat het op het moment nogal koud was in Nederland mar gelukkig voor jullie gaat het alweer richting zomerse temperaturenquote:
Gaat de verkeerde kant op juist.quote:Op zondag 23 december 2007 03:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ow sorry, ja had gehoord dat het op het moment nogal koud was in Nederland mar gelukkig voor jullie gaat het alweer richting zomerse temperaturen
Met beeld. Had de stream eerst in VLC geopenend, daar werkte hij dus niet perfect maar nu in Winamp dus ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream mét of zonder beeld?
Hier noprobs.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
He, gaat Golfer naar bed komt Ramses Shaffy
Via Media Player doet hij het wel goed, probeer dat eens.quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Met beeld. Had de stream eerst in VLC geopenend, daar werkte hij dus niet perfect maar nu in Winamp dus ook niet.
Radio is geen optie, iedereen hier slaapt, luister+kijk nu via mn laptop met oordopjes in. En vind het juist wel leuk om er ook beeld bij te hebben.
Ik kom er voor uit bed.quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
He, gaat Golfer naar bed komt Ramses Shaffy
tnxquote:
En al dat fijns mis ik weer door de "update"quote:Op zondag 23 december 2007 04:03 schreef broer het volgende:
Oe! RATM. Als je dat een tijdje niet hebt gehoord is dat best fijn.
Killing in the name of!
Aandachtig kijk ik naar de speeltijd..... en ja hoor na 3:28 moet hij opnieuw verbinden, ik geef het op ik ga slapenquote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Via Media Player doet hij het wel goed, probeer dat eens.
Wie?quote:Op zondag 23 december 2007 04:06 schreef dndiek het volgende:
Die bejaarden staan zo ongeveer te springen om te gaan slapen
Uit Bloemendaal dat echtpaarquote:
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...quote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die gaan met de nachtmerrie die Nick en SCHimon heten, naar bed vrees ik
Jij bent heel wat jonger dan dat beruchte echtpaar hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...
ik ben bang dat het een sandwich wordt.. alhoewel dit wel weer een lekker nummer isquote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef buzzer het volgende:
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...
Mister editterquote:
Nee, is nog niet gedraaid. Komt vast snel.quote:Op zondag 23 december 2007 04:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben bang dat shaffy in de update is geweest?
nog ruim op tijd...quote:Op zondag 23 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weer!
Blijkt dat ik het 2e deel van Kerstfeest in Afrika gemist!
Maar zo te lezen nog wel op tijd voor Shaffy?
Komt nog een 3e deel zover ik begrepen hebquote:Op zondag 23 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weer!
Blijkt dat ik het 2e deel van Kerstfeest in Afrika gemist!
Maar zo te lezen nog wel op tijd voor Shaffy?
Ja half 6 zei Robquote:Op zondag 23 december 2007 04:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt nog een 3e deel zover ik begrepen heb
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.quote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Bluezz het volgende:
Gij nog op, buzzeke
Golferke is afgetaaid, allé
het is heeel erg, maar ik vind dit veel te leukquote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Bluezz het volgende:
Gij nog op, buzzeke
Golferke is afgetaaid, allé
Daar zit ook een behoorlijke kloof tussenquote:Op zondag 23 december 2007 04:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.
Tong is een mietje, en Golfer is een held, die warmt het bed alvast op voor Bluezz...quote:Op zondag 23 december 2007 04:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.
alleen gaan ze voor het mooie iets te snel... (sorry ik ben een zeikerd op dat gebied)quote:
het is een tijd geleden, en I really enjoy itquote:Op zondag 23 december 2007 04:38 schreef Bluezz het volgende:
Tis te snel ja.
Maar ik ben er nog ff hoor
Tis idd té leuk gewoon.
Overdag niezo, geen tijd of zo, maar een erg leuk programma voor snachts.Nachtbraken
sinds een weekquote:Op zondag 23 december 2007 04:40 schreef BonJovi het volgende:
buzzer admin sinds wanneeronze wegen zijn gescheiden, je stond op nr1 bij me friendslist dat we vaakste bij elkaar postte.
quote:
ik doe met je meequote:Op zondag 23 december 2007 04:44 schreef Bluezz het volgende:
Lekker dit hoor
* Bluezz pakt het laatste wijntje erbij...
maar het is niet vreemd hoor, ik dacht in eerste instantie namelijk precies hetzelfdequote:
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de luchtquote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef BonJovi het volgende:
Whaha we pakken bluez met zijn allen nu ze nog aangeschoten is
ai komt helemaal goedquote:Op zondag 23 december 2007 04:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de lucht
Denk dat de meesten hier je erg dankbaar zijn dat je die irritante kloon even het zwijgen hebt opgelegd!quote:Op zondag 23 december 2007 04:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de lucht
*zingt* met zijn allen, met zijn allenquote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef BonJovi het volgende:
Whaha we pakken bluez met zijn allen nu ze nog aangeschoten is
ja polonaisequote:Op zondag 23 december 2007 04:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*zingt* met zijn allen, met zijn allen
Wakkertjes hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:54 schreef buzzer het volgende:
Ik heb overigens al een nieuw topic klaar gezet, incl Openingspost
hij doet het echt heel goedquote:Op zondag 23 december 2007 04:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Rob Stenders het leukst geloof ik, is dat oké ?
qua presenteren? of qua uiterlijk?quote:Op zondag 23 december 2007 04:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Rob Stenders het leukst geloof ik, is dat oké ?
quote:Op zondag 23 december 2007 04:54 schreef dndiek het volgende:
Goed buzzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |